Forum

Topic: [CFW] Rebug.me

Anoniem's avatar

Rebug is een custom firmware die ervoor zorgt dat je enkele debug-settings op je PS3 krijgt. Er is wel een nadeel voor de Japanse PS3 bezitters, de optie om X en O om te draaien zit helaas nog niet in deze versie.

The goal of this wonderful package called REBUG is to convert a RETAIL PS3 Console into basically a full Sony DEBUG/TEST machine with all the features that developers have at their fingertips to use, that are hidden away from normal stock end-user PS3 consoles!

Officiele site: http://rebug.me/

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 80 XP
    chris100's avatar

    Sporen jullie mensen nu aan om custom firmware te draaien!:O

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Sporen jullie mensen nu aan om custom firmware te draaien!:O

    Uhm, nee? Dat is aan jezelf.

  3. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Nou, ik word er niet zo warm van… :unsure:

  4. 593 XP
    tovenaar's avatar

    Nou, ik word er niet zo warm van… :unsure:

    ik ook niet…..

    hoop eigenlijk dat er een bug in het een of ander iets zit of komt dat er een dikke overflow (of zoiets) komt in je systeem… dat je hele geheugen kapot brand ofzo wanneer je het voor illegale praktijken gebruikt..

  5. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    ik ook niet…..

    hoop eigenlijk dat er een bug in het een of ander iets zit of komt dat er een dikke overflow (of zoiets) komt in je systeem… dat je hele geheugen kapot brand ofzo wanneer je het voor illegale praktijken gebruikt..

    Maar CFW is niet illegaal 😉 alleen als je programma’s er op zet die normaal geld kosten, zoals games, ben je pas illegaas; )!

  6. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Mij lijken GTA IV mods wel gaaf hoor, keertje in een buggati veyron, of natuurlijk gewoon een prive jetje.

    Dat is wel leuk bij CFW

    Maar weet niet hoe je het erop zet, ga ik nog wel keertje naar googlen

  7. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Mij lijken GTA IV mods wel gaaf hoor, keertje in een buggati veyron, of natuurlijk gewoon een prive jetje.

    Dat is wel leuk bij CFW

    Maar weet niet hoe je het erop zet, ga ik nog wel keertje naar googlen

    Dat soort dingen zijn indd wel lol! ^^
    Sommige homebrew dingen zijn ook wel tof 😉 Alleen zoals het er nu naar uitziet komt er heel snel een loader die ”backups” kan gaan draaien 🙁