Forum

Topic: PlayStation New XMB en CrossGameChat in nieuwe firmware?

Anoniem's avatar

ik zou graag een snelleren xmb willen krijgen met meer functies en cgc zou geweldig zijn xbox heeft een goed besturingssysteem die snel en goed werkt wrm ps3 dan niet

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

27 reacties

  1. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    ik zou graag een snelleren xmb willen krijgen met meer functies en cgc zou geweldig zijn xbox heeft een goed besturingssysteem die snel en goed werkt wrm ps3 dan niet

    Geen probleem gaan we voor je regelen [/sarcasme]

  2. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    ugh.. ik haat mensen die niet typen met punten en komma’s.

  3. 536 XP
    Glennps3's avatar

    PS3 heeft een goed besturingssysteem maar kan niet multitasken, dat kan xbox wel. Alleen vind ik het xmb snel genoeg, alleen is het ingame wat trager maar voor de rest en het geen wat jij wilt is eigenlijk niet mogelijk, ps3 kan je alleen ander thema geven en geen ander xmb en functies al zeker niet 😐

  4. 451 XP
    Florian's avatar

    PS3 heeft een goed besturingssysteem maar kan niet multitasken, dat kan xbox wel. Alleen vind ik het xmb snel genoeg, alleen is het ingame wat trager maar voor de rest en het geen wat jij wilt is eigenlijk niet mogelijk, ps3 kan je alleen ander thema geven en geen ander xmb en functies al zeker niet 😐

    Is ook wel logisch dat ie dan wat trager is, als ie al een game draaiende houd, die grapisch en qwa vermogen veel vraagt?

  5. 38 XP
    Christus's avatar

    ik zou graag een snelleren xmb willen krijgen met meer functies en cgc zou geweldig zijn xbox heeft een goed besturingssysteem die snel en goed werkt wrm ps3 dan niet

    Vraag het aan de kerstman nu het nog kan!

    Ik vind de XMB echt een fijn menu, en dat moeten ze gewoon zo houden.

  6. 818 XP
    Justinvd's avatar

    Zoals Glenn al zei, het xmb kun je niet veranderen alleen qua uiterlijk zijn er opties. Wanneer dit mogelijk zal zijn is nog maar de vraag, tot nog toe is er geen toepassing waarbij dit mogelijk is voor de playstation.

  7. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    Wat zou je nog meer aan het xmb willen dan uberhaupt? doet toch wat het moet doen? heb liever dat ze aandacht steken in bijvoorbeeld een soort app store. (combo van google tv en android) en de media center functies beter maken (heb al een mediaplayer gekocht maar ps heeft zeker potentie)

  8. 536 XP
    Glennps3's avatar

    Is ook wel logisch dat ie dan wat trager is, als ie al een game draaiende houd, die grapisch en qwa vermogen veel vraagt?

    Xbox kan het wel :p, natuurlijk ook niet even snel als anders maar toch net beter dan ps3

  9. 451 XP
    Florian's avatar

    Xbox kan het wel :p, natuurlijk ook niet even snel als anders maar toch net beter dan ps3

    Ik geloof je meteen want ik ken de xBox niet 😛

  10. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    ik vindt het prima zo !!!

  11. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Die van xbox is groen man, dat hoort nie!
    PS3XMB owned!

  12. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Die van xbox is groen man, dat hoort nie!
    PS3XMB owned!

    ja precies, vind die van xbox lelijk. (wel meer functies maar toch)

  13. 451 XP
    Florian's avatar

    ja precies, vind die van xbox lelijk. (wel meer functies maar toch)

    PS3 is tog een Game Console? xDxD
    wat moet je dan met functies in de XMB?xD
    dat ie godker mn games maar draait! 😀

  14. 515 XP
    Dead-M's avatar

    Ehm, XMB is naar mijn smaak echt VEEEEEEELE malen beter dan dat afgrijselijke os van de xbox360. Laat mij maar het xmb houden 😀 Lekker overzichtelijk en ziet er simpel / strak/ nice uit, met genoeg functies 🙂

  15. 1562 XP
    dikked's avatar

    Ehm, XMB is naar mijn smaak echt VEEEEEEELE malen beter dan dat afgrijselijke os van de xbox360. Laat mij maar het xmb houden 😀 Lekker overzichtelijk en ziet er simpel / strak/ nice uit, met genoeg functies 🙂

    vind ik ook
    het XBOX menu is heel onoverzichtelijk en je kunt er bijna niks vinden
    bij het XMB spreekt het allemaal voor zicht: foto’s onder het fotocamera icoon, games onder het controller icoon enzovoort

  16. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Geen probleem gaan we voor je regelen [/sarcasme]

    in nieuwe firmware vraag het niet aan jou geef me mening oetlul.. kun je geen normaal comment plaatsen

  17. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ik heb

    xbox360 – ik heb spel gekocht van call of duty black ops ik zat te spelen beter beeld enzo veel mooier dan ps3 en ook goed verbinding ps3 team death match wardeloos xbox360 gaan sneller dood .
    wii – ik vindt wii ook heel mooi console ik ga binnenkort donkey kong returns halen.
    playstation 3 – ik heb ook de prestige call of duty black ops voor ps3 beeld is minder en wat mooier .

