Forum

Topic: [OOT] Mass Effect 2

Anoniem's avatar

Hey allemaal,

Het valt me op dat dit spel nog geen eigen topic heeft:p

Wie gaat hem allemaal halen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Ik wou hem gister halen, maar toen dacht ik: nehhhh..

    Xbox prijs = 30 euro
    PS3 prijs = 65 euro

    No thank you..

  2. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Ik heb em gepre-orderd.
    Kan niet wachten

  3. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ik wou hem gister halen, maar toen dacht ik: nehhhh..

    Xbox prijs = 30 euro
    PS3 prijs = 65 euro

    No thank you..

    Serieus? :O

  4. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik wou hem gister halen, maar toen dacht ik: nehhhh..

    Xbox prijs = 30 euro
    PS3 prijs = 65 euro

    No thank you..

    Op Xbox is ie ook al een jaar uit he? Mass Effect 2 draait op de ps3 op de engine van Mass Effect 3. Je kan het een beetje vergelijken met bioshock en Ninja gaiden. Hetzelfde spel en naam. Maar veel betere details en extra verhaallijn:)

  5. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Op Xbox is ie ook al een jaar uit he? Mass Effect 2 draait op de ps3 op de engine van Mass Effect 3. Je kan het een beetje vergelijken met bioshock en Ninja gaiden. Hetzelfde spel en naam. Maar veel betere details en extra verhaallijn:)

    Alsnog, ik koop m wel als hij ook 30 euro is.

  6. 82 XP
    CrookedFing3rs's avatar

    Na thuiskomst zag ik hem liggen. In de PS3 gedaan, ff installeren natuurlijk en sindsdien niet meer de bank verlaten. Hij is cool…!

  7. 22 XP
    slashh's avatar

    Speel hem wel op de Pc als ik een keer wat geld over hebt

    (Pc versie 20 euro Steam)

  8. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Vind hem erg tegenvallen :(!

  9. 82 XP
    CrookedFing3rs's avatar

    Ik vind hem wel vet. Heb er ondertussen aardig wat uren ingestopt. En uiteraard meer Renegade dan Paragon… De evil way dus. (6)

  10. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Ik heb hem uitgespeeld na 70 uur
    Ik vind het de beste game die ik ooit heb gespeeld op de ps3
    Nog nooit meegemaakt dat ik een game wilde blijven spelen en spelen en nog eens spelen
    En ik speel em nu natuurlijk voor de 2e x
    ander geslacht andere class andere keuzes.
    Ik kan deze game blijven spelen tot deel 3 uitkomt. En dat ga ik ook zeker doen. :hypo:

  11. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik heb hem uitgespeeld na 70 uur
    Ik vind het de beste game die ik ooit heb gespeeld op de ps3
    Nog nooit meegemaakt dat ik een game wilde blijven spelen en spelen en nog eens spelen
    En ik speel em nu natuurlijk voor de 2e x
    ander geslacht andere class andere keuzes.
    Ik kan deze game blijven spelen tot deel 3 uitkomt. En dat ga ik ook zeker doen. :hypo:

    Ik heb hem al 4x helemaal uitgespeeld met alle squadmembers loyaal lol. En altijd 100% Paragon:D
    Heb ik straks ook nog keus als ik ME 3 ga doen:p

  12. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    2 dagen geleden gekocht dit spel kan echt niet slechter worden.. het is ongelooflijk vet!!

  13. 67 XP
    Neo1771991's avatar

    Vind hem erg tegenvallen :(!

    Mass Effect 2 niet leuk? Dat heb ik nog nooit gehoord 😛

  14. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Dit blijft toch wel mijn favoriete game…. Ben nu bezig op Insanity… En in het begin wilde het maar niet lukken. Had de game eerder al uitgespeeld op de normale mode, maar wist ik veel dat je je karakter moest importeren… 😛 Dat heb ik nu maar wel gedaan, alleen een beetje jammer dat je dan niet kunt kiezen voor een andere class. Ik had de game eerder uitgespeeld als soldier en was nu graag begonnen als senitel, maar ja helaas… Dat doe ik een volgende keer wel weer op de normale moeilijkheids graad, zo kan ik straks dan ook kiezen in Mass Effect 3. 😉