Forum

Topic: [OOT] Mortal Kombat

Anoniem's avatar

Het is eindelijk een feit: Mortal Kombat is terug en komt naar de huidige gameconsoles waaronder natuurlijk ook de PlayStation 3. Vandaag is bekend geworden dat deze op 18 april uitkomt en we zijn benieuwd of deze game ook in jullie collectie komt en waarom dan wel of niet!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1748 XP
    Shmet's avatar

    SOWIESO. Man deze game wordt zo bruut xD

  2. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Wil graag zsm de demo ervan spelen

  3. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Review is eindelijk online, jullie hebben nog 2 dagen om de beslissen of je deze haalt. Ik vindt de game bijzonder gruwlijk en het is de beste remake van een game ooit !

  4. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    hoezo nog 2 dagen om te beslissen? daarna is hij toch ook nog gewoon verkrijgbaar?

  5. 896 XP
    WoofeR's avatar

    hoezo nog 2 dagen om te beslissen? daarna is hij toch ook nog gewoon verkrijgbaar?

    Ja Woutertje, weet ik ook nog wel haha xD

    Maar als de launch trailer gezien ?? Hij is echt vet, net als de game !!

    http://www.youtube.com/watch?v=bDCl0wqSnLo&feature=youtu.be

  6. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ja, heb ik net gezien. weer terug naar het oude vertrouwde MK. blijven de vechters last houden van die xray dingen? met dat mes in z’n been, bot gebroken. zie je dan dat hij daar nog last van heeft?

  7. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Nee dat niet, is ook wel een beetje raar he, maar ze dienen wel veel schade aan!

  8. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Deze Game is master zodra psn weer online is kan ik mensen online gaan bossen(6)
    Heb hem net van de week gehaald goeie gameplay!!

  9. 28 XP
    The JaynSaw's avatar

    Alles in orde met deze game behalve die XRays… die stuff mogen ze gewoon ram der uit laten, na vijf rondes met t zelfde mannetje snap je het ook wel weer.
    En ja zoals al genoemd werd… je ruggegraat in vier breken resulteert niet in mank lopen of niets… je kunt gewoon vlijtig verder salto’s maken.

    Nog zo’n paar fouten in dit spel… Naarmate je de moeilijkheidsgraad gaan verhogen krijgen je tegenstanders telekinetische krachten.
    Als jij begint met een sprong zal je zonder pardon een energyball van de ene of andere tegen je kop krijgen.
    Zodra jij een wel getime’de die kan nooit mis zijn schot op mn lost komen daar de dikste blocks of ontwijkingen uit… Vreselijk.

    Sommige trophies zijn ook gewoon te zwaar kut om te te halen… met name zoveel uur per personage en om maar te zwijgen over de hoop online trophies waar ikzelf nooit fan ben van geweest…

    Vroeger was mortal kombat, het enige spel waar je iemands armen uit kon rijten, of zn kop ervanaf kon slaan…. nu is dit in elk spel het geval, als dat niet zo is gaan gamers klagen.
    Dus de Shock en Awe waarde van deze titel is zeker niet meer zoals begin jaren