Forum

Topic: COD black ops GERESET!!!

Anoniem's avatar

Op ene van manier is vandaag (02-01-2011) mijn call of duty black ops account gereset?
Ik weet niet hoe dat is gebeurd maar is hellaas gebeurd!
Niemand heeft mijn account gebruikt, heb geen glitch of wat so ever van mis gebruik van gemaakt.

Speelde gisteren nog met mijn bro spilt screen online en logde vandaag bij de multiplayer in en krijg een bericht van:

YOUR ACCOUNT HAS BEING RESET!!!!

Heeft iemand nog deze bericht ook gekregen?!

UPDATE:Nou nog steeds geen mail ontvangen, maar ik heb aantal website’s gesurfd en vond wat intressants bij de offciele website van COD.
Het schijnt als je ps3 freezed en je started je ps3 opnieuw, heb je de kans dat je account gereset kan worden.
Plus ze kunnen je ouwe status niet terug veranderen! Ene van andere gozer had het zelfde probleem en kreeg deze mail terug:

”Hi,

Thank you for contacting Activision’s Technical Support. I’m sorry to hear about your problem. Activision does not have access to your rank and challenge information. We cannot reset nor can we restore your rank and challenge status to an earlier point in time.

If you crash or get disconnected while playing, this can corrupt your stats. It would be similar to pulling the power cord from your system while it is trying to save. That save would probably be corrupt/incomplete.”

Zo zie je maar hoe treyarch en activision zich zelf weer bewijzen!
Wat een kut bedrijf!! Dag prestige 4!!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

65 reacties

  1. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Lol, heb hier nog nooit van gehoord πŸ˜€ Maarre.. dat is mooi klote. xD

  2. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    jup heb ik ook gehad πŸ™ nooit teruggekregen πŸ™

  3. 742 XP
    Larssonio's avatar

    jup heb ik ook gehad πŸ™ nooit teruggekregen πŸ™

    Ja, maar toen was jij nog maar lvl 26 ofzo πŸ˜› welk level/prestige gaat het hierom dan?:O

  4. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    15de prestige lvl 50 πŸ˜›

  5. 742 XP
    Larssonio's avatar

    15de prestige lvl 50 πŸ˜›

    Bahaha xD dat zou mooi lullig zijn πŸ˜›

  6. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Hahaha nee geen prestige 15 :))

    Gaat om prestige 5 level 43

    Speelde ook alleen maar Hardcore search and destroy.
    Nooit meer COD series van ontwikkelaars treyarch meer voor mij.
    Servers is ook al klote en nu nog dit.

  7. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Hahaha nee geen prestige 15 :))

    Gaat om prestige 5 level 43

    Speelde ook alleen maar Hardcore search and destroy.
    Nooit meer COD series van ontwikkelaars treyarch meer voor mij.
    Servers is ook al klote en nu nog dit.

    Oei 5de prestige, das echt klote!

  8. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    jah het is kut, en mailtje sturen heeft wss ook geen zin!!??

    dat zou ik namelijk als eerst fftjes doen πŸ˜‰

  9. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    kan ook aan je emblem of clan tag gelegen hebben.
    Als die offensive was dus al had je bijvoorbeeld aids in je clan tag en mensen reporten je voor offensive clan tag dan reset treyarch je account

  10. 344 XP
    Galaick's avatar

    en dan spellen ze het ook nog verkeerd
    Ach je ’t is toch een kudt game

  11. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    en dan spellen ze het ook nog verkeerd
    Ach je ’t is toch een kudt game

    hij zal het wel verkeerd gespeld hebben denk ik.

    has being weet treyarch ook wel dat dat verkeerd is, en anders zijn ze wel echt heel erg faal

  12. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    kan ook aan je emblem of clan tag gelegen hebben.
    Als die offensive was dus al had je bijvoorbeeld aids in je clan tag en mensen reporten je voor offensive clan tag dan reset treyarch je account

    Nee niks, ik had gewoon een skull.
    Denk ook dat iemand mij gereported heeft, want bij Hardcore S&D was ik best wel snel.
    Had ook meestal hoger dan 9 kills. Maar ja, als iedereen elkaar reportteerd voor zo’n zinloos ding.
    Ga je toch niet reseten of ben ik gek?!

