Forum

Topic: 3e PS3 en 5 acounts geactiveerd waardoor ik gedownload items niet kan herdownloaden.

Anoniem's avatar

Heeft iemand hier wel is mee te maken gehad dat je zelf nu al je 3e PS3 hebt en je 2broertjes ook mappack laten downloaden waardoor ik het nu niet meer kanherdownloaden want PSN geeft aan van je hebt al 5 acounts op met deze profiel 1 systeem deactiveren en dat lukt niet meer als je PS3 niet aan gaat want het komt er op neer dat als je PS stuk gaat met met b.v. een YLOD dan kun je niet meer op je acount gaan en de Systeem gaan deactiveren?!!

Is er ook iemand die hiermee bekent mee is en advies kan geven hoe ik dat kan oplossen?
Of zal ik tog wel weer alle mappacks weer opnieuw moeten kopen?!:dizzy:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 116 XP
    OptimusPrimeNL's avatar

    Misschien helpt het om even een mailtje te sturen of even te bellen naar playstation…. ik weet niet of ze je willen helpen, je kunt het zeker proberen, want volgens mij kan Sony accounts op afstand de-activeren

  2. 656 XP
    Killermen's avatar

    Ok, na zo’n 5 keer gelezen te hebben, begin ik het te begrijpen! :p

    Je hebt dus je account 5 keer laten activeren op 5 verschillende PS3’s neem ik aan. Dat is dan ook het maximum. Je hebt nu een nieuwe gekocht en wilt die account ook weer activeren, maar dat lukt niet omdat de account al 5 keer geactiveerd is.
    Wel beste vriend, ik heb hetzelfde meegemaakt en ga maar eens lekker zitten, want je gaat dit leuk vinden. Sony zal (helaas) geen enkele PS3 op je account deactiveren. Ik heb dit zelf al geprobeerd en dat was een grote FAIL! Dan heb ik gewoon m’n oude PS3 herstelt en zo m’n account gedeactiveerd. Simpel!
    Je kan natuurlijk nog altijd 1 van de PS3’s van je broertjes deactiveren, zo kan je ook weer aan je PSN-stuff

  3. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik ben nog steeds bezig met mijn eerste ps3, weet niet wat je ermee doet dat je al aan je derde bezig bent 😀
    maar ik dacht dat ik ooit eens ergens had gelezen dat ze de 5 terug hadden gebracht naar 3?

  4. 52 XP
    Sabitoh's avatar

    Hmm klinkt niet veel belovend. in ieder geval Thnx voor de informatie Peepz
    Denk dat ik wel weer alles overnieuw moet kopen als ik bepaalde gamez nog wil gamen.

    ik ben nog steeds bezig met mijn eerste ps3, weet niet wat je ermee doet dat je al aan je derde bezig bent 😀
    maar ik dacht dat ik ooit eens ergens had gelezen dat ze de 5 terug hadden gebracht naar 3?

    Hahah grappig ma neeh dit is mijn 3e alweer omdat die ding om de 2jaar sneuvelt 1e x januari 2009 blueRay disk kapot kon geen gamez meer afspelen en nu weer 2jaar later YLOD:nea:
    wanneer heb jij je PS aangeschaft ? Ik heb ook wel is van die abnormale speel sessie’s gehad oftewel zwaar verslaafd lopen Gamen:yahoo:

  5. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Hmm, ik had gewoon die andere Ps3’s laten repareren door een repareur.
    Dan was je 30/40 euro kwijt geweest en heb je al je acc. gegevens er gewoon weer bij.
    Ook heb je dan niet zo snel weer een YLOD of iets anders kapot…

  6. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Hmm klinkt niet veel belovend. in ieder geval Thnx voor de informatie Peepz
    Denk dat ik wel weer alles overnieuw moet kopen als ik bepaalde gamez nog wil gamen.

    Hahah grappig ma neeh dit is mijn 3e alweer omdat die ding om de 2jaar sneuvelt 1e x januari 2009 blueRay disk kapot kon geen gamez meer afspelen en nu weer 2jaar later YLOD:nea:
    wanneer heb jij je PS aangeschaft ? Ik heb ook wel is van die abnormale speel sessie’s gehad oftewel zwaar verslaafd lopen Gamen:yahoo:

    volgens mij al een jaar of 4 of 5 geleden. maar als je bluray drive kapot is kan je die toch zelf ook nog vervangen. niks moeilijk doen met helemaal openmaken, alleen de bovenste kap eraf.

  7. 52 XP
    Sabitoh's avatar

    Hmm, ik had gewoon die andere Ps3’s laten repareren door een repareur.
    Dan was je 30/40 euro kwijt geweest en heb je al je acc. gegevens er gewoon weer bij.
    Ook heb je dan niet zo snel weer een YLOD of iets anders kapot…

    Damn dat zou me wel wat gesaved kunnen hebben jammer genoeg kom ik er wat laat achter.

    volgens mij al een jaar of 4 of 5 geleden. maar als je bluray drive kapot is kan je die toch zelf ook nog vervangen. niks moeilijk doen met helemaal openmaken, alleen de bovenste kap eraf.

    oke ook vanaf het begin eentje gehaald:)
    Ik had het ook zelf kunnen proberen met de blueray alleen had ik 2jaar garantie en als ik garantie heb met technische stuff i don’t tought it:unsure:
    tegenwoordig ben ik al wat gevordert met computers en onderdelen etc.

    Ben jij ict-er of gewoon handig met computers enzo.

