Forum

Topic: black ops ps3 hardfreeze probleem

Anoniem's avatar

ik heb een ps3 fat ik dnek een van de oudste en heb elke kee rals ik ein een potje ga een freeze en die duurt oneindig lang dus je meot elke potje je ps3 op starten en je bent alles kwijt wat je in dat potje heb gedaan heefd iemand een oplossing of kunnen jullie een tip geven waar et aan ligt alvast bedankt
gr.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ja, interpunctie gebruiken…

    On: Ik heb dit ook gehad, je kan maar beter wachten op een patch. Want ik heb ook nog een oude ps3 en ik heb ook elke keer gezeik, Met Host migrations enz.
    Je kan ook Gran Turismo 5 gaan spelen;)

  2. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Black Ops heeft iemand zijn PS3 naar de kloten gebracht (60GB launch). Die patches helpen toch niet bij BO omdat ze niet weten hoe ze een game voor de PS3 moeten maken. Je verwacht na zoveel jaar dat ze verstand hebben gekregen maar nee. Xbox is voor hun nog steeds nummer 1 want die heeft geen problemen. Je moet hopen op een patch maar de laatste patch verergert het voor vele mensen dan iets op te lossen. Vandaar dat ik geen CoD koop. Mijn vrienden hebben dat maar die problemen slaan nergens op. Je moet gewoon hopen op het beste want je kan hier niet veel aan doen.

  3. 150 XP
    amstel's avatar

    het is trouwens niet alleen op de ps3, ook op de pc hebben er veel mensen last van 🙂

  4. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Vandaag is patch 1.05 uitgekomen 😉 Dit zou voor betere matchmaking zijn dus ook weer tegen de freezes

  5. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ja, heeft bij mij in ieder geval geholpen. Wel heel toevallig:
    Ik was vanmorgen om 10 uur op speel BO, en om 11 uur ofzo kwam de patch. Ik sluit BO download de patch en kom op BO, eerste potje gelijk : Alleen maar connection interrupted en op het eind een lekker harde freeze! 😀
    Gelukkig nadat ik me PS3 opnieuw opstartte heb ik er de hele dag geen last van gehad.

  6. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    gister 5 minuten gespeeld (niet gespeeld in het hoofdmenu) en meteen 2 freezes, daarvoor had ik er nooit last van :S

  7. 77 XP
    LaurenBots's avatar

    Ik heb sinds de laatste ”update” (1.05) geen last meer gehad van freezes. Heel af en toe nog lobby closed ofso, maar verder nergens meer last van. Terwijl ik eerst allemaal ”hard freezes” had.

  8. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Ik heb nog wel vaak last van die irritante freezes! Ik wordt er helemaal ZOT van!! Speel hem daarom ook niet zoveel als Modern Warfare 2, zaten een stuk minder bugs in!!

  9. 4 XP
    Orton's avatar

    Enigste waar ik last van heb naast de freeze is dat het lijkt alsof er een soort speed hack is. Sommige gasten gaan supersonisch snel dat ze haast niet te killen zijn. Dit kan natuurlijk ook komen als iemand met een slechte verbinding iedereen traag maakt. Maar het is bijzonder irritant.

  10. 3 XP
    YaBoyHarun's avatar

    volgends mij heb ik het probleem opgelost, je moet kabel internet gebruiken ipv draadloos 😀

  11. 4 XP
    Orton's avatar

    volgends mij heb ik het probleem opgelost, je moet kabel internet gebruiken ipv draadloos 😀

    Zelfs met draad heb je het probleem …..

  12. 3 XP
    YaBoyHarun's avatar

    Zelfs met draad heb je het probleem …..

    ja idd 🙁 ik heb dit pas gister toegepast en had relax 2 uurtjes kunnen spelen was veel soepeler sneller, ik had lekker veel hoop.
    Net ook weer 2 uurtjes MAAR toen gebeurde het weer: freeze, misschien wordt m’n ps3 gewoon te warm ik heb dit probleem echt bijna nooit met zombies.

    Een vriend van me gebruikt ook kabel hij heeft dit probleem nog nooit gehad. Ik denk nu gewoon dat sommige mensen echt geluk hebben en anderen gewoon dik pech :S

  13. 44 XP
    Boudewijn's avatar

    @iceberg040, Je hebt elke keer als je een potje ingaat een freeze? Kan je dan uberhaupt dat potje wel spelen of is het aan het einde? Wat ik soms doe, om zeker te weten dat het niet de PS3 is maar Black ops, even zo’n internet connection testje doen. Als die gewoon top is, dan moet je zoals de rest hopeloos wachten op een patch die niet gaat komen…