Forum

Topic: Hoe een modded lobby te hosten op Modern Warfare 2

Anoniem's avatar

@modjes Ik heb magnet gevraagd of het goed was om dit te posten en hij vond et goed 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=11cgA5EmOzM
Voor het moment alleen even het filmpje.
Ik zal morgen een tekst tutorial uittypen als dat nodig blijkt te zijn 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

24 reacties

  1. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    dit soort modded lobby’s zijn lame vind ik. gister cod4 gekocht en als ik 4 normale lobby’s kon joinen was het veel.
    ram irritant al die noobtube spammers die je dan hebt 😛
    Maar in youtube titel staat challenge lobby, maar dat is dit niet tog? heb je die wel?

  2. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    Begrijp ik nu echt goed dat dit ook voor de online multiplayer werkt? En dat ze bij ps3-sense.nl nu opeens gaan promoten om illigaal de ps3 naar de klote te helpen?

  3. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Begrijp ik nu echt goed dat dit ook voor de online multiplayer werkt? En dat ze bij ps3-sense.nl nu opeens gaan promoten om illigaal de ps3 naar de klote te helpen?

    HET IS NIET ILLEGAAL!!!!!!

    het gebruik van CFW mag, en je mag gekopieerde spellen spelen, maar alleen als je in het bezit bent van het origineel.

    Het modden van GTA IV is ook toegestaan op de PC, en nu op de PS3 ook.

    CFW mag, het modden van software mag, zolang je in bezit bent van een origineel exemplaar 😉

  4. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Begrijp ik nu echt goed dat dit ook voor de online multiplayer werkt? En dat ze bij ps3-sense.nl nu opeens gaan promoten om illigaal de ps3 naar de klote te helpen?

    Jep, dat heb je goed begrepen! (A)

  5. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    HET IS NIET ILLEGAAL!!!!!!

    het gebruik van CFW mag, en je mag gekopieerde spellen spelen, maar alleen als je in het bezit bent van het origineel.

    Het modden van GTA IV is ook toegestaan op de PC, en nu op de PS3 ook.

    CFW mag, het modden van software mag, zolang je in bezit bent van een origineel exemplaar 😉

    Laten we even heel duidelijk zijn dat dit dus niet mag.

    Speldiscs van PlayStation®3

    Spelsoftware wordt uitsluitend voor privégebruik in licentie gegeven op goedgekeurde PlayStation®3-systemen en alleen in Europa, het Midden-Oosten, Afrika en de landen rond de Stille Zuidzee
    U mag geen enkel deel van de spelsoftware in lease geven, verhuren, in onderlicentie geven, publiceren, modificeren, adapteren of vertalen.
    U mag de spelsoftware niet zonder de uitdrukkelijke toestemming van Sony Computer Entertainment Europe voor commerciële doeleinden gebruiken, deze uitzenden, kosten voor het gebruik ervan in rekening brengen, deze in een openbaar toegankelijke automatenhal gebruiken of op andere wijze openbaar laten werken.
    Voor zover dit rechtens is toegestaan mag u geen enkel deel van de spelsoftware nabouwen, decompileren of demonteren of eventuele daarvan afgeleide werken maken of op andere wijze trachten om uit de objectcode ervan een broncode voor de spelsoftware te vormen.
    U mag geen enkele onbevoegde, illegale, vervalste of gemodificeerde hardware of software in verband met de spelsoftware gebruiken om van het PlayStation®3-systeem eventuele encryptie, beveiliging of mechanisme ter garantie van de echtheid, te negeren, uit te schakelen of te omzeilen.
    U mag de spelsoftware niet doorverkopen tenzij dit uitdrukkelijk door Sony Computer Entertainment Europe is toegestaan.

    bron: http://nl.playstation.com/legal/detail/item223664/Nederland-Gebruiksvoorwaarden-van-PlayStation%C2%AE3/

