Forum

Topic: Guitar Hero probleem

Anoniem's avatar

Ik heb vandaag Guitar Hero 3 gekocht omdat die vet awesome is qua tracks maar nou heb ik een probleem met mijn Wireless Guitar…

In het menu doet hij het gewoon zoals het hoort, maar tijdens het spelen blijkt dat m’n ps3 de controller als een gewone Sixaxis ziet en dus niet als gitaar. Hierdoor kan ik dus alleen de rode en oranje bespelen [waar ik dus heel weinig aan heb].

Weet iemand wat dit is? en hoe je het kan verhelpen? of moet ik gewoon teruggaan?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Je heb gewoon dat USB dingetje erin zitten? En als je hem instelt op Een wat hogere moeilijkheidsgraad zet?

  2. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Het kan ook zijn dat je eerst even je gewone controller moet uitzetten als je dat nog niet gedaan hebt. Tevens is het van belang dat je het officiële instrument in je handen hebt, want enkele maanden geleden maakte een update van Sony een groot deel van de 3rd party controllers..

  3. 42 XP
    Daan's avatar

    Nee ik heb dat allemaal al geprobeerd. En ik ga ervanuit dat Gibson les Paul gewoon de standaard gitaar is? Die zat namelijk gewoon bij het spel in de verpakking

  4. 44 XP
    Boudewijn's avatar

    @Daan, hoe is het als je de gitaar gewoon in xmb menu gebruikt? Kan je daar alle toetsen gebruiken enzo?

  5. 203 XP
    IsayMiddel's avatar

    Als ik jou was zal ik batterijen vervangen van de gitaar 😉
    heb ik ook gehad en toen deed ie het weer 🙂

  6. 8836 XP
    7th-son's avatar

    2dehands of nieuw?

  7. 42 XP
    Daan's avatar

    ben er al mee terug gegaan.. bleek dat er een verkeerde ontvanger bij zat:S

  8. 451 XP
    Florian's avatar

    haha dat failt van de winkel 😛

  9. 203 XP
    IsayMiddel's avatar

    Welke winkel heb je hem weg?
    en hoe duur, misschien wil ik ook wel kopen.

  10. 8836 XP
    7th-son's avatar

    ik heb hier guitar hero world tour en 5 nog liggen, mocht iemand geinteresseerd zijn 😛