  8. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Damn dat zou me wel wat gesaved kunnen hebben jammer genoeg kom ik er wat laat achter.

    oke ook vanaf het begin eentje gehaald:)
    Ik had het ook zelf kunnen proberen met de blueray alleen had ik 2jaar garantie en als ik garantie heb met technische stuff i don’t tought it:unsure:
    tegenwoordig ben ik al wat gevordert met computers en onderdelen etc.

    Ben jij ict-er of gewoon handig met computers enzo.

    Haha, niet iedereen die iets weet van een computer is ict’er hoor 😛

  9. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik heb vanaf dag 1 de 60 gb, ik heb er vanaf de 1e dag (elke) dag minstens 2.5 uur of langer mee gespeeld
    soms wel meer dat 12 uur lang op een dag, Heb dit volgehouden tot de slim uit kwam en heb toen mijn 60 gb met pensioen gestuurd.
    Mij 60 gb werkt nog steeds, heb hem zelfs eens een keer opgesloten in een kast,
    midden in de zomer op mijn zolderkamer 38’c in mijn audio-meubel met het deurtje dicht, had dit onbewust gedaan,
    tijdens het gamen dacht ik ‘wat hoor ik toch voor een takkeherrie? toe zag ik dat het deurtje dacht was en dacht SHIT!!!!!
    deed het deurtje los en het leek wel een oven daar binnen……..en hij doet het nog steeds 🙂

  10. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Ik heb vanaf dag 1 de 60 gb, ik heb er vanaf de 1e dag (elke) dag minstens 2.5 uur of langer mee gespeeld
    soms wel meer dat 12 uur lang op een dag, Heb dit volgehouden tot de slim uit kwam en heb toen mijn 60 gb met pensioen gestuurd.
    Mij 60 gb werkt nog steeds, heb hem zelfs eens een keer opgesloten in een kast,
    midden in de zomer op mijn zolderkamer 38’c in mijn audio-meubel met het deurtje dicht, had dit onbewust gedaan,
    tijdens het gamen dacht ik ‘wat hoor ik toch voor een takkeherrie? toe zag ik dat het deurtje dacht was en dacht SHIT!!!!!
    deed het deurtje los en het leek wel een oven daar binnen……..en hij doet het nog steeds 🙂

    Ten 1e: wat een beest die PS3
    2e: gameverslaafd? 😛

  11. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    elke dag? das wel erg veel he 😉
    lijkt inderdaad op een gevalletje game verslaafd xD

  12. 52 XP
    Sabitoh's avatar

    Thanx voor de reactie’s ik heb contact opgenomen met Sony PLaystation en hun gaan mijn acounts deactiveren werd me beloofd binnen 1week dus jah we zullen het wel merken:yeahright:

  13. 113 XP
    lordofcookies's avatar

    mijn ps3 na een anderhalf jaar stuk gegaan maar kon hem gewoon upsturen het duurde wel 2 maanden in plaats van die 15 dagen die zij zeggen. en toen 6 maanden later ging hij weer kapot, kon geen spellen meer lezen ofzo. maar ik kon hem weer gratis opsturen. heb nu wel het gevoel dat hij elk moment kan ontploffen.

  14. 52 XP
    Sabitoh's avatar

    Mijn Acount is gister middag gereset nu kan ik ook Medal of Honor weer gamen:jester:hij bleef telkens hangen bij Validating online pass wou niet verder.
    Nu alles weer naar behoren werkt kan ik weer van me PS3 gaan genieten Thnx Peepz!!

  15. 533 XP
    fazzel100's avatar

    heb ik ook ik kan gelukkig nog wel DLC downloaden, maar ik wilde bij m’n broertje iets installeren maar toen kreeg ik die message.. dus ik sony ps3 klantenservice bellen… ze konden niets doen van afstand.. je moet zelf de ps3’s deactiveren!

  16. 52 XP
    Sabitoh's avatar

    heb ik ook ik kan gelukkig nog wel DLC downloaden, maar ik wilde bij m’n broertje iets installeren maar toen kreeg ik die message.. dus ik sony ps3 klantenservice bellen… ze konden niets doen van afstand.. je moet zelf de ps3’s deactiveren!

    Klopt ze hebben mij van afstand kunnen helpen omdat ik mijn ps3’s naar hun had opgestuurd en hun die gegevens daarvan nog in bezit hadden die account dus kunnen resetten.
    Voor de gene die hier nog wel is mee te maken krijgt wel handig om te weten.

  17. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik heb vanaf dag 1 de 60 gb, ik heb er vanaf de 1e dag (elke) dag minstens 2.5 uur of langer mee gespeeld
    soms wel meer dat 12 uur lang op een dag, Heb dit volgehouden tot de slim uit kwam en heb toen mijn 60 gb met pensioen gestuurd.
    Mij 60 gb werkt nog steeds, heb hem zelfs eens een keer opgesloten in een kast,
    midden in de zomer op mijn zolderkamer 38’c in mijn audio-meubel met het deurtje dicht, had dit onbewust gedaan,
    tijdens het gamen dacht ik ‘wat hoor ik toch voor een takkeherrie? toe zag ik dat het deurtje dacht was en dacht SHIT!!!!!
    deed het deurtje los en het leek wel een oven daar binnen……..en hij doet het nog steeds 🙂

    Tegen dit kan die niet tegen: http://www.ps3vault.com/how-to-kill-a-ps3-console-1975

    En jij bent lucky :p