Forum

Topic: [OOT] Shift 2: Unleashed

Anoniem's avatar

EA heeft vandaag officieel de releasedatum van de nieuwste telg uit de Need for Speed franchise vrijgegeven. Shift 2: Unleashed kot voor ons uit op 24 en 25 maart. Ook al heeft deze game officieel de naam Need for Speed er meer niet meer voor staan, hij blijft lid van de familie.

Tegelijkertijd hebben ze een spectaculaire teaser uitgebracht welke je hier kan zien. Denk jij dat deze game de concurrentie kan gaan aangaan met Gran Turismo 5 ? En ga jij deze game halen ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

1. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

ik denk dat ze misschien wel in de buurt komen van GT5, maar hetzelfde niveau haalt hij niet denk ik.

2. 935 XP
    Mormel123's avatar

Ben benieuwd wat er allemaal nieuw is in de game

3. 589 XP
    tovenaar's avatar

in de buurt komen van gt5 doet het nooit…!
    Vind het maar een opgeblazen Bollywoodracer.. vond shift 1 al verre weg van realistisch, en de toon wie ze nu zetten met deze racegame genaamd shift2 is al helemaal raar.

Ze (EA) noemen het een gt5 killer en komen weer met die over de top lompe cockpit view waarin het net lijkt alsof je in een trein zit met vierkante wielen, last van staar hebt en teveel gezopen hebt…. bovendien is de sfeer veel te duister om naar een simulatie te neigen. wanneer je daar naar kijkt krijg je een beetje die destruction derby en demolition racer vibe..

Dikke FAAL uitspraak dus wie ea weer eens doet! hahaha gt5 killer word dit de beste grap van 2010/2011.. net als moh cod zou verslaan?? was ook al faal (maar niet in mijn ogen maarja)

maar als arcade racer (hoe ea hem niet in de markt wil zetten maar wat hij wss wel word) zal het geen verkeerde racer zijn… maar nog steets niet een must buy voor mij..

4. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

Het was een trailer op een nachtcircuit…
    en die cockpit view zag er wel nice uit vond ik.
    Shift1 was best realistisch alleen veel te makkelijk.

ben er wel over na aan het denken om deze game te halen.
    een trailer zegt niet genoeg en er zullen er vast wel meer komen.
    maar om het nu een gt5 killer te noemen… was waarschijnlijk niet hun best zet.

5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

Koop dit spel zker !