Forum

Topic: GT5 werkt niet ???

Anoniem's avatar

ik was ni zeker waar ik dees moest plaatsen by de games of hier. ik dacht hier want das meer een hulp.Dus paar dagen geleden was er een nieuw update voor GT5 dus ik dacht weekend begint ik zal eens GT spelen. ik stak mijn cd in mijjn ps3 , downloadde de update en… er was een probleem (80010017). ik dee mijn ps3 uit en terug aan en.. terug probleem dus ik vraag aan jullie wat er aan de hand is

ik hoop voor snelle antwoorden…

groetjes bobka

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Playstation aandoen naar Accountbeheer, dan Systeemdeactivatie doen. Game selecteren dan Systeem deactiveren en dan weer Systeem activeren als dat niet wil moet je je Playstation naar Sony sturen.

  2. 171 XP
    bobka007's avatar

    Playstation aandoen naar Accountbeheer, dan Systeemdeactivatie doen. Game selecteren dan Systeem deactiveren en dan weer Systeem activeren als dat niet wil moet je je Playstation naar Sony sturen.

    ok ik zal het proberen

    ik heb het al geprobeerd maar het lukte niet dus ik heb het gewoon verwijdert . nu zal ik opnieuw 1 uur wachten voordat ik kan spelen (installatie xP)

  3. 283 XP
    Alycan's avatar

    80010017 – Niet mogelijk om een Blu-ray game op te starten.

    Hoe oud is je PS3? Kan zijn dat de lens vies is en anders moet je ff via het recovery menu de database laten rebuilden.

  4. 171 XP
    bobka007's avatar

    mijn ps3 is misschien 1 jaar oud ofzo xD ik heb den slim hehe

  5. 8836 XP
    7th-son's avatar

    al geprobeerd of de disc bij een ander wel werkt?

  6. 171 XP
    bobka007's avatar

    al geprobeerd of de disc bij een ander wel werkt?

    nee ma het is al in orde 🙂

  7. 571 XP
    r03n_d's avatar

    wat was het dan nou?

  8. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ja, dat zou ik nou ook wel willen weten.

  9. 171 XP
    bobka007's avatar

    ik weet het echt niet ma ik heb mijn save van GT5 verwijdert en opnieuw geinstaleerd en het werkte 😉