Forum

Topic: PSP GO internet probleem

Anoniem's avatar

ik heb een probleem, namelijk: als ik mijn psp go met internet verbinding wil laten maken en netjes me wpa sleutel invult dan geeft die aan: er is een fout opgetreden tijdens communicatie met de server, dit is een dns fout (80410410).
nou had ik al op internet gekeken en daar stond dat ik me standaard instellingen moest herstellen en dat heb ik dus gedaan maar nu kom ik op het zelfde probleem. hoe kan ik dit oplossen? wil graag me 10 gratis games donwloaden.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Probeer eens bij DNS 8.8.8.8 in te vullen.

  2. 593 XP
    tovenaar's avatar

    zet de de router is van wpa naar wep en probeer het dan nog eens… wanneer je dan wel kunt verbinden verander je de router weer naar wpa(2) en verbind weer met je go…

    hebdit probleem gehad met mijn broertjes ps3, en dit heeft bij mij geholpen..

  3. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Probeer eens bij DNS 8.8.8.8 in te vullen.

    dit maakt niks uit. 🙁

    zet de de router is van wpa naar wep en probeer het dan nog eens… wanneer je dan wel kunt verbinden verander je de router weer naar wpa(2) en verbind weer met je go…

    hebdit probleem gehad met mijn broertjes ps3, en dit heeft bij mij geholpen..

    dit helpt bij mij niet. wat kan ik nog meer doen?