Forum

Topic: Sneeuw!

Anoniem's avatar

Vorig jaar viel de sneeuw pas in januari, En dit jaar hadden we begin December al sneeuw. EN NOG NIET ZO’N BEETJE OOK NOG NIET!!!

Snelweg van weert / eindhoven (mischien nog wel meerdere, maar weet ik nix van) is gewoon afgesloten i.v.m de hoeveelheid sneeuw. is hier afgelopen nacht 20cm sneeuw gevallen bovenop wat er al lag!

Vanmorgen nog een heel avontuur geweest om mijn auto te vinden en uit te graven lol.
Hier fototjuh:



Hier een foto van hoe het er ”normaal” uitziet.. Zoek de verschillen! xD

Post hier je leukste, mooiste, of grappigste foto’s van de sneeuw!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Mooie sneeuw, alleen is die auto die eronder ligt iets minder mooi xD ( geintje he jeff xD )

  2. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Lkkr toch XD, bij ons ligt ook al 50cm!

  3. 945 XP
    JoostNL's avatar

    XD, kut sneeuw

  4. 935 XP
    Mormel123's avatar

    XD, kut sneeuw

    idd, hier ligt niet zoveel als bij jullie, maar blijft kut sneeuw xD

  5. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik hoop dat er nog veel meer valt. dit is vet. 😀

  6. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Nee, van mij mag het wel stoppen. Facking kut met je scooter!

  7. 336 XP
    .Stan's avatar

    Ben ons ligt meer dan het dubbele als op die foto (Zuid-Limburg).. Niet normaal meer.

  8. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Van mij mag het nu ook wel stoppen.. moet morgen naar friesland rijden en daar rij ik normaal gesporken 3 uur op. Ben benieuwd of ik het morgen binnen die tijd haal, waarschijnlijk niet lol.

  9. 542 XP
    niels's avatar

    njah van mij mag nu ook wel weggaan.. Geert Wilders is wel blij nu.. heel nederland is wit..!
    okay flauw.. nee op de fiets is dit weer ook geen doen.. bij ons in de gemeente wordt dus serieus niet gestrooid, naja nog paar maandjes is’t weer zomer! kutsneeuw :$

  10. 38 XP
    Delirage's avatar

    Haha, hier in Den Haag ligt er echt niet zoo veel.
    Op sommige plekken ligt er wel veel maar overal gestrooid en bijna alles sneeuwvrij gemaakt =[

  11. 542 XP
    niels's avatar

    Haha, hier in Den Haag ligt er echt niet zoo veel.
    Op sommige plekken ligt er wel veel maar overal gestrooid en bijna alles sneeuwvrij gemaakt =[

    haha, wees blij.. 😛 deed gister op de fiets 45 minuten over een stuk waar ik normaal in 15minuten ben.. :$ bus is ook geen optie hier.. bussen zitten altijd te vol of er vallen er een paar uit..
    En het leuke is: op de grens van een aanliggende stad is alles prima sneeuwvrij gemaakt.. zolang je in het dorp waar ik woon komt is alles 1 grote puinhoop :$

  12. 451 XP
    Florian's avatar

    haha, wees blij.. 😛 deed gister op de fiets 45 minuten over een stuk waar ik normaal in 15minuten ben.. :$ bus is ook geen optie hier.. bussen zitten altijd te vol of er vallen er een paar uit..
    En het leuke is: op de grens van een aanliggende stad is alles prima sneeuwvrij gemaakt.. zolang je in het dorp waar ik woon komt is alles 1 grote puinhoop :$

    Same here, behalve dan dat van de bus:P

    en hier ligt egt alles vol met ijs!!
    alle sneeuw plat gereden en terug aangevroren.. je kunt zo je schaatsen onderbinden en gaan schaatsen ipv fietsen ofzo, want met de schaats zou je 100x sneller zijn:P

  13. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Gister viel hier gedurende een minuutje of tien ook nog een beetje sneeuw en hagel, maar gelukkig bleef het niet liggen. Het was echter niet lekker hardlopen..:unsure:

  14. 54 XP
    Jericho's avatar

    Gelukkig is die rotzooi nu weg. 😀

  15. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    ja. 😀 Maar ben bang dat we nog niet klaar zijn, het zal waarschijnlijk toch nog wel weer gaan sneeuwen ÊÊn deze weken

  16. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    WAT EEN KUTWOORD, ben gelukkig met m’n scooter nog niet onderuit gegaan, maar het scheelde echt al paar keer niet veel 😛

  17. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik ben benieuwd. komende tijd dan goed dhr. Paulusma in de gaten houden 😉

  18. 818 XP
    Justinvd's avatar

    WAT EEN KUTWOORD, ben gelukkig met m’n scooter nog niet onderuit gegaan, maar het scheelde echt al paar keer niet veel 😛

    Ik was wel de sjaak. 😛 Ging te hard door dat vieze papsneeuw en raakte de controle over m’n stuur kwijt, en toen BAM.. Geen schade gelukkig.
    Door het dooien en de regen is zo’nbeetje alles weg hier in Almelo. Ben er blij van, niet bij elke bocht meer opletten of er nog wat ligt wat irritand gevaarlijk is.

  19. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Ik heb echt geweldig gedrift in de sneeuw xD
    Natuurlijk niet in mijn eigen auto, maar 1 van het werk.
    Volkswagen Caddy, flauwe bocht van 90 graden (niet gestrooid).
    Weg is vrij, geen obstakels langs de weg ook.
    Langzaam de bocht in, maar wel de hele bocht vol gas (was het idee). Halverwege de bocht brak mijn achterkant uit xD
    Gelukkig wel goed gecorrigeerd, zodat de auto op de weg bleef, en de goede kant op bleef gaan. Was ik erg blij mee dat ik goed heb gecorrigeerd, zonder een slipcursus te hebben gehad. Had wel eventjes de hele weg nodig xD

    Kwam daarna echt niet meer bij van het lachen xD Een tegenligger die even verderop reed lachte ook naar me, die had het dus gezien haha :p

  20. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    hahaha, dat is wel vet roen. al eens op een rotonde geprobeerd? 😀

  21. 54 XP
    Jericho's avatar

    ik ben benieuwd. komende tijd dan goed dhr. Paulusma in de gaten houden 😉

    Die mafkees heeft het bijna altijd wel fout :P.