Forum

Topic: Army of Two

Anoniem's avatar

Hey, ik wilde even weten wat jullie van deze game vinden? Ik zou eerst Oblivion kopen, heb hem gespeeld bij een maat gister en vondt hem niet mijn type rpg. Ik op Bol aan het rondzoeken; Army of Two. Nice, oki!

Als iemand hem heeft laat ff weten hoe je erover denkt 🙂 Bedankt alvast!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 790 XP
    Robbert's avatar

    (te) Korte game, leuk als je een co-op game wilt, je kan het spel dus met ze 2en uitspelen. Zitten wel wat foutjes in.
    Mijn mening: Er zijn betere games dan deze, maar als je graag een game wilt hebben die je met ze 2en kunt spelen is dit geen slechte koop.

  2. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Bedankt voor je (enigste) reactie Robbert! 🙂 Ik heb MGS 4 geruild voor dit spel. Ben hem nu op professional aan het uitspelen! Echt super spel, totaal mijn smaak!

  3. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    ik wou em eerst ook gan kopen , maar zag veel slechte brichten erover dus :S

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik vind het zelf ook echt een superconcept.
    En nog goed uitgewerkt ook.. 🙂

    Uiteraard alle wapens e.d. al blinged en maxed out. xD

  5. 96 XP
    Rocco's avatar

    Leuk spel om een keer uit te spelen co-op.

  6. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Ik vind het zelf ook echt een superconcept.
    En nog goed uitgewerkt ook.. 🙂

    Uiteraard alle wapens e.d. al blinged en maxed out. xD

    Hehe 🙂 wat is jouw favo wapen? Mijne zonder twijfel de AUG, pimped met alles erop en eraan (alles zo groot mogelijk).

  7. 277 XP
    RevXxx's avatar

    ik heb deze game dinsdag gehaald bij de Dixons voor maar 35 euro. en het is zo’n vette game.

  8. 209 XP
    Xemurai's avatar

    ik heb deze game dinsdag gehaald bij de Dixons voor maar 35 euro. en het is zo’n vette game.

    Mooi man 🙂 Hoever ben je al?

  9. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ik heb het spel niet meer, maar ik heb me er wel mee vermaakt. Heb het spel met een vriend uitgespeeld.

  10. 99 XP
    snowguard3's avatar

    Erg goed spel beetje kort maar wel leuk om over nieuw te doen. Als je een leuke coop spel zoekt dan moet je deze ECHT kopen

  11. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Het is leuke game voor met zen 2e uitespelen. Je moet niet veel verwachten het is niet om te zeggen waaauwwwww dat is een sicke game

  12. 790 XP
    Robbert's avatar

    Gasten, dit topic is een jaar geleden gemaakt xD… Degene die dit topic geopend heeft, heeft inmiddels zijn Playstation 3 alweer verkocht, dus denk dat hier een slotje op mag :p

  13. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Is dat zo?
    Vond het al raar dat Xemurai niks meer deed (op sense en PSN)…

  14. 790 XP
    Robbert's avatar

    Is dat zo?
    Vond het al raar dat Xemurai niks meer deed (op sense en PSN)…

    Ja dat klopt. Hij was teleurgesteld in Sony en vond dat er weinig goede games op de Ps3 uitkwamen. Gran Turismo uitgesteld, geen FFX etcetra. Hij heeft nu een dikke game pc gekocht en heeft opnieuw in de winkel een Playstation 2 (Ja echt waar:disgust1:) gekocht.