  13. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Ik zou ze gewoon een mailtje sturen.. Wellicht kunnen ze de reset nog ongedaan maken..

  14. 818 XP
    Justinvd's avatar

    Zou wel geweldig slecht van Treyarch zijn als ze om één of andere k*treden je gereport hebben en een beetje lazy dachten van nja het zal wel, block hem maar ff. Toch lijkt mij het sterk dat ze dit niet zomaar zouden doen, het zijn toch de mensen die hun servers gebruiken en hun games kopen. Misschien ff googelen, misschien heeft iemand anders het wel kunnen fixen of toch door contact op te nemen hun account terug gekregen. Een ‘nee’ heb je, een ‘ja’ kun je krijgen.. πŸ˜‰

  15. 1748 XP
    Shmet's avatar

    5de prestige, amai gek. Als ze dat bij mij doen word ik gek lol xD maar euhm ja gewoon mailtje sturen en hopen dat ze het fixen …

  16. 9 XP
    iTiiZ-'s avatar

    Ahh fuck man, ja ik had het ook al ergens anders gelezen ofzo, of die reset…

  17. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Ja echt klote, ik ga ze morgen in de ochtend mailen.
    Hoop dat ze het terug kunnen veranderen, zo niet geen cod treyarch meer voor mij. :))

  18. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Ik heb hetzelfde gehad mij MW2 en het ergste vond ik dat ik toen net level 70 was in de 10e prestige, ook infinity ward voor gemaild maar helaas niets terug kunnen krijgen kwa stats.

  19. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Ik heb hetzelfde gehad mij MW2 en het ergste vond ik dat ik toen net level 70 was in de 10e prestige, ook infinity ward voor gemaild maar helaas niets terug kunnen krijgen kwa stats.

    Serieus!! Zo echt professioneel van hun hoor… tering!!
    Maar heb ze net gemaild.

    ME BRIEF!!!!!!

    People of Treyarch,

    I do not know what has happened today, but my ps3 account call of duty Black Ops is reset. I have not played false or insult anyone.
    My clan tag was normal, also my emblem was not offensive.

    Yesterday I played online and there was nothing wrong. Today I started my black ops and choose multiplayer, there was a message with: Your account is being reset.
    For no reason!

    I would like my 4 prestige back! Am very sad that this has happened. I hope you can my prestige back like it was.

    Sincerely

    A. Colgecen

    PS. My PS3 account: AT1LLA

  20. 156 XP
    M-judy's avatar

    Een hele nette brief maar ik denk niet dat het veel zin zal hebben.
    Ze zullen er nog wel zo’n 100 te lezen hebben als ik naar de officiele site van call of duty kijk.
    Iedereen heeft het erover dat hun account is gereset voor geen reden !
    Ik dacht dat ze dan toch wel een verkeerd emblem hadden ofzo maar dat blijkt nu dus niet.

    Misschien was je gewoon iets te goed en behaalde je de top als cheater volgens 3arc ?

  21. 310 XP
    killbilspier's avatar

    volgens mij is dat reporten onzin hoor ik heb tot nu toe alleen nog maar offensive plaatjes gehad als emblem en er wordt zo vaak gezegd dat ze mij hebben gereport maar heb nog nooit iets vernomen van treyarch? een vriend van mij is 15e prestige lvl 50 legaal dus geen hack gebruikt (idd geen leven) en hij zegt ook dat hij zo vaak is gereport omdat niemand hem geloofd dat hij nu al 15e prestige is en er is nog nooit wat gebeurt. maar wel lullig hoor dat je account gereset is zeker als je al zo hoog bent.

    en waarom alleen de servers van treyarch zijn kut? tot nu toe van elke cod zijn de servers kut altijd zij zetten nooit hun eigen servers neer zoals dat gebeurt met Killzone of Battlefield badcompany 2. ze zijn gewoon gierig daar bij activision en voor mij dus volgend jaar helemaal geen cod meer tenzij ze cod gewoon helemaal in een nieuwjasje hebben gestoken dus ook andere gameplay enzovoort want ik ben na 4/5 jaar dezelfde gameplay egt helemaal beu.

