Forum

Topic: Blackops Probleem

Anoniem's avatar

hey allemaal ik heb nu al een tijdje cod blackops .

maar ik heb echt al een heletijd probleem met men nat type
het probleem is

men nat type staat op strict << en ik kan echt geen party's joinen en eenmaal in eenserver gaat na een tijd conecction weg nou had ik gekeken wat me nat type was op ps3 en die was 3 maar dat was verholpen omdat ik een oude router had mijn router is thomson TG789vn van kpn en nu heb ik nat type 2 maar blackops staat nog steedts op strict nu had ik rond gekeken op internet over poorten openen dit heb ik gedaan en nog steedts staat die op strict terwijl al mijn andere games gewoon zonder probleem online kan spelen waar ligt dit probleem nu aan kan iemand mij helpen?:O alvast bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    Je weet dat het zoiezo een drama is met black ops he?! Maakt niet uit waar je nat type op staat en hoe snel je internet ook is. misschien dat ze nu na dat ze dat map pack hebben uitgebracht eindelijk is tijd in alle problemen gaan steken…

  2. 80 XP
    chris100's avatar

    valt niks aan te doen als je dat modem gebruikt

  3. 7 XP
    ps3futuresoldier's avatar

    dus ik kan er gewoon niks aan doen? pff koop je een spel voor 60 euro krijg je maar het halve werk<<

  4. 80 XP
    chris100's avatar

    niet als je dat modem blijft gebruiken van KPN want die kan geen nat type 2 aan.
    Als ik jouw was zou ik overstappen van internetprovider want dan kan je wel nat type 2 instellen.

  5. 7 XP
    ps3futuresoldier's avatar

    hmmm maar mijn ps3 staat wel op nat type 2? en al mijn andere games spelen gewoon perfect behalve blackops? bijvoorbeeld moderwarefare 2 staat mijn nat type gewoon op OPEN

  6. 3 XP
    ajaxtas's avatar

    Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb je onderhand al een oplossing gevonden??

  7. 31 XP
    solly's avatar

    Volgens mij is het probleem gewoon de server zelf, de servers op PS3 zijn zeer slecht met black ops. Je word heel vaak uit het potje gegooid. Bij xbox360 is dit veel minder. Volgens mij is er al een recente update geweest om dit serverprobleem op te lossen maar zijn ze er niet veel verder mee gekomen

  8. 3 XP
    ajaxtas's avatar

    Ik heb een oplossing gevonden. Dit geldt alleen als je mw2 hebt. Je doet mw2 in je ps3, dan ga je naar multiplayer waar je nat open zult zien. Bij dit scherm eject je de disc en doe je bo erin. Als het goed is staan daar nu ook open!

  9. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik vind het wel raar..
    Ik heb nog nooit Nat problemen gehad.

    (afkloppen)