    2. BEPERKINGEN

    U mag geen enkel deel van de Systeemsoftware leasen, verhuren, in onderlicentie geven, publiceren, wijzigen, adapteren of vertalen. Voor zover dit rechtens is toegestaan, mag u geen enkel deel van de Systeemsoftware onderwerpen aan reverse engineering, decompileren of demonteren of eventuele afgeleide werken ervan maken of op andere wijze trachten om uit de objectcode ervan een Systeemsoftware broncode te creëren. Het is niet toegestaan (i) enige ongeautoriseerde, illegale, vervalste of gewijzigde hardware of software in verband met de Systeemsoftware te gebruiken, inclusief het gebruik van hulpmiddelen voor het negeren, uitschakelen of omzeilen van enige codering, beveiliging of verificatiemechanisme voor het PS3™-systeem; (ii) wetten, regelgeving of verordeningen te schenden, of rechten van SCE, de bij haar aangesloten maatschappijen of derden in verband met uw toegang tot of gebruik van de Systeemsoftware te schenden, inclusief de toegang tot, het gebruik van of de distributie van enige software of hardware waarvan u weet of had moeten weten dat deze een inbreuk vormt op de rechten van anderen of die illegaal gekopieerd is; (iii) hardware of software te gebruiken waardoor het mogelijk wordt dat de Systeemsoftware ongeautoriseerde, illegale of illegaal gekopieerde software of hardware accepteert of gebruikt; (iv) de Systeemsoftware op enige andere wijze te verkrijgen dan via een geautoriseerde distributiemethode van SCE; of (v) de Systeemsoftware op enige andere wijze te exploiteren dan voor gebruik op uw PS3™-systeem, zulks conform de bijgevoegde documentatie en met geautoriseerde software of hardware, inclusief het gebruik van de Systeemsoftware voor het ontwerpen, ontwikkelen, updaten of distribueren van ongeautoriseerde software of hardware voor gebruik in verband met het PS3™-systeem, om welke reden dan ook. Zonder de reikwijdte van de rechtsmiddelen van SCE te beperken, zal ellke schending van deze beperkingen zal de garantie van het PS3™-systeem ongeldig maken en zal uw aanspraak aantasten op de garantie- en reparatiediensten van SCE of de bij haar aangesloten maatschappijen.

    bron: http://www.scei.co.jp/ps3-eula/ps3_eula_nl.html

    (geen zin om alles door te lezen dit lijkt me meer dan genoeg maar er zal vast nog wel het 1 en ander over instaan.)

    Ik mag hopen dat sony binnenkort voor een grote schoonmaak van DATMAGWEL paupertjes zorgt.

  6. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Ik mag hopen dat sony binnenkort voor een grote schoonmaak van DATMAGWEL paupertjes zorgt.

    Ik hoop dat zulke paupertjes als jou ook fftjes weggehaald worden 😉

    Volgens andere bronnen staat er toch duidelijk dat het niet illegaal is mits je je een origineel bezit.
    Dus ik bedoelde het niet persoonlijk, moet jij ook niet persoonlijk tegen mij gaan doen 😉

  7. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Nee, het is wel hartstikke illegaal. Het modden van je ps3 mag gewoon niet en doet de game industrie schade toe.
    Ik denk ook niet dat M4gnet hier toestemming voor heeft gegeven? Lijkt me sterk, volgens mij zegt nis-gens gewoon maar wat om de mods tegen te houden?

  8. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Nee, het is wel hartstikke illegaal. Het modden van je ps3 mag gewoon niet en doet de game industrie schade toe.
    Ik denk ook niet dat M4gnet hier toestemming voor heeft gegeven? Lijkt me sterk, volgens mij zegt nis-gens gewoon maar wat om de mods tegen te houden?

    uhm, kijk jij eens even naar het topic van M4GN3T, hij is er zelf over begonnen 😉

    Topic heet Rebug me (als het goed is)

  9. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    Ik hoop dat zulke paupertjes als jou ook fftjes weggehaald worden 😉

    Volgens andere bronnen staat er toch duidelijk dat het niet illegaal is mits je je een origineel bezit.
    Dus ik bedoelde het niet persoonlijk, moet jij ook niet persoonlijk tegen mij gaan doen 😉

    Rustig maar was niet persoonlijk 😉 (jullie zijn met een heleboel)

    Heel simpel zo staat het in de algemene gebruikers voorwaarde van de ps3 lijkt me geen twijfel over te kunnen bestaan toch? Ik vind dat het niet op een site als deze thuis hoort maarja, wie ben ik. moet alleen geen twijfel bestaan of het wel legaal is of niet.

