Forum

Topic: PS3 mic probleem

Anoniem's avatar

Ik heb een irritant probleeem, want als ik in een party ga van 6 mensen kan ik alleen de host van die party horen en hij mij ook. Maar de rest hoor ik niet en ik hoor hun ook niet. Aan mijn nat type kan het niet liggen, die is namelijk gewoon Nat-type 2. Enig idee wat het wel is? Hebben meerdere mensen hier last van op Black Ops op de PS3?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    hoort de host de rest wel? heb je een andere headset geprobeerd?

  2. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Heb je het alleen bij Black Ops? Het kan zijn dat je bepaalde poorten van je router nog moet open zetten…

  3. 71 XP
    Klijn4's avatar

    hoort de host de rest wel? heb je een andere headset geprobeerd?

    Ja de Host hoort iedereen en die heeft net zoals mij ook Nat Type 2.

    Heb je het alleen bij Black Ops? Het kan zijn dat je bepaalde poorten van je router nog moet open zetten…

    Ja ik heb het alleen bij Black Ops want bij Call of Duty MW2 hoorde iedereen me altijd in de party en hun mij ook. Nu horen ze me gewoon niet meer. Of kan dit aan het spel zelf ligge?

  4. 480 XP
    Flow's avatar

    Dit ligt hoogstwaarschijnlijk aan het spel zelf. Check even bij de audio settings of dit niet is aan te passen. Indien dit niet kan dan ben ik bang dat het niet mogelijk is om dit aan te passen. Het ligt dus waarschijnlijk niet aan je headset dus wees gerust 😉

  5. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Black ops heeft inderdaad een aantal problemen, dus het kan goed zijn dat je deze aan de lijst kan toevoegen 🙂

  6. 203 XP
    IsayMiddel's avatar

    Daar heb ik ook last van

  7. 71 XP
    Klijn4's avatar

    oow… dus ik ben zo te zien niet de enige.

  8. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    en daar heb ik ook last van, spel zit vol met fouten!

  9. 38 XP
    Christus's avatar

    Dit ligt niet aan het spel, en ook niet aan je microfoon, dit ligt ook niet aan de hardware, maar aan de PS3 OS die XMMP gebruikt. De verbinding tussen jou en een andere PS3 kan niet gemaakt worden waardoor jullie elkaar niet horen. Dit kan gefixt worden door port forwarding.

  10. 38 XP
    Delirage's avatar

    Ik heb het ook wel soms 😉
    En als ik de party host, hebben mijn vrienden dat ook heel vaak.
    Ik heb geen idee waar het aan ligt..

  11. 71 XP
    Klijn4's avatar

    Maar het gekke is dat ik diegene soms wel kan horen, hoe kan je dit dan verklaren?

  12. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Maar het gekke is dat ik diegene soms wel kan horen, hoe kan je dit dan verklaren?

    dat ligt dan waarschijnlijk aan je headset.

  13. 336 XP
    .Stan's avatar

    Jongens, dit ligt aan het spel zelf. Want als je met die party naar een private match pre-game lobby gaat, hoor je elkaar allemaal wel. Binnenkort gaan ze het patchen en kan je elkaar weer horen in een party.

  14. 38 XP
    Christus's avatar

    Jongens, dit ligt aan het spel zelf. Want als je met die party naar een private match pre-game lobby gaat, hoor je elkaar allemaal wel. Binnenkort gaan ze het patchen en kan je elkaar weer horen in een party.

    Lijkt me sterk, eigenlijk, zit er al in sinds MW2.

  15. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    een reset werkt vaak ook