Forum

Topic: [TR] DEAD RISING 2/ Dode opmars 2 xD

Anoniem's avatar

Titel zegt het al. Hierbij mijn Dead Rising 2 voor de ps3 te ruil voor één van de onderstaande games. Spel is in goede conditie, compleet en schadeloos.

-Gran Turismo 5
-Assasins Creed: Brotherhood

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

1. 169 XP
    henkie's avatar

brotherhood voor modnation racers? of mirrors edge ,farcry 2, formule 1(eerste) daar mag je er 2 van kiezen

2. 374 XP
    Goliath's avatar

Als je nou even leest voordat je reageert zie je dat die Dead Rising 2 te ruil heeft en daarvoor in ruil Gran Turismo 5 of Assassin’s Creed: Brotherhood wilt hebben… Tevens is het topic ondertussen een ruime maand geleden geopend.. De kans is groot dat die de game ondertussen al geruild heeft 😉

3. 935 XP
    Mormel123's avatar

Als je nou even leest voordat je reageert zie je dat die Dead Rising 2 te ruil heeft en daarvoor in ruil Gran Turismo 5 of Assassin’s Creed: Brotherhood wilt hebben… Tevens is het topic ondertussen een ruime maand geleden geopend.. De kans is groot dat die de game ondertussen al geruild heeft 😉

Kans is groot dat dit spel niet weg te krijgen is xD. Ik heb hem nog.

maarja misschien die andere kerel beter lezen ja 😛

4. 374 XP
    Goliath's avatar

Hahah okeej, nouja ik wil em wel hebben, maar GT5 heb ik al geruild en Brotherhood wil ik er niet voor kwijt :p Misschien interesse uit iets in deze lijst?:
    Enslaved: Odyssey to the West
    Transformers: War for Cybertron
    Brütal Legend
    Singularity