  22. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Nou nog steeds geen mail ontvangen, maar ik heb aantal website’s gesurfd en vond wat intressants bij de offciele website van COD.
    Het schijnt als je ps3 freezed en je started je ps3 opnieuw, heb je de kans dat je account gereset kan worden.
    Plus ze kunnen je ouwe status niet terug veranderen! Ene van andere gozer had het zelfde probleem en kreeg deze mail terug:

    ”Hi,

    Thank you for contacting Activision’s Technical Support. I’m sorry to hear about your problem. Activision does not have access to your rank and challenge information. We cannot reset nor can we restore your rank and challenge status to an earlier point in time.

    If you crash or get disconnected while playing, this can corrupt your stats. It would be similar to pulling the power cord from your system while it is trying to save. That save would probably be corrupt/incomplete.”

    Zo zie je maar hoe treyarch en activision zich zelf weer bewijzen!
    Wat een kut bedrijf!! Dag prestige 4!!

  23. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Nou nog steeds geen mail ontvangen, maar ik heb aantal website’s gesurfd en vond wat intressants bij de offciele website van COD.
    Het schijnt als je ps3 freezed en je started je ps3 opnieuw, heb je de kans dat je account gereset kan worden.
    Plus ze kunnen je ouwe status niet terug veranderen! Ene van andere gozer had het zelfde probleem en kreeg deze mail terug:

    ”Hi,

    Thank you for contacting Activision’s Technical Support. I’m sorry to hear about your problem. Activision does not have access to your rank and challenge information. We cannot reset nor can we restore your rank and challenge status to an earlier point in time.

    If you crash or get disconnected while playing, this can corrupt your stats. It would be similar to pulling the power cord from your system while it is trying to save. That save would probably be corrupt/incomplete.”

    Zo zie je maar hoe treyarch en activision zich zelf weer bewijzen!
    Wat een kut bedrijf!! Dag prestige 4!!

    Heb je vrienden in een winkel die games verkoopt een hoog staat ;)?
    Kunnen vaak meer voor elkaar krijgen dan je zou denken ;)!!!!!

  24. 156 XP
    M-judy's avatar

    Nou zeg !
    Ik durf nog niet meer te gaan spelen

  25. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Jij kreeg een bericht dat je acc gereset was tog?
    had die persoon dat dan ook?

  26. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Ja hij was bij pestige 2 en lvl 26 ofzo…
    Schijnt toch niet dat ik de enigste ben met deze probleem.
    2 vrienden uit mijn lijst zeiden dat het vaak voorkomt.

  27. 3 XP
    Dutch_Dress's avatar

    Hier ook daarnet ineens iets fout gegaan, had even online gespeeld alles stond nog goed lv 38 in2e prestige. Ging heel even zombies spelen ga ik terug ALLES en ook echt ALLES weg, kreeg heel kort een melding met reset ofzo erin en voilΓ  weer terug bij af geen statistieken oid meer, enkelt m’n clantag is blijven staan.

    Valt me zeer slecht tegen voor een spel waar je kwaliteit van verwacht daar betaal je voor! Evenals dat er altijd gezeik is met de servers, lange wachttijden bij joinen oid of dat je dr weer uitgegooid weer halverwege goed potje, en ja hoor ze schuiven dat af op je eigen modem of de drukte, excuse me maar met geen enkel ander spel verbindingsproblemen gehad, zegt al genoeg.

    Terecht kan ik deze COD reeks BLACK FLOPS noemen, zulke hoge verwachtingen en allen maar tegenvallers. Kortom gezegd Kwalitatief Uitermate Terleurstellend.

    Wat zeker is dat voorlopig AC en MW2 weer in de PS3 zal zitten, mochten ze volgend jaar nog met een cod reeks komen, aan mij verdienen ze niks meer:ranting:

  28. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Zo jij ook al, zo zie je maar, meer mensen met deze probleem.
    Ik speel ook geen black ops meer, speel voortaan AC brotherhood.
    Wil geen 1 fps shooter momenteel zien, allemaal teleurstellingen niet normaal.

    Eerst MOH nu deze, wat heb ik spijt dat ik BAD COMPANY 2 verkocht heb zeg!!

  29. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    hahhahaha auto awnser bot ofzo daar bij acti:
    Hi,

    Thank you for contacting Activision’s Technical Support. I’m sorry to hear about your problem. Activision does not have access to your rank and challenge information. We cannot reset nor can we restore your rank and challenge status to an earlier point in time.

