Forum

Topic: Vuzix wrap

Anoniem's avatar

Hey,

Ik zit te denken om een videobril van vuzix te kopen.
http://www.vuzix.com/consumer/products_wrap230.html
Nu hoop ik dat iemand hier ervaring met die dingen heeft. Het idee is imho geweldig maar werkt het ook echt? En weet iemand of je ook 3d kan gamen met deze bril. Kan namelijk nergens vinden hoe je hem aansluit. Dus geen idee of er een hdmi poort opzit.
:pirate2:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    The Wrap 230 video eyewear is designed to connect to all NTSC or PAL audio/video devices with video-out capabilities. Supported devices include, but are not limited to:

    * Apple® iPod®/iPhone®/iPod touch® media players
    * Portable DVD players
    * Cellular phones with video-out
    * All composite video devices
    * Digital cameras
    * Camcorders

    Watch your favorite 2D and 3D movies wherever you go – in style.

    Dat zou genoeg antwoord op je vraag moeten geven…

  2. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    Dat zou genoeg antwoord op je vraag moeten geven…

    “Supported devices include, but are not limited to”

    Via composite lijkt me 3d niet mogelijk dus vraag me toch af hoe ze dat doen…

    (+ me eigen bronnen doorlezen dat lukt me zelf wel, maar toch bedankt :nea: )

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    ”Supported devices include, but are not limited to”

    Via composite lijkt me 3d niet mogelijk dus vraag me toch af hoe ze dat doen…

    (+ me eigen bronnen doorlezen dat lukt me zelf wel, maar toch bedankt :nea: )

    3D gaat alleen via HDMI dus dat gaat hem niet worden. Tenzij ze dat heel anders oplossen maar daar heb ik geen idee van (kan ik ook niet zo 1 2 3 achter komen op het internet.)