Forum

Topic: [OOT] Motorstorm: Apocalypse

Anoniem's avatar

Ook deze geweldige game moet natuurlijk een topic hebben.

Gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=ViSmLdXU1vM

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Dat filmpje van hierboven doet mij echt veel laten denken aan Split Second Velocity, maar denk wel dat ik deze game ga aanschaffen.

  2. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Het lijkt een beetje langzaam te gaan, maar dit is dan ook maar de pre-alpha code..

  3. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Idd, koop ik sowieso xD!

  4. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ik denk dat deze game niet echt wat gaat worden, als je kijkt naar de titels die al zijn uitgekomen: GT5, NFS Hot Pursuit…

  5. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    lijkt idd veel op split second.
    maar vind dit wel interassnter uitzien dan vorige motorstorm games
    vond die games erg tegenvallen
    tog maar eens nadenken om misschien tog maar eens aan te shaffen

  6. 593 XP
    tovenaar's avatar

    hahahaha vet… je kunt mensen aanrijden 😀

  7. 118 XP
    bricefeyenoord's avatar

    beetje gare setting vind ik zelf

  8. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    De setting vind ik eigenlijk wel een van de redenen waarvoor ik deze game zou aanschaffen. Deze game is redelijk standaard kwa gameplay vermoed ik, maar dit proberen ze te maskeren met deze setting.

  9. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik denk dat deze game niet echt wat gaat worden, als je kijkt naar de titels die al zijn uitgekomen: GT5, NFS Hot Pursuit…

    Kan je niet vergelijken man. Het zijn wel allebei racers maar Motorstorm valt onder een andere categorie 😛

  10. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Kan je niet vergelijken man. Het zijn wel allebei racers maar Motorstorm valt onder een andere categorie 😛

    Ik vond zelfs al dat je NFSHP en GT5 niet met elkaar kon vergelijken. Beiden gaan een totaal andere kant op en leveren een compleet andere belevenis. Stel je je voor dat je in een X2010 achtervolgd wordt door de politie..

  11. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Nu nog wachten tot 16 maart