    If you crash or get disconnected while playing, this can corrupt your stats. It would be similar to pulling the power cord from your system while it is trying to save. That save would probably be corrupt/incomplete.

    ik heb precies hetzelfde mailtje teruggekregen toen ik hun had gemailed en heb al wel van andere mensen gehoord dat ze dat mailtje ook hebben gekregen

  30. 156 XP
    M-judy's avatar

    Ik vindt het jammer dit te zeggen, maar ik stop ermee totdat de random resets zijn opgelost !
    Het zou jammer zijn om terug naar level 1 gereset te worden.
    Voor mij dan maar mw2… :unsure:

  31. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Nis-gens: Whahahahahaah… lekker simpel…
    Ach joh, ze hebben toch miljoenen verdiend waarom de moeite doen!
    Ze zullen vast zo’n houding hebben.

  32. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    best lullig. ik denk dat ik ook even wacht met black ops. ik heb ook regelmatig freezes tijdens het spelen, als het mij zou gebeuren zou ik ook flippen. πŸ™‚
    hoef nog maar een paar puntjes voor 3de prestige..

  33. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    denk dat ik tog maar weer mw2 ga halen πŸ˜› zit nu net in 5e prestige.
    Maar activision geeft al die kut antwoorden bij hun gaat het om de centen.
    Bij treyarch is dat wel anders naar mijn mening, alles wat ze zeiden hebben ze tot nu toe nog waargemaakt

  34. 1 XP
    burp's avatar

    Bij mij is het nu dus ook gebeurd. Mijn account is weer terug naar leveltje 1.. ben ik blij mee. Vind het slordig werk van die TreArch.. Als je een product koopt ga je er vanuit dat dit product werkt en je niet last gaat krijgen van eventuele bugs. En aangezien dit vaker gebeurd zo te zien blijkt het dat Call of duty Black ops (TreArch) goed zijn best heeft gedaan bij het ontwikkelen van het spel (niet dus)

    Ik vind dit gewoon zeer raar want als er bekend is dat er een bug in het systeem rondzwerfd is het eerste waar ik aan denk; de bug eruit halen. We merken het wel weer… Helemaal top TreArch.. een schouderklop.. die heb je verdient! πŸ˜‰

  35. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Bij mij is het nu dus ook gebeurd. Mijn account is weer terug naar leveltje 1.. ben ik blij mee. Vind het slordig werk van die TreArch.. Als je een product koopt ga je er vanuit dat dit product werkt en je niet last gaat krijgen van eventuele bugs. En aangezien dit vaker gebeurd zo te zien blijkt het dat Call of duty Black ops (TreArch) goed zijn best heeft gedaan bij het ontwikkelen van het spel (niet dus)

    Ik vind dit gewoon zeer raar want als er bekend is dat er een bug in het systeem rondzwerfd is het eerste waar ik aan denk; de bug eruit halen. We merken het wel weer… Helemaal top TreArch.. een schouderklop.. die heb je verdient! πŸ˜‰

    Dat is pure onzin want eergister is er nog kleine update geweest om dit probleem te verhelpen dus het is gewoon lulkoek wat je nu verklaart hier. Vandaar dat ook alle nu traag is of was want heb vandaag nog niet gespeeld dusja kan straks even kijken. Maar zover bekend is het probleem/bug met dat resetten er uitgehaald.

  36. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Maar zover bekend is het probleem/bug met dat resetten er uitgehaald.

    Jij gelooft dat?

  37. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Treyarch is al bezig met 1.06 waar niet bij stond dat dit probleem opgelost mee zou worden
    maar Treyarch doet veel ”hot fixes’ ofziets waarvan wij niets merken dus als dit daar mee opgelost
    kan worden heeft treyarch dat heus wel gedaan hoop ik.’

  38. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Treyarch is al bezig met 1.06 waar niet bij stond dat dit probleem opgelost mee zou worden
    maar Treyarch doet veel ”hot fixes’ ofziets waarvan wij niets merken dus als dit daar mee opgelost
    kan worden heeft treyarch dat heus wel gedaan hoop ik.'

    Ik snap nooit hoe ze dat altijd in een update van 24 mb kunnen proppen? terwijl die van uncharted, battlefield etc. wel meer als 100 mb zijn.

