Forum

Topic: HTC Desire of Iphone 4?

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik ben van plan om een nieuwe gsm te kopen. Maar ik ben aan het twijfelen tussen een HTC desire en Iphone 4.
Welke raden jullie mij aan en zeg ook waarom?

MVG

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Samsung Galaxy S xD

  2. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Iphone 4 😉

    Leuke apps en als je jailbreaks zo heerlijk apparaat 😉
    En vind hem er ook mooier uit zien 😉
    Alleen dat signaal probleem is wat minder 😉

  3. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    Samsung Galaxy S xD

    Nah samsung gebruik ik niet :p

  4. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    de GS is beter dan die HTC dingen 😉

    Echt die GS werk zo godelijk 😀

  5. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    Iphone 4 😉

    Leuke apps en als je jailbreaks zo heerlijk apparaat 😉
    En vind hem er ook mooier uit zien 😉
    Alleen dat signaal probleem is wat minder 😉

    Bezit je het zelf?
    Mijn broer heeft het ook, en ik vind iphone 4 nice, maar is ook wel duurder dan een HTC desire.

    Heeft er iemand ervaringen met een HTC desire?

  6. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Bezit je het zelf?
    Mijn broer heeft het ook, en ik vind iphone 4 nice, maar is ook wel duurder dan een HTC desire.

    Heeft er iemand ervaringen met een HTC desire?

    Ik bezit niet zelf 😛

    Maar klasgenoot wel 😛 En loop hele dag op te spelen :$

  7. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    Ga dan voor de HTC Desire HD

  8. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Vriendin van me heeft de Desire HD, ik heb de iPhone 4.
    Ik denk dat beide telefoons top zijn. Ik denk dat je je vooral af moet vragen wat je wil, Android of iOS. Mijn voorkeur gaat dan uit naar iOS omdat je daar een belachelijke hoeveelheid aan apps hebt (zowel appstore als cydia), en het interne geheugen van een iPhone is beter dan dat gekloot met die micro-sd kaartjes. Maar dat is mijn mening 😉

  9. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    iphone 4 geloof mij is ook een soort gaming telefoon je kunt er zoveel mee en niet vergeten binnekort komt sony met een ps app 😉

  10. 118 XP
    bricefeyenoord's avatar

    Hallo,

    Ik ben van plan om een nieuwe gsm te kopen. Maar ik ben aan het twijfelen tussen een HTC desire en Iphone 4.
    Welke raden jullie mij aan en zeg ook waarom?

    MVG

    Ik zeg de HTC, ik vind de iphone een beetje overpriced voor wat je ervoor terug krijgt.

  11. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    jh wel duur daar heb je gelijk in maar de iphone 4 heeft me broer en ik vind het de prijs waard die telefoon kan egt alles!

  12. 54 XP
    Jericho's avatar

    Vriendin van me heeft de Desire HD, ik heb de iPhone 4.
    Ik denk dat beide telefoons top zijn. Ik denk dat je je vooral af moet vragen wat je wil, Android of iOS. Mijn voorkeur gaat dan uit naar iOS omdat je daar een belachelijke hoeveelheid aan apps hebt (zowel appstore als cydia), en het interne geheugen van een iPhone is beter dan dat gekloot met die micro-sd kaartjes. Maar dat is mijn mening 😉

    :O

    Jeroen zei wat positiefs over een telefoon dat geen iPhone is!

  13. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik heb een HTC Desire en me broertje een iphone 3gs. Mijn voorkeur gaat naar de desire want android wordt op dit moment groter. Je kan alles aanpassen en je hoeft niet eens te jailbreaken om een spel te downloaden. Verder heeft iOS zijn beste tijd nu wel gehad, zijn momentum is geweest en mensen willen nieuwe dingen zien. Android wordt de hele tijd door meer ontwikkelaar opgepakt en de spellen en apps van de iphone komen nu ook op de android. Ik zeg niet dat iOS slecht is, integendeel zelfs. Maar als je gewoon iets nieuws wilt en iets wat steeds groter en beter wordt moet je voor de Desire gaan, of desire HD natuurlijk.

  14. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Android is nog aan het ontwikkelen, waar iOS denk ik de meeste ontwikkelingen wel achter de rug heeft. Maargoed, toch blijf ik zelf voorkeur hebben voor iOS. Maar het scherm van de Desire HD is ook wel kickass groot 😛 (maar die van de iPhone is scherper :))