Forum

Topic: Lettergrootte Assassins Creed Brotherhood

Anoniem's avatar

Hallo

Daarnet de psp3 aangekoppeld en ik probeerde het spel “ASSASSINS CREED Brotherhood” te spelen maar de ondertitteling is onleesbaar. Zou er mij iemand kunnen helpen met dit waarschijnlijk kleine probleempje. De instellingen van mijn psp 3 aanpassen deed niets aan de grootte.

Hopelijk kan er mij iemand helpen
Thanx

Mega M

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 536 XP
    Glennps3's avatar

    Hallo

    Daarnet de psp3 aangekoppeld en ik probeerde het spel “ASSASSINS CREED Brotherhood” te spelen maar de ondertitteling is onleesbaar. Zou er mij iemand kunnen helpen met dit waarschijnlijk kleine probleempje. De instellingen van mijn psp 3 aanpassen deed niets aan de grootte.

    Hopelijk kan er mij iemand helpen
    Thanx

    Mega M

    Ik denk da je een sd tv hebt en dan kan je er eigenlijk vrijwel niets aan veranderen.

  2. 227 XP
    wimb00's avatar

    Inderdaad! vroeger had ik nog een SD tv toen ik AC2 speelde, zag er geen reet van. Later HD tv gekocht en toen nog x AC2 gespeeld en was wel leesbaar :]

  3. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Voor topicstarter; SD-tv is zegmaar een ‘oude’ tv (of een hele goedkope nieuwe). Deze heeft een veel lagere resolutie dan een HD-tv. Ga er van uit dat dit wel bekend was bij de topicstarter, maar je weet maar nooit 😉

  4. 283 XP
    Alycan's avatar

    PSP3?

    Hoe dan ook sluit me aan bij bovenstaande. Je hebt waarschijnlijk nog een oude TV. Zo’n enorm bakbeest (CRT). Beste optie om het te verhelpen is een HD TV te kopen.

  5. 1562 XP
    dikked's avatar

    je hebt waarschijnlijk een SD-TV zoals vele mensen al voor mij hebben gezegt
    op een SD TV word het beeld van de PS3 een beetje wazig en zeer vaag
    daarom kun je vaak kleine letters niet eens lezen

  6. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Dit probleem had ik ook met Rainbow Six Vegas 2, waarin de lettertjes tijdens het laden erg slecht te zien waren. Je hebt volgens mij maar twee opties, namelijk of een nieuwe HD TV kopen, wat gelijk een goede upgrade is voor de games die zeer binnenkort gaan uitkomen. Je kan echter ook nog je huidige TV blijven gebruiken en het doen met de stemmen in plaats van de ondertiteling, ook al zal je dan bepaalde dingen missen.

  7. 508 XP
    NightHawk's avatar

    Ligt gewoon aan je TV dus er is niet veel wat je kunt veranderen. Of je zou een nieuwe tv moeten kopen(een HD)

  8. 818 XP
    Justinvd's avatar

    Leuk zo’n Psp3, waar haal je zo’n ding? ;’)

    Ontopic:
    Heb je de instellingen van beide veranderd?

  9. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Leuk zo’n Psp3, waar haal je zo’n ding? ;’)

    Gewoon bij media markt, ik ben toch niet gek? :prop:

    Volgens mij kan je bij elke game wel wat instellingen hiervoor verander, ik zou toch nog eens goed tussen je instellingen zoeken…
    Btw volgens mij checked de topic starter Ps3-sense nooit meer..