Forum

Topic: Black ops DLC: First Strike

Anoniem's avatar

(thanks to killerdonkey)

Het eerste dlc-pakket voor Call of Duty: Black Ops verschijnt op 1 februari 2011 op Xbox Live. Het pakket, dat 1200 Microsoftpunten kost, voegt vier multiplayermaps en een nieuwe omgeving voor de zombiemodus aan Black Ops toe.

Het eerste dlc-pakket voor Call of Duty: Black Ops heet First Strike en arriveert op 1 februari op Xbox Live, waar de download 1200 Microsoft Points zal kosten. Vooralsnog is de dlc alleen aangekondigd voor de Xbox 360. Microsoft heeft een timed exclusive bedongen, wat in de praktijk inhoudt dat dezelfde content wat later verschijnt voor de pc en de PlayStation 3.

De vier multiplayeromgevingen die door het dlc-pakket worden toegevoegd, beloven erg divers te worden. Discovery is een Duitse onderzoeksbasis op Antartica.

In Stadium begeven spelers zich in een Amerikaans ijshockeystadion.

[Nog geen map beschikbaar]

Kowloon City is een map die zich afspeelt op de daken van een Chinese stad, die inmiddels deel van Hong Kong is.

[Nog geen map beschikbaar]

Berlin Wall brengt de Call of Duty-actie naar Checkpoint Charlie in Berlijn.

Zombie update

Wat de zombiemap Ascension inhoudt, is niet duidelijk. Het woord ‘ascension’ heeft in de singleplayermodus van Black Ops te maken met een nummerreeks. Dat zou erop kunnen duiden dat de strijd met de zombies in of nabij het Number Station uit de singleplayer wordt gevoerd.

Algemeen

De aankondiging van het map-pack is geen verrassing. De twee dlc-pakketten die voor Call of Duty: Modern Warfare 2 zijn uitgebracht, werden samen meer dan twintig miljoen keer gedownload, wat Activision een omzet van 300 miljoen dollar opleverde.

(bron: www.tweakers.net)

Video met reacties van Treyarch:

Dus wat zeggen jullie, kopen of niet?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

25 reacties

  1. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    Om een nog beter beeld te krijgen: http://www.callofduty.com/intel/435 (die nieuwsbrief die activision vanmorgen heeft gestuurd)

  2. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Om een nog beter beeld te krijgen: http://www.callofduty.com/intel/435 (die nieuwsbrief die activision vanmorgen heeft gestuurd)

    ja okee, maar ik heb nederlands 😉
    en het is geen beter beeld, maar meer informatie.

  3. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Wel een beter beeld hoor, zo zie je de maps enz xD
    Maarja wel nice, wie gaat hem kopen?
    Ik denk het niet, miss share maar kopen zeker niet…

  4. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik speel hem toch altijd, maar dan ook altijd samen met iemand xD Dus we zullen die wel kopen en de kosten delen = goedkoop xD

  5. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ik speel hem toch altijd, maar dan ook altijd samen met iemand xD Dus we zullen die wel kopen en de kosten delen = goedkoop xD

    Ja, 7.50 heb ik er misschien ook wel voor over… Miss ga ik dit ook wel ff met een vriend regelen… 😉

  6. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    ik ga zker kopen, maar als sharen lukt doe ik dat tog wel 😛

  7. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Zombie map! 😀

  8. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    @P_layboy_PV_
    Mooi als het forum een paar uur sneller iets meld dan de normale site 😉 hulde

  9. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    terwijl het een dag eerder ook al online stond dacht ik :p

  10. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    @P_layboy_PV_
    Mooi als het forum een paar uur sneller iets meld dan de normale site 😉 hulde

    Wat is je probleem?

    Ik bedoel er toch verder niks mee.
    Ik snap niet waarom je alles in een discussie wil hebben, want het slaat nergens op.
    Niet iedereen is zoals jij, en sorry dat ik niet zo ben als jij.
    Iedereen is (gelukkig) anders, dus als je wat over mij vindt, hou het voor je.
    Want ik reageer ook niet op jou 😉
    Ga hier nou geen discussie over maken, want het gaat gewoon helemaal nergens over.

  11. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    ligt het aan mij of mis ik iets?