    Mensen die roepen dat het wel legaal is hebben blijkbaar de voorwaarde niet gelezen. Mocht iemand het dus nog voor elkaar krijgen om zonder blikken en blozen te roepen dat het legaal is zou een graag een zeer goed onderbouwde verklaring er bij zien waarom ik de voorwaarde totaal verkeerd heb geïnterpreteerd.

  10. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Als m4gn3t, 1 van de oprichters van deze site zegt dat het mag, denk jij het dan beter te weten. Zoek maar ff rond op het forum.

    En het mag legaal, je mag modden, maar als mensen illegale games gaan spelen gaan spelen gaat het te ver

  11. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    Als m4gn3t, 1 van de oprichters van deze site zegt dat het mag, denk jij het dan beter te weten. Zoek maar ff rond op het forum.

    En het mag legaal, je mag modden, maar als mensen illegale games gaan spelen gaan spelen gaat het te ver

    *zucht*
    dat het van m4gn3t mag wil niet zeggen dat het sony mag.
    Lees nou gewoon de algemene voorwaarde door….

  12. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    morgen zal ik ff laten zien dat het wel mag.

    En m4gn3t doet egt geen illegale dingen.

    Ga jij nou maar niet doen of je god ben, je ben gewoon een mens net als ik, en morgen zullen we zien wie het fout heeft

  13. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    God schiep de mens naar zijn eigen evenbeeld (iets waar christenen gewoon overheen lezen, raar volk), dus eigenlijk zijn we allemaal god. (ook wat betreft de bijbel wil ik best discussie met je aangaan hoor;))

    doe nou gewoon niet zo eigenwijs en lees de algemene voorwaarde om je playstation te gebruiken (je hebt ze al geaccepteerd namelijk) gewoon door. Heb je zelfs al de links gegeven. In tegenstelling tot wat jij al de hele tijd doet onderbouw ik wel met bron en al wat ik beweer…

  14. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    bron: http://electronica.infonu.nl/spellen-en-consoles/18259-een-spelcomputer-ombouwen.html

    citaat:” Ombouwen op zich is NIET illegaal. De meeste bedrijven zoals Sony en anti-piraterij BIG presenteren het als volgt: “Het (laten) ombouwen van een gameconsole, zodat je er gekopieerde games mee kunt spelen, is verboden.” Zoals ze het zeggen hebben ze gelijk. Je mag het niet ombouwen om vervolgens gekopieerde games te spelen die je niet zelf bezit zoals downloaden van een torrent site. Maar je mag het wel ombouwen om vervolgens importspellen te spelen en een kopie te spelen waarvan je het origineel ook daadwerkelijk bezit.”

    alstublieft meneer donky.

    ik hoef geen preken, geen discussies.
    niks meer tegen mij persoonlijk zeggen, dan zeg ik ook niks (want het gaat tenslotte nergens over)

  15. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    Je bent echt een onvebetelijke naïeve kwibus.

    Ze kunnen jou dus blijkbaar alles wijs maken (zal vast deels waar staan wat er in dat bericht staat maar gaat bij ps3 niet op). Feit blijft gewoon dat je je aan de algemene voorwaarden heb te houden. Maar geloof alsjeblieft wat je zelf wil maar ga straks niet lopen huilen als je van psn word geband of geen nieuwe spellen meer kan spelen.

  16. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Je bent echt een onvebetelijke naïeve kwibus.

    Ze kunnen jou dus blijkbaar alles wijs maken (zal vast deels waar staan wat er in dat bericht staat maar gaat bij ps3 niet op). Feit blijft gewoon dat je je aan de algemene voorwaarden heb te houden. Maar geloof alsjeblieft wat je zelf wil maar ga straks niet lopen huilen als je van psn word geband of geen nieuwe spellen meer kan spelen.

