Forum

Topic: PlayStation Portable 2

Anoniem's avatar

Het lijkt erop dat we aan het einde van dit jaar een nieuw lid in de PlayStation familie mogen verwelkomen. De PSP2 zit er naar alle waarschijnlijkheid aan te komen en het schijnt volgens het laatste bericht dat deze zelfs even krachtig is als de PlayStation 3.

Wat denken jullie ervan en zal dit gebeuren?
Wordt de PSP 2 zo krachtig als gezegd wordt?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    Geloof nooit dat die even krachtig is als de playstation 3. Verder geen verstand van maar lijkt me als je dezelfde spullen als in de ps3 in een kleiner formaat nodig heb dat ze dan ook een stuk duurder worden waardoor het product voor de meeste consumenten (neem aan kinderen de grootste doelgroep is) veel te duur word.

  2. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Geloof nooit dat die even krachtig is als de playstation 3. Verder geen verstand van maar lijkt me als je dezelfde spullen als in de ps3 in een kleiner formaat nodig heb dat ze dan ook een stuk duurder worden waardoor het product voor de meeste consumenten (neem aan kinderen de grootste doelgroep is) veel te duur word.

    Houd er wel rekening mee dat de Ps3 het er mooi moet laten lijken op een groeter scherm, de PSP is maar 3-4” ofzo? Dus daarvoor is veel minder kracht nodig

  3. 489 XP
    tigertijger's avatar

    opzich lijkt het met leuk als ze een psp2 uitbrengen maar dan vind ik die playstation pocket vreemd. tenzij ze daarme de iphone games en android market games willen verslaan maar goed ik zou nog steeds voor een psp2 gaan lijkt me echt weer een vet ding van sony trouwens. die 3D headmounteddisplay die ze lieten zien lijkt me ook super vet leuk combie trouwens 😛 psp2 met 3d mogelijkheden als die toch net zo sterk word als de ps3 dan moet die ook 3d mogelijkheden hebben 😀
    nou kan niet wachen op meer nieuws van de psp2 :wub:

  4. 818 XP
    Justinvd's avatar

    opzich lijkt het met leuk als ze een psp2 uitbrengen maar dan vind ik die playstation pocket vreemd. tenzij ze daarme de iphone games en android market games willen verslaan maar goed ik zou nog steeds voor een psp2 gaan lijkt me echt weer een vet ding van sony trouwens. die 3D headmounteddisplay die ze lieten zien lijkt me ook super vet leuk combie trouwens 😛 psp2 met 3d mogelijkheden als die toch net zo sterk word als de ps3 dan moet die ook 3d mogelijkheden hebben 😀
    nou kan niet wachen op meer nieuws van de psp2 :wub:

    ‘super vet leuk’ er is in iedergeval eentje geweldig enthiousast 😛

    Ik ben ook wel benieuwd wat hij heeft te bieden, die praatjes ken ik nu eenmaal wel. Eerst zien dan geloven. 😉

  5. 571 XP
    r03n_d's avatar

    De PSP loopt eigenlijk altijd al achter qua techniek. Hij zal dus nooit zo goed worden als de huidige PS3. Ja misschien 2 generatie PSP’s verder :p

  6. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    De PSP loopt eigenlijk altijd al achter qua techniek. Hij zal dus nooit zo goed worden als de huidige PS3. Ja misschien 2 generatie PSP’s verder :p

    Na loop van tijd gaat alles achterlopen haha! Maar het is wel de hoogste tijd voor de PSP2! =D
    Eind van dit jaar komen ook hele mooie tablets had ik gehoord! maar ik ga denk ik toch voor de PSP2