  12. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    ligt het aan mij of mis ik iets?

    ahh, zijn sarcastische manier van praten.
    maar maakt niet uit.
    Wordt wel opgelost, niet in dit topic 😉

  13. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    ok dan 😛

  14. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    :fan: Cooldown. xD

  15. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Denk wel zeker te weten dat ik die mappack ga kopen. Of ik share hem wel met iemand.

  16. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    @P_layboy_PV_
    Ik mis ook effe iets… Geef je een compliment dat je er sneller bij ben dat de normale site… Zit echt totaal geen sarcasme in… + vind je stukje best goed, bedoel het eerder op een manier dat ze mensen als jouw stukjes zouden moeten laten schrijven voor de mainpage dan dat ik het negatief bedoel. Mijn excuses als dat verkeerd over is gekomen.

    (Ik zeg het inderdaad als ik het ergens niet mee eens ben, maar ook als ik iets wel goed vind zeg ik het.)

  17. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    @P_layboy_PV_
    Ik mis ook effe iets… Geef je een compliment dat je er sneller bij ben dat de normale site… Zit echt totaal geen sarcasme in… + vind je stukje best goed, bedoel het eerder op een manier dat ze mensen als jouw stukjes zouden moeten laten schrijven voor de mainpage dan dat ik het negatief bedoel. Mijn excuses als dat verkeerd over is gekomen.

    (Ik zeg het inderdaad als ik het ergens niet mee eens ben, maar ook als ik iets wel goed vind zeg ik het.)

    oww owkeej, nou dankje 😉

    neej maar ik dacht net als bij dat andere topic, ik denk nee he, niet weer zo’n onzindiscussie 😛

  18. 1 XP
    steven termeulen's avatar

    maar hoe moet je dan zo’n pack sharen , en met hoeveel personen kan dat ?

  19. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    zker een share !
    volgens mij kan het met max 3/4 spelers.
    hoe?
    je logt in op die persoons account, gaat naar ps-store, kijkt naar geschiedenis (laatst gekocht), en dan download je m gewoon 😉

    (Ik zeg het inderdaad als ik het ergens niet mee eens ben, maar ook als ik iets wel goed vind zeg ik het.)

    Doe je goed, respect 😉

  20. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Als je account al op naast die van jou nog 4 andere PS3 systems staat kan het al niet meer 😉

  21. 1 XP
    Linkinblinksum's avatar

    Toen ik nog volop Modern Warfare 2 speelde en Black Ops nog niet uit was, was ik van plan om de aankomende uitbreidingen van deze game te gaan kopen. Maar nu doe ik het toch maar niet. Ik speel Black Ops niet heel erg veel. Af en toe een paar potjes per dag, of per week, maar daar blijft het dan ook bij. Dat was in de tijd van MW2 wel anders, die game speelde ik ongelooflijk veel.
    Ik vind 15 euro te duur voor vijf nieuwe maps, waarvan eentje voor Zombies en die modus speel ik amper. Ik kan het beter bijleggen bij een andere game zoals Homefront.

  22. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Ik speel het spel niet eens meer dus ga zker niet halen.
    leg ook liever bij kz3 of crysis 2 🙂

  23. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Ik ga hem niet halen.

    Sharen kan met 4 personen, maar het mag NIET!

    Het is alleen de bedoeling dat als er een probleem is met je ps3, of je koopt een nieuwe, je aankopen er weer terug op kunt downloaden.

    Als Sony erachter komt dat je shared, kan je een PSN ban krijgen, wat kan leiden tot een PS3 BAN!
    Dus let op waar je je gegevens neerzet, want Sony gaat hard op zoek naar sharers rond 1 maart!

  24. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik ga hem niet halen.

    Sharen kan met 4 personen, maar het mag NIET!

    Het is alleen de bedoeling dat als er een probleem is met je ps3, of je koopt een nieuwe, je aankopen er weer terug op kunt downloaden.

    Als Sony erachter komt dat je shared, kan je een PSN ban krijgen, wat kan leiden tot een PS3 BAN!
    Dus let op waar je je gegevens neerzet, want Sony gaat hard op zoek naar sharers rond 1 maart!

    Hoeveel gamers zijn er?

  25. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Hoeveel gamers zijn er?

    uhmm, daar hebben ze gewoon bot’s voor ofzo?