  39. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Ik denk dat die updates meer voor glitches en voor boosters is.
    Koop gewoon deze week weer battlefield of mw2. Momenteel geen black ops voor mij…

  40. 156 XP
    M-judy's avatar

    Dat is pure onzin want eergister is er nog kleine update geweest om dit probleem te verhelpen dus het is gewoon lulkoek wat je nu verklaart hier. Vandaar dat ook alle nu traag is of was want heb vandaag nog niet gespeeld dusja kan straks even kijken. Maar zover bekend is het probleem/bug met dat resetten er uitgehaald.

    Het was een security hotfix + het verholp het probleem van het trage lopen, dat was al voor de update.
    Het resetten gebeurd volgens JD de community manager alleen met een goede reden.

    JD_2020:Not to worry. Legit players, no matter how well they do, will not be reset. We have review processes for all cases.

  41. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Dat wil zeggen dat de personen in dit topic die gereset zijn dus gereport zijn voor iets en dit ook klopt?
    omdat ze dus ook een bericht kregen van Your stats are reset?

  42. 156 XP
    M-judy's avatar

    Dat wil zeggen dat de personen in dit topic die gereset zijn dus gereport zijn voor iets en dit ook klopt?
    omdat ze dus ook een bericht kregen van Your stats are reset?

    Als het waar is wat JD zegt wel.
    Ik noem een simpel voorbeeld. Het re-rollen van een care package kon ook met de sentry gun en sam surret.
    Met die killstreaks had je 3 pakketjes die je kon veranderen. Je kunt het hun fout noemen of een glitch.
    Hun noemen het een glitch en als je er gebruik van hebt gemaakt heb je kans gereset te worden. Ik ook dus.

    Nog een voorbeeld is de clan tag kleur veranderen voordat je prestige level 13 ingaat.
    Ondersteunt door ps3-sense op eigen risico.
    Alweer een glitch waardoor je kans kunt hebben op een reset.

    Een doodskop met rode haren wat gezien wordt als horror figuur is offensive.
    Beter kun je een konijntje maken met een regenboog en wolkjes.. πŸ˜€

  43. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Zoiets is idd wel lullig.
    Maar ze hebben hier voor gewaarschuwd.
    Ze hadden en bericht erges geplaatst waar ze
    in zeiden voor wat je deed welke straf je kreeg
    en als de tijd dat je geband kan worden

  44. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Wat!! Resetten voor goeie reden?!
    Dat skull met roeie haren offensive is voor wie? Dooie gasten?
    Dus mijn emblem is offensive?
    http://i51.tinypic.com/mtthl0.jpg

    Ik dacht dat dit een 18+ game was, volgens mij is hun single player game meer offensive dan alles!

  45. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    hoeft tog niet perse om emblem te gaan? wil niet zeggen dat je verhaal niet klopt ofzo

  46. 3 XP
    Dutch_Dress's avatar

    Geloof geen zak van dat ik ben aangegeven voor cheaten. Doe niet boosten, Kempen of enig ander iets van vals spelen (zou niet eens weten hoe dat moet) geen offensive emblem (tenminste een kroon is niet echt aanstoodngevend denk) oid. Waarom zijn die mensen die wel cheaten of een offensive emblem hebben dan nog wel op level etc?

    Kortom als iemand slecht tegen z’n verlies kan en je voor de leut aangeeft kijken ze niet even of er wat waarheid in berust?… Nog meer reden om het spel niet meer te spelen dan.

  47. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    hoeft tog niet perse om emblem te gaan? wil niet zeggen dat je verhaal niet klopt ofzo

    Nee nee, ik zeg ook niet dat je dat zegt.
    Alleen, ik kan niet tegen dat activision/treyarch toch de schult aan de mensen geven die helemaal niet gecheat hebben enz.
    Dat ze de schult geven om zo iets stoms.

    Ze moeten gewoon mannen zijn en hun fout gaan accepteren.

  48. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Poe poe, schuld met een T en campen schrijf je toch niet als kempen? Maar goed ik vind dat ze die report functie er maar uit moeten halen, iedereen report toch maar je hebt er niks aan. Regel dan een aantal betrouwbare referee’s die alles eens goed in de gaten houden. Dit is natuurlijk helemaal niets!

