Forum

Topic: Help Nat Type 3 op PS3 hoe naar Nat Type 2 ?!

Anoniem's avatar

zit nu al een jaar met het probleem dat ik NAT-Type 3 heb en dus vaak problemen heb om mensen te inviten bij verschillende games en bij sommige games (GTA IV) kan ik niet eens online spelen. Daarom wil ik graag NAT-Type 2 krijgen, ik weet alleen niet hoe. Ik heb al heel het internet afgespeurd en kan nergens een duidelijk antwoord vinden, kan iemand hier het misschien duidelijk uitleggen?
Maar het gaat er dus om op mijn PS3 NAT Type 2 te krijgen, hopelijk kan iemand hier helpen

Alvast bedankt,

Luuk

P.S. Ik heb geen verstand van poorten openzetten en die zaken, dus kan iemand dat dan ook meteen uitleggen. (Als het nodig is..)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    Vaak zijn het nog verschillende poorten per spel ook die je open moet zetten. kijk even op http://portforward.com/cports.htm (wel die met PS3 er voor kiezen) daar kan je voor een hoop spellen alle info vinden en word je door middel van plaatjes enzo door de instellingen van jouw type router geholpen.