Forum

Topic: tv formaat verander steeds

Anoniem's avatar

hallo iedereen ik heb een probleem mijn tv formaat die verandert elke keer naar zijn standaart formaat of het nou op de ps3 is of kabel het blijft terug gaan naar 16:9 terwijl ik liever speel op alleen scannen ik had dit probleem niet eerder mijn neefjes kwamen op bezoek een dag en lieten mijn tv op de grond vallen ik heb van alles geprobeerd dit is egt irrietant vooral in game als het terug gaat naar 16:9 zie ik voor 5 secs niets..
HELP!

ps heb een samsung full hd tv speel 1080p maar dat heeft er niet veel mee te maken

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 283 XP
    Alycan's avatar

    mijn neefjes kwamen op bezoek een dag en lieten mijn tv op de grond vallen

    Apart dat als je een TV op de grond laat vallen dat hij het dan niet meer goed doet. <- Ongelofelijke hoeveelheid sarcasme. Je TV is stuk, Samsung Reparatie dienst opbellen en als je een beetje mazzel hebt is het een gratis fix.

  2. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Dat denk ik niet, dan zou je hele tv niet meer werken dat doet hij wel.
    Denk dat er iets fout zit in je instellingen kijk daar eens naar. Zelf heb ik er ook niet zoveel verstand van hoor.

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Dat denk ik niet, dan zou je hele tv niet meer werken dat doet hij wel.
    Denk dat er iets fout zit in je instellingen kijk daar eens naar. Zelf heb ik er ook niet zoveel verstand van hoor.

    Als je tv kapot is, hoeft deze het natuurlijk niet helemaal niet meer te doen.

  4. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Instellingen zijn gewoon hoe ze horen maar ik vind dit niet zow een groot probleem om nog een full hd te kopen anders ga ik weer wennen aan 16:9 gewoon

  5. 536 XP
    Glennps3's avatar

    Instellingen zijn gewoon hoe ze horen maar ik vind dit niet zow een groot probleem om nog een full hd te kopen anders ga ik weer wennen aan 16:9 gewoon

    een tv heeft toch gewoon 16:9 als formaat?

  6. 8816 XP
    7th-son's avatar

    1080p is 16:9 formaat
    ik snap het ook niet helemaal om eerlijk te zijn
    kun je er niet een filmpje van maken, van wat er daadwerkelijk gebeurd?