Forum

Topic: Taal enquête.

Anoniem's avatar

Heey,

Voor Nederlands moet ik een onderzoek doen naar wat andere talen voor invloed hebben op de Nederlandse taal. Voorbeelden hier van zijn woorden als Quiz (Engels) en Paraplu (Frans).

Een van de dingen die ik moet doen is een enquête afnemen.
Daarom vraag ik jullie ook om zo serieus mogelijk te antwoorden op de vragen.

De link naar de enquête is: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=61225

Alvast bedankt,

Vincent Maarschalkerweerd

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Wat is HABO? HBO? :p

  2. 80 XP
    chris100's avatar

    HAVO:jester:

  3. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Nee, HAVO stond er al tussen :p

    Daarnaast heb je een paar vragen verderop staan of je een woord uit een andere taal gebruikt. Ik ben nu bij de vraag over het Frans. Bij Engels heb ik aangegeven dat ik af en toe een Engels woord gebruik. Maar bij Frans staat mijn antwoord er niet tussen. Heb maar voor “Nee, ik hou het alleen op het Nederlands.” gekozen. Maar je houd hier dus geen rekening met een eventueel antwoord op de vorige vragen.. 😉
    (ik neem aan dat je deze enquête gaat gebruiken in een verslag, dus dan zou het wel zo netjes zijn om zulke foutjes tijdig aan te passen)

    “Ja, af en toe is een woordje.” Ik zou het woord is, veranderen in het woord “eens”. :p

    Heel eerlijk gezegd vind ik de enquête niet op een dusdanig niveau, dat je hem in een verslag kan gebruiken. Hij is wel lekker kort, dat is een pluspunt voor de geënquêteerde.

    Bovenstaande uitspraken zijn slechts tips 😉

  4. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Is Brabants ook een taal Verrekte KUT??!!

    Edit: Wat voor taal spreekt u naast Nederlands? Zie bovenxD

  5. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    HABO is idd HBO 😛

    Is even heel snel in elkaar gezet voor idd klein onderzoek :)!