  49. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Gelijk heb je Devastator, maar het enige nadeel hieraan is dat de cheater en boosters gwn hun gang kunnen blijven gaan

  50. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Helemaal mee eens weg met die report!

  51. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Nog een voorbeeld is de clan tag kleur veranderen voordat je prestige level 13 ingaat.

    Zijn ze zo triest?
    Zoiets moeten ze dan gewoon fixen -.-

  52. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    voor zoiets is het idd lullig, niemand heeft er last van lijkt me :/

  53. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Gelijk heb je Devastator, maar het enige nadeel hieraan is dat de cheater en boosters gwn hun gang kunnen blijven gaan

    Volgens mij is het bij de cod series van treyarch 10x zo moelijk om te prestige hacken en ook glitchen en boosten zit er niet echt meer bij. Dit was bij cod 5 ook niet echt het geval, dus het maakt mij niet uit, maar die report functie is overbodig en wordt gewoon teveel misbruikt.

  54. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    zag dus gister dat report functie eruit is gehaald πŸ˜€

  55. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    zag dus gister dat report functie eruit is gehaald πŸ˜€

    neej hoor, hij staat er nog πŸ˜‰

    ik probeerde het nu net eventjes, en zag hem gewoon

  56. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    wtf… ik dacht dat ik niet de enige was die zei dat het weggehaald was
    of ik ben gwn zo blind als de tering πŸ˜›

  57. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    wtf… ik dacht dat ik niet de enige was die zei dat het weggehaald was
    of ik ben gwn zo blind als de tering πŸ˜›

    Zomaarrrr, was net blij πŸ˜›
    Valsalarm ;D

  58. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Zomaarrrr, was net blij πŸ˜›
    Valsalarm ;D

    jah sorry, kon je natuurlijk wel in je privΓ© paradijs laten, maar dan was je er zelf wel een keer achter gekomen πŸ˜›

  59. 2 XP
    flzz's avatar

    ik ging dus vandaag ook inloggen, ben ik ook opeens gereset? prestige 2 lvl 27 , maar wat daar staat als je ps3 freezed en je opnieuw opstart, dat ligt ook aan het spel zelf want dat heb ik bij geen ander spel en het heeft dus ook nog eens geen zin als je een mail stuurt?

  60. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    ik ging dus vandaag ook inloggen, ben ik ook opeens gereset? prestige 2 lvl 27 , maar wat daar staat als je ps3 freezed en je opnieuw opstart, dat ligt ook aan het spel zelf want dat heb ik bij geen ander spel en het heeft dus ook nog eens geen zin als je een mail stuurt?

    Nu lul je onzin. Want dat resetten kan al bijna week niet meer gebeuren. Bron TreyArch en PS helpdesk.

  61. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Nu lul je onzin. Want dat resetten kan al bijna week niet meer gebeuren. Bron TreyArch en PS helpdesk.

    Zijn ze beetje laat mee.
    Maar toch liever laat dan nooit zeg ik maar.
    Prestige houd sowieso voor mij op, blij lekker bij prestige 0 met lvl50.

  62. 156 XP
    M-judy's avatar

    Nu lul je onzin. Want dat resetten kan al bijna week niet meer gebeuren. Bron TreyArch en PS helpdesk.

    Ik kijk geregeld op de website van black ops maar ben niet tegengekomen dat het resetten opgelost is ?
    De laatste hotfix had te maken met beveiliging en het random reset verhaal is geen probleem volgens 3arc.
    Hun zeggen dat je alleen gereset wordt d.m.v illegale gebeurtenissen..
    Kun je ons de link geven waar je het hebt gevonden ?

  63. 2 XP
    flzz's avatar

    Nou ik lul niet want dit is me gister overkomen , dus ik zou die site ook wel even willen zien

  64. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Nou ik lul niet want dit is me gister overkomen , dus ik zou die site ook wel even willen zien

    Nee, is nog steeds niet opgelost.
    Hoor nog steeds dat accounts gereset worden.

  65. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    We hebben toen telefonisch contact gehad met PS Helpdesk en die hebben het nagevraagd bij TreyArch. Dus lijkt mij dat ze bij de PS Helpdesk en TreyArch niet gaan zitten liegen om dat soort dingen.