Forum

Topic: [TR] DEAD RISING 2/ Dode opmars 2 xD

Anoniem's avatar

Titel zegt het al. Hierbij mijn Dead Rising 2 voor de ps3 te ruil voor één van de onderstaande games. Spel is in goede conditie, compleet en schadeloos.

-Gran Turismo 5
-Assasins Creed: Brotherhood

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 169 XP
    henkie's avatar

    brotherhood voor modnation racers? of mirrors edge ,farcry 2, formule 1(eerste) daar mag je er 2 van kiezen

  2. 374 XP
    Goliath's avatar

    Als je nou even leest voordat je reageert zie je dat die Dead Rising 2 te ruil heeft en daarvoor in ruil Gran Turismo 5 of Assassin’s Creed: Brotherhood wilt hebben… Tevens is het topic ondertussen een ruime maand geleden geopend.. De kans is groot dat die de game ondertussen al geruild heeft 😉

  3. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Als je nou even leest voordat je reageert zie je dat die Dead Rising 2 te ruil heeft en daarvoor in ruil Gran Turismo 5 of Assassin’s Creed: Brotherhood wilt hebben… Tevens is het topic ondertussen een ruime maand geleden geopend.. De kans is groot dat die de game ondertussen al geruild heeft 😉

    Kans is groot dat dit spel niet weg te krijgen is xD. Ik heb hem nog.

    maarja misschien die andere kerel beter lezen ja 😛

  4. 374 XP
    Goliath's avatar

    Hahah okeej, nouja ik wil em wel hebben, maar GT5 heb ik al geruild en Brotherhood wil ik er niet voor kwijt :p Misschien interesse uit iets in deze lijst?:
    Enslaved: Odyssey to the West
    Transformers: War for Cybertron
    Brütal Legend
    Singularity