Forum

Topic: [OOT] Fifa11

Anoniem's avatar

Een topic voor onze liefhebbende voetbalgamers in het teken van FIFA11. Aangezien hij er nog niet was en ik toch ook nog wel nieuwschierig was of er wat mensen zijn met verscheidene tricks.

Soo, surprise me. ;’)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 118 XP
    bricefeyenoord's avatar

    Een topic voor onze liefhebbende voetbalgamers in het teken van FIFA11. Aangezien hij er nog niet was en ik toch ook nog wel nieuwschierig was of er wat mensen zijn met verscheidene tricks.

    Soo, surprise me. ;’)

    Ik weet niet wat voor tricks je zoekt haha: Ik ben nu bijvoorbeeld met carriere bezig en het is daar onmogelijk om spelers uit engeland, spanje, duitsland, italie of frankrijk te halen, dus had ik laatst anthony annan gehaald uit noorwegen, lekker snelle speler en heel goed met tackelen 🙂

  2. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Ik weet niet wat voor tricks je zoekt haha: Ik ben nu bijvoorbeeld met carriere bezig en het is daar onmogelijk om spelers uit engeland, spanje, duitsland, italie of frankrijk te halen, dus had ik laatst anthony annan gehaald uit noorwegen, lekker snelle speler en heel goed met tackelen 🙂

    fifa carriere is te makkelijk, zelfs op legendarisch. online zuigt.

  3. 44 XP
    Dylan's avatar

    :;.Fifa 11 Controls Tutorial:;.

    Basiscontrolls

    Aanvallend.

    Kruisje Je passt de bal naar een medespeler.
    Rondje Je schiet op doel.
    Driehoekje Je geeft een steekpass.
    Vierkantje Je geeft een lange bal/voorzet.
    R2 Sprinten.

    Verdedigend
    Kruisje Staande tackle
    Rondje
    Driehoekje
    Vierkantje Sliding.
    R2 Sprinten.

    Tricks.

    Bij alle tricks geld dat je L2 moet inhouden.

    ’Stop and Turn' Eerst de rechter joystick omhoog en dan in een vloeiende beweging naar links. Als je ‘Stop and turn’ naar rechts wil uitvoeren doe dan de rechter joystick omhoog en in een vloeiende beweging naar rechts.
    ’Around the world' Hou de linkerjoystick ingedrukt en beweeg de rechterjoystick ‘met de klok mee’.
    ’Ball roll cut' Beweeg je rechterjoystick naar links en een fractie daarna beweeg je de linkerjoystick naar rechts.
    ’Quick ball rolls' Beweeg de rechterjoystick naar onderen.
    ’Double touch exit' Beweeg de rechterjoystick naar boven en naar rechts, een fractie daarna de linkerjoystick naar boven en naar links.

    Willen de tricks nog niet echt lukken? Misschien bied dit filmpje dan uitkomst!
    http://www.youtube.com/watch?v=2gw6gXEbcJQ&feature=related

    Hopelijk hebben jullie wat aan mijn tutorial, veel plezier!

  4. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Niet echt een tutorial, Dylan .. daarmee, verplaatst 🙂