    ik ben teminste blij dat ik spel computers hebt :blow:

  18. 171 XP
    bobka007's avatar

    eerst had ik den xbox 360 xmb wel nice zeker met die manneke toen kocht ik ps3 omda ik te weining geld kreeg voor xboxlive nu wil ik terug xbox vind ik graver de controler licht better in je handen (vind ik )

  19. 38 XP
    Christus's avatar

    Als je een xbox hebt, sluit hem aan op een kleine vierkante televisie, start de xbox op, ga naar de os en draai de tv clockwise 90 graden. Beweeg op en neer, links en rechts en probeer uit te werken waar het op lijkt.

  20. 536 XP
    Glennps3's avatar

    eerst had ik den xbox 360 xmb wel nice zeker met die manneke toen kocht ik ps3 omda ik te weining geld kreeg voor xboxlive nu wil ik terug xbox vind ik graver de controler licht better in je handen (vind ik )

    dan verkoop je ps3 heb je weer geld voor een paar maanden xbox live en ben je weer tevreden, hoewel ik denk dat je er dan toch spijt van zal krijgen.

  21. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Ik heb nauwelijk iets begrepen van Walker NL. Maar ik vind dat de in-game XMB wat sneller mag maar eigenlijk erger ik me er niet aan. Op de 360 raak je sneller verdwaald maar dat komt omdat ik soms bij een vriend erop zit maar aangezien die nu kapot is raak ik nauwelijks een X360 aan. En de PS3 heb ik gekocht voor de goede exclusives en enkele multiplatform games. Black Ops is gewoon verrot op de PS3 door al die problemen. Dat ligt aan de devs.

    Wat ik mis zijn wat meer nuttige applicaties. Zoals een betere browser/ video player of een functie om te gaan opnemen (hoeft niet in HD, SD is ook goed).

  22. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Ik zou zelf ook wel een nieuwe XMB willen. Nu is hij zeker goed, maar na een tijdje wil een mens eens wat nieuws hé xD

  23. 150 XP
    amstel's avatar

    het xmb vind ik snel genoeg, en echt veel multitasken doe je toch niet denk ik. Verder crossgamechat zou wel handig zijn 🙂 Verder is het xmb lekker overzichtelijk dus alleen een soort appstore lijkt me idd wel handig. Maar daar is de psstore al voor 🙂

  24. 8836 XP
    7th-son's avatar

    het XMB zelf is een geweldige interface, ziet er ovezichtelijk en duidelijk uit
    Maar als je een game aan het spelen bent en je het XMB tevoorschijn tovert, zou inderdaad wat sneller mogen!
    Ook vind ik dat er meer mogelijk moet zijn, tijdens het gamen, in het XMB. Er zijn maar weinig dingen die je kunt doen, zonder de game af te moeten sluiten!

    Wat ik trouwens ook mis, zijn dingen als customizen, Icoontjes weghalen (gebruikt de helft toch niet) en eventueel dingen toevoegen.

    De browser mag inderdaad ook wel beter!
    De mediaplayer gebruik ik niet, aangezien die van me TV zelf velen malen beter is

  25. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Hoezo werkt dat Crossgame chat nog niet eigenlijk ? Want dacht laatst eens te proberen een chat te joinen moet je de game weer afsluiten enzo :O

  26. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    ik zou graag een snelleren xmb willen krijgen met meer functies en cgc zou geweldig zijn xbox heeft een goed besturingssysteem die snel en goed werkt wrm ps3 dan niet

    3 puntjes:
    – ga naar school (vooral Nederlands)
    – ga lekker xbox spelen, als je het allemaal zo geweldig vindt.
    – voor extra functies: koop een ipod ofso

    ik heb

    xbox360 – ik heb spel gekocht van call of duty black ops ik zat te spelen beter beeld enzo veel mooier dan ps3 en ook goed verbinding ps3 team death match wardeloos xbox360 gaan sneller dood .
    wii – ik vindt wii ook heel mooi console ik ga binnenkort donkey kong returns halen.
    playstation 3 – ik heb ook de prestige call of duty black ops voor ps3 beeld is minder en wat mooier .

    ik ben teminste blij dat ik spel computers hebt :blow:

    Kijk eens naar puntje 1 hierboven??

  27. 118 XP
    bricefeyenoord's avatar

    ik heb

    xbox360 – ik heb spel gekocht van call of duty black ops ik zat te spelen beter beeld enzo veel mooier dan ps3 en ook goed verbinding ps3 team death match wardeloos xbox360 gaan sneller dood .
    wii – ik vindt wii ook heel mooi console ik ga binnenkort donkey kong returns halen.
    playstation 3 – ik heb ook de prestige call of duty black ops voor ps3 beeld is minder en wat mooier .

    ik ben teminste blij dat ik spel computers hebt :blow:

    Hier snap ik dus vrij weinig van haha 😛