Forum

Topic: Fifa 11 online wedstrijd starten

Anoniem's avatar

Fifa 11 online spelen wordt mij nu echt bijna onmogelijk gemaakt,
ik moet bijna altijd 30, 40 of 50x proberen een online wedstrijd te starten voordat ik pas kan spelen.

heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
is er een patch die nog gedownload moet worden waar ik niet van op de hoogte ben??

mvg,
gefrustreerde fifa speler

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 118 XP
    bricefeyenoord's avatar

    Fifa 11 online spelen wordt mij nu echt bijna onmogelijk gemaakt,
    ik moet bijna altijd 30, 40 of 50x proberen een online wedstrijd te starten voordat ik pas kan spelen.

    heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
    is er een patch die nog gedownload moet worden waar ik niet van op de hoogte ben??

    mvg,
    gefrustreerde fifa speler

    Heb je toevallig NAT-Type 3?

  2. 6 XP
    bakkiegrande's avatar

    wat is dat? ik ben een echte ps3 noob, ik doe de cdrom erin en verwacht dat die alles doet 😛

  3. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    ga op je ps3 in het xmb menu naar instellingen > netwerkinstellingen > en dan de bovenste 😛 daar staat welk nat-type je hebt.

    overigens is fifa 11 heel slecht online.

  4. 118 XP
    bricefeyenoord's avatar

    wat is dat? ik ben een echte ps3 noob, ik doe de cdrom erin en verwacht dat die alles doet 😛

    Je kan het ook zien in het online menu van fifa11 zien als ie op zwaar staat 😉

  5. 844 XP
    thom430's avatar

    wat is dat? ik ben een echte ps3 noob, ik doe de cdrom erin en verwacht dat die alles doet 😛

    Vind je het vreemd als je er CD’s in stopt…..?

  6. 6 XP
    bakkiegrande's avatar

    Vind je het vreemd als je er CD’s in stopt…..?

    dankje man, aan jou heb ik wat….