Forum

Topic: black ops nieuwe maps ?

Anoniem's avatar

heey iedereen.
ik ben nieuw hier en alles een beetje aan het verkennen.
ik had al weer een vraagje en hopelijk of jullie deze kunnen oplossen.
ben erg benieuwd of er enig sprake is van nieuwe maps voor cod7 voor online en zombies.
zoja hebben jullie datum en prijs ?
want ik zat vandaag even zombies te spelen en keek bij leaderbords zag daar al nieuwe namen staan voor andere zombie maps, onder andere : nachten der untoten, ik las later op internet dat je deze krijgt als je een hardened of prestige edition koopt maar kan het anders ook via een cheat/hack of code ofzo ?
ik hoop dat ik nog wat hoor, alvast bedankt.
groetjes.:ninja:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Volgens mij was de map pack die uit komt iets van 1 februari op de Xbox en 1 maart op Ps3 en PC… Deze zal minimaal 15 euro gaan kosten, maarja ik ga hem toch share.. 😀
    Die andere zombie maps, nacht der untoten, verruckt, shi no numa, der riese, die zijn van cod 5. Ik heb geen idee hoe je die zou moeten unlocken 😛

  2. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Voor online & zombie komt er binnenkort als het goed is dlc met paar nieuwe maps was onlangs hier gepost op ps3-sense
    Linkje http://www.ps3-sense.nl/2010/12/eerste-call-of-duty-black-ops-dlc-aangekondigd/
    Prijs is 15 euro

    Met zombie kan je volgens mij de maps unlocken door van de stoel weg te gaan op het begin scherm en r2 en l2 snel te klikken terwijl je naar z’n armen kijkt.
    daar loop je naar de computer druk je [] en typ je in 3arc unlock dan unlock je een paar zombie maps

    veel speelplezier

    p.s off topic
    als je DOA intypt in de pc krijg je een spelletje waarmee je een trophee kan behalen.

  3. 451 XP
    Florian's avatar

    Voor online & zombie komt er binnenkort als het goed is dlc met paar nieuwe maps was onlangs hier gepost op ps3-sense
    Linkje http://www.ps3-sense.nl/2010/12/eerste-call-of-duty-black-ops-dlc-aangekondigd/
    Prijs is 15 euro

    Met zombie kan je volgens mij de maps unlocken door van de stoel weg te gaan op het begin scherm en r2 en l2 snel te klikken terwijl je naar z’n armen kijkt.
    daar loop je naar de computer druk je [] en typ je in 3arc unlock dan unlock je een paar zombie maps

    veel speelplezier

    p.s off topic
    als je DOA intypt in de pc krijg je een spelletje waarmee je een trophee kan behalen.

    Wat Hij zegt:P
    Je kunt het ook op Youtube opzoeken.. Ik weet 100% zeker dat: TheMagicN er een filmpje over heeft. (die zit hier btw ook op het forum, onder de naam: Nis-gens )

  4. 310 XP
    killbilspier's avatar

    ik heb nacht der untoten en die andere van de hardned editie maar ik heb die maps op cod 5 al kapot gespeeld dus vind ze niet egt meer zo leuk. ik heb het eigenlijk wel gezien met cod serie denk dat ik die mappack niet ga halen.

    ff offtopic: hey ik heb een filmpje over black ops gemaakt. het is een funtage dus verwacht geen 360 no scope acros the map drop shots maar gewoon epische fails en lompe acties. http://www.youtube.com/watch?v=2Pfe0xIyLlw zeg maar wat jullie ervan vinden.

  5. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    er is ook een Black ops topic waar je dit beter kunt posten denk ik 🙂

  6. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    De eerst DLC voor BlackOps gaat ‘First Strike’ heten. Deze DLC komt 1 februari voor de Xbox uit en gaat 1200 Microsoft Points kosten. Wanneer de PC en PS3 hem kunnen downloaden is nog niet bekend. De 4 multiplayer maps heette: Discovery, Stadium, Kowloon City en Berlin Wall. Ook komt er een zombie map bij en die krijgt de naam ‘Ascension’

  7. 2 XP
    coolwebber's avatar

    Heb BlackOps 1st Strike pack gekocht/gedownload voor m’n PS3.
    Begrijp dat je dat pack zou kunnen delen met 4 of 5 vrienden.

    Mijn vraag is nu: HOE?

    Groet, coolwebber

    :shrug:

  8. 1374 XP
    rva_96's avatar

    @coolwebber je moet je account dan aan je vrienden geven, die loggen met jou account op hun ps3 in, downloaden hem nog een keer en staat ook dan op hun account. alleen nu je er zo over begint heb ik ook nog een vraag. ik heb hem namelijk van iemand mogen downloaden maar zodra ik zijn account verwijder van me ps3 kan ik ze niet meer spelen alleen als ik zijn account erop laa staan wel iemand een idee hoe het ook kan dat zijn account verwijdert is ?

  9. 2 XP
    coolwebber's avatar

    @rva_96

    Thanx voor je reactie. Maar nu vraag ik mij af:
    1- Als ik je goed begrijp, moet ik ook m’n password afgeven, anders kunnen ze niet op mijn account inloggen?
    2- En als zij op mijn acoount gaan spelen, kan ik zelf niet meer spelen – want 2x inloggen (tegelijkertijd) op hetzelfde account zal wel niet kunnen?
    En als dit allemaal klopt, wat is dan het nut van de mogelijkheid om op meer dan 1 PS3 te downloaden???

  10. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Ze moeten inloggen zodat ze naar download geschiedenis kunnen gaan.
    vanuit daar kunnen ze downloaden, daarna moeten ze uitloggen en installeren.
    ze moeten gewoon zorgen dat ze de mappack op hun systeem hebben meer niet
    dus ze hoeven ook niet op jou account te spelen willen ze deze maps kunnen spelen ofzo

  11. 1374 XP
    rva_96's avatar

    @coolwebber

    je moet dan inderdaad je vrienden met jou account laten inloggen op hun ps3, dan gaan ze weer naar de store toe. dan downloaden zij de game nog een keer. dan word die gedownload op hun harde schijf en dan kunnen ze als die klaar is met downloaden op hun eigen account de mappacks spelen.

  12. 1 XP
    autistje's avatar

    Ik heb geprobeerd dat een vriend inlogde op mijn ps3, maakt het uit dat hij de maps ook heeft gekregen van iemand anders? (want het lukte niet)
    Hij zei dat die dan een eigen gebruiker aan moest maken ofzo, of kan het ook gewoon op mijn gebruiker waar ik altijd black ops op speel?
    Het mislukte dat de map packs niet bij download geschiedenis stonden, hoezo niet?

    thx

  13. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Ik heb geprobeerd dat een vriend inlogde op mijn ps3, maakt het uit dat hij de maps ook heeft gekregen van iemand anders? (want het lukte niet)
    Hij zei dat die dan een eigen gebruiker aan moest maken ofzo, of kan het ook gewoon op mijn gebruiker waar ik altijd black ops op speel?
    Het mislukte dat de map packs niet bij download geschiedenis stonden, hoezo niet?

    thx

    Als hij het heeft gekregen werkt het niet

  14. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Als hij het heeft gekregen werkt het niet

    Precies.

    Dit is nog de hele oude versie, maar werkt precies hetzelfde:

    http://www.youtube.com/watch?v=KWTyPVj_d7o

    Verder heb ik er niks aan toe te voegen, want de mensen in dit topic hebben het perfect vermeld.

    Die andere zombie maps, nacht der untoten, verruckt, shi no numa, der riese, die zijn van cod 5. Ik heb geen idee hoe je die zou moeten unlocken

    Die kreeg jij als je een Limited Edition van Black Ops kocht.

  15. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Verplaatst naar Games