Forum

Topic: Wie kan mij helpen?

Anoniem's avatar

Hallo,

Voor mijn afstudeerproject moet ik een enquete afnemen. Mijn onderzoek heeft betrekking op gameconsoles, vandaar dat ik jullie via deze weg benader. Omdat ik niet veel tijd meer heb ben ik dringend op zoek naar respondenten en zal daarom onder 2 van de respondenten een game naar keuze verloten (twv €65). De vragenlijst zal niet meer dan 5 minuten van je tijd in beslag nemen. Hopelijk heb je even tijd om mij te helpen en maak je daarbij gelijk kans op een game naar keuze. Alvast bedankt!

http://www.thesistools.com/upgradegameconsole

Met vriendelijke groet,
Ferry

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 818 XP
    Justinvd's avatar

    Ik zal hem even voor je maken.

    Succes er nog mee (Y)

    Update: Gemaakt.

  2. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Done 😉

  3. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Ik heb hem ook even ingevuld..

  4. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Heb ook maar even de tijd ervoor genomen 😀 In het begin bericht heb je trouwens perongeluk Xbx neergezet inplaats van Xbox…

  5. 515 XP
    Dead-M's avatar

    Ik heb hem ook ingevuld, alleen vind ik dat er wel veel vragen over die ‘+’ achterelkaar komen en in principe dezelfde vraag zijn. Maarja. En cool dat je een spel aanbied xd maar ik vind dat niet nodig ;d leuk voor de andere mensen misschien hier? 🙂

  6. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ik heb hem ook ingevuld, alleen vind ik dat er wel veel vragen over die ‘+’ achterelkaar komen en in principe dezelfde vraag zijn. Maarja. En cool dat je een spel aanbied xd maar ik vind dat niet nodig ;d leuk voor de andere mensen misschien hier? 🙂

    Is niet nodig, maar wel hartstikke leuk dat hij dat doet! (Y)

  7. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik heb hem al ingevuld, ga hem geen twee keer invullen 🙂

  8. 451 XP
    Florian's avatar

    Ingevuld:D

  9. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    klaar ;P

  10. 508 XP
    NightHawk's avatar

    Hupsakee! Veel succes ermee 😉

  11. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Ook nog maar even ingevuld 🙂
    Succes ermeer verder:)

  12. 1562 XP
    dikked's avatar

    heb hem helemaal ingevult 😀
    had wel het gevoel dat sommige vragen over de PS3+/XBOX 360+ werden herhaald in een andere soort zin 😛

  13. 153 XP
    noot's avatar

    ingevuld hoor (Y)

  14. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    ingevuld, aparte vragen:P