    (haha, kwibus xD)

    ik zeg niet dat ik dit van plan ben hoor 😉
    Alleen dat het mogelijk is.

  17. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Je bent echt een onvebetelijke naïeve kwibus.

    Ze kunnen jou dus blijkbaar alles wijs maken (zal vast deels waar staan wat er in dat bericht staat maar gaat bij ps3 niet op). Feit blijft gewoon dat je je aan de algemene voorwaarden heb te houden. Maar geloof alsjeblieft wat je zelf wil maar ga straks niet lopen huilen als je van psn word geband of geen nieuwe spellen meer kan spelen.

    Het ombouwen is niet illegaal het afspelen van gekopieerde games wel. Maar omdat bijna iedereen met een omgebouwde ps3 er gekopieerde games op afspeelt is dat dus wel illegaal.

  18. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Het ombouwen is niet illegaal het afspelen van gekopieerde games wel. Maar omdat bijna iedereen met een omgebouwde ps3 er gekopieerde games op afspeelt is dat dus wel illegaal.

    ehm waarvoor zou je gedownloade spellen willen als je nog veel meer veel leukere dingen kan doen
    Dit als een voorbeeld.

    FYI:
    http://img706.imageshack.us/img706/7748/naamloosgdw.png

  19. 98 XP
    Ely's avatar

    Jullie losers met die hacked lobby’s zijn echt zwaar mw2 aan het verkloten ik kan geen 1 lobby meer joinen of er zit een hacker. Je kan geen 1 kill hebben want ze hebben allemaal godmode of aimbot. LEUK HOOR! Wat heb je er nou aan? Het is toch veel leuker om te ownen met je eigen skills? Ik heb er maar 1 woord voor: Zielig. Ik hoop dat Infinity Ward en Sony die kerels aanpakken die het online misbruiken, private kan ik nog met leven om even fun te hebben maar gebruik het niet om anderen hun spel te verkloten online.

    En die hack dat je kiest welke prestige bent en alle emblems en titels kan me geen reet schelen of je die gebruikt.

  20. 131 XP
    bnk90's avatar

    waarom post je dit? echt weer typisch

    hacked lobbys zijn gewoon wack. zo verpest je het voor de mensen die wel een normaal potje willen spelen.
    en help je de community die achter een spel staat alleen maar de goot in.

    ken genoeg mensen die MW2 niet meer spelen door al die hacked lobbys

  21. 4 XP
    soesje1's avatar

    naar spanning en twijfelen heb ik het tog gedaan?

    ik heb een paar vragen

    1: hoe kan je dit progamma openen als ik online ben

    2: kan ik verbannen worden? zo jah hoelang en alleen op mijn eigen account

    3: kan ik ook nog normale games hosten

    alvast bedankt groetjes soesje1

  22. 4 XP
    soesje1's avatar

    en hoe verwijder ik het weer?

    zodat als er een update komt dat ik geen hack spoore achterlaat

  23. 13 XP
    RVDK87's avatar

    @TS Filmpje werkt niet meer.

    Hoe is het trouwens mogelijk zelf een normale lobby te hosten of is dit alleen maar via random/best connection mogelijk?

  24. 451 XP
    Florian's avatar

    naar spanning en twijfelen heb ik het tog gedaan?

    ik heb een paar vragen

    1: hoe kan je dit progamma openen als ik online ben

    2: kan ik verbannen worden? zo jah hoelang en alleen op mijn eigen account

    3: kan ik ook nog normale games hosten

    alvast bedankt groetjes soesje1

    1. als je host bent kun je je hack menu openen. dit doe je door op pijltje omhoog de drukken.

    2. Voor zover ik weet is het op MW2 nog niet voorgekomen, een vriend van me is wel voor altijd van de Blops servers gebanned, en ik dacht dat dit een console bann was.

    3. zolang je host bent, en geen hacks/infections activeert is het een normale game

    en hoe verwijder ik het weer?

    zodat als er een update komt dat ik geen hack spoore achterlaat

    Je Savegame verwijderen en FileManager verwijderen.