Forum

Topic: eye pet

Anoniem's avatar

ik heb eye pet gekocht met playstation move
maar hoe moet ik met die bubble maken dat kat gevangen is daar kom ik ff niet uit.

weet jij het vinnie ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik heb platina voor deze game 😛

    Gewoon mazzel hebben 😉 je moet met je hoofd in beeld. En maar overdreven blijven laggen 😉

    In een trophy guide over deze game staat dit:

    Friendly Face:
    Je moet een foto make van jou en je eyepet samen, lachend. Doe je camera wat omhoog zodat je deze op je hoofd hebt gericht. Zet de camera op stand by en zet je grootste grijns op. Zodra je eyepet op je gezicht springt/over je gezicht heen loopt begin je als een gek foto’s te maken totdat de challenge hem goedkeurt. Petten, mutsen en baarden kunnen deze trophy lastig maken.

  2. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    is gelukt ja maare welke dag is het dat ik met die bubble aap erin ga werkt niet als ik groter bel maakt help me is vinnie

  3. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Je Nederlands rammelt nogal. Probeer bovenstaande zin eens in normaal Nederlands te typen?

  4. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    is gelukt ja maare welke dag is het dat ik met die bubble aap erin ga werkt niet als ik groter bel maakt help me is vinnie

    Je moet gewoon proberen grote bel te maken 😉

    Ga naar Start > Magic Toys > Bubble Monkey en blaas een grote bubbel. Wacht tot je eyepet erin opgesloten zit en knip een foto.

    Gewoon blijven proberen ;)!

  5. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ok vinnie ga fff uit proberen bedankt voor de tip

    maar die monkey sla die bellen kapot erg raar verder oplossing ?