Forum

Topic: Ipod touch 4g 8gb of 32gb?

Anoniem's avatar

Ik zit te enorm te twijfelen welke versie ik ga kopen want het scheelt wel behoorlijk in de prijs.
Geef hieronder effe je mening over welke versie jij zou kiezen en beargumenteer die dan ook.
En mensen met een 8gb ipod touch zet hieronder effe je ervaringen of je aan die 8 gb genoeg hebt.
Bij voorbaat dank!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 168 XP
    JeGrootVader's avatar

    Ik zelf heb ipod touch 2e gen 16 gb, en dat is wel het minimale want je moet niet vergeten dat er 1 tot 2 gb verloren gaat aan alle programatjes die al standaard op je ipod staan. ikzelf heb 11 gb aan muziek op mijn ipod en ik kan dus nog maar 2 of misschien 3 films op mijn ipod kwijt. ik denk dat voor een redelijk intensieve gebruiker 8 te weinig is en dus zou ikzelf voor de 32 gaan.

  2. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    licht er toch maar aan wat je er mee gaat doen… luister je alleen muziek of wil je ook films hebben… hoeveel keuze wil je hebben of hang je hem gewoon om de zoveel tijd aan je computer. lijkt me allemaal erg persoonlijk.
    (zelf vind ik ipod zwaar overhyped en de prijs kwaliteit verhouding buiten proporties maar dat was niet de vraag ;))

  3. Redacteur - 74 XP
    UltraDogg's avatar

    Had eerst een iPod touch 2e gen 8GB en had wel vaak ’t probleem dat hij vol zat. Heb nu een iPod touch 4e gen 32GB en daar heb ik nog genoeg ruimte op vrij :D.

  4. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik heb 32GB en dat is echt prima! 🙂 nooit gezeik dat je hem moet legen! en 8GB is simpel weg gewoon te weinig

  5. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Afhankelijk hoeveel GB muziek je staan hebt… Als je meer dan 5GB hebt staan moet je al minimum de 16GB versie nemen… Anders heb je amper plaats voor de gewenste apps.

  6. 80 XP
    chris100's avatar

    Bedankt voor iedereens commentaar ben uiteindelijk maar voor de 8gb versie gegaan.

  7. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik weet dat dit topic oud is, maar voor mensen die een ipod, phone of pad willen kopen ga voor 16 of 32, ik heb zelf een 8gb ipod en die gaat echt snel vol!

  8. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Nieuwe 8 GB modellen bestaan toch niet meer.

  9. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik weet wel dat de iphone 4 op de markt is gekomen met 8 gb.

  10. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    iPhone 4 is geen nieuwe meer, het is al vervangen door de iPhone 4S.

  11. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Nieuwe 8 GB modellen bestaan toch niet meer.

    Ik heb een iPod Touch 8GB

    Heb nog 1GB over terwijl ik er 50 Apps, 4 Films, 280 Songs en 140 foto’s op heb. + 2 video’s. 😛

  12. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_ipod/family/ipod_touch/select
    Ik weet echt zeker, dat de 4G ooit alleen maar in 16GB, 32GB, en 64GB modellen waren.

  13. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_ipod/family/ipod_touch/select
    Ik weet echt zeker, dat de 4G ooit alleen maar in 16GB, 32GB, en 64GB modellen waren.

    Nee, dat is zo met de iPhone. iPod Touch is altijd 8, 32, of 64 GB geweest. 😛

  14. 846 XP
    Thijs's avatar

    Nee, dat is zo met de iPhone. iPod Touch is altijd 8, 32, of 64 GB geweest. 😛

    Wij hebben hier in huis nog een Ipod 2 met 16GB 😛