Forum

Topic: psn card online kopen

Anoniem's avatar

he

weet iemand misschien een betrouwbare site waar je psn cards kunt kopen (€20,-) en dat je dan die code via de e-mail krijgt.
ikw eet dat gamecards.nu betrouwbaar is maar daar zijn ze uitverkocht.
heb nu gamecardsdirect.nl

iemand daar ervaring mee??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    http://www.psncode.nl/ koop ik ze altijd.

  2. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    thnx maar heb gekocht op gamecardsdirect.nl
    en kreeg binnen 10 seconden een mailtje met de ingescande code dus ook geen typfouten in de code 😛

  3. 1562 XP
    dikked's avatar

    waarom zo je ze online kopen als je voor dezelfde prijs er een doosje bij krijgt 😛
    ik gebruik die PSN doosjes als reserve voor als een oude kapot gaat of als je zo een lelijk platina hoesje hebt xD

  4. 1748 XP
    Shmet's avatar

    waarom zo je ze online kopen als je voor dezelfde prijs er een doosje bij krijgt 😛
    ik gebruik die PSN doosjes als reserve voor als een oude kapot gaat of als je zo een lelijk platina hoesje hebt xD

    Je hebt luie mensen die liever in hun zetel blijven met dit weer ? xD

    Ik vind die doosjes ook wel handig eigenlijk ….

  5. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    normaal
    €20.95
    NU € 20,95

    wat klopt hier niet? 😀

  6. 1562 XP
    dikked's avatar

    normaal
    €20.95
    NU € 20,95

    wat klopt hier niet? 😀

    je word daar opgelicht 😛
    je moet daar wel 95 cent meer betalen als de adviesprijs xD

  7. 276 XP
    ClankStar's avatar

    Ik haal ze vaak hier:

    http://game-card.net/playstation-network

    Worden inderdaad zoals vermeld binnen 15 minuten na betaling gemaild. Is tot nu toe (4X) altijd goedgegaan.

  8. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Ik krijg regelmatig games zonder doosje, dus ik blijf het lekker in de winkel kopen(A)

  9. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Ik loop ook gewoon even na GameMania of E-Plaza hier in de stad om even zo kaartje te halen 😛 Die doosjes zijn ook handig voor gebrande dvd’s eventueel 😉

  10. 6 XP
    LoneRangerNLD's avatar

    Mochten er mensen zijn die lege psn doosjes willen hebben ik heb er zat heb namelijk 1 1/2 jaar een ps3 webshop gehad en dus ook psn codes en heb tering veel van die doosjes hier liggen, als je ze komt ophalen kost het niks anders de verzendkosten natuurlijk 😐

  11. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Wat ik ook wel eens doe, is een virtuele VISA Voucher kopen, zodat ik geen platform-specifieke kaarten nodig heb, en alsnog alles kan opwaarderen.
    Zover getest werkt het op Nederlandse PSN, Xbox LIVE, Nintendo eShop, iTunes, Google Play, en Steam Accounts.
    Tevens werkt deze ook op de Japanse eShop, wat niet op de Japanse PSN en iTunes kan (raar eigenlijk, aangezien Nintendo het meest regio-verbonden is, en Sony en Apple weer niet).

    Ik bedoel dan deze:
    http://www.3vcard.nl
    Het is zelfs van VISA zelf, dus betrouwbaar, en een hele goede alternatief voor de PSN Card.

  12. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Je kunt natuurlijk ook gewoon je saldo verhogen via de sen site, waar je je PSN account kunt onderhouden en dergelijke?kun je zelf een bedrag uit kiezen en betalen met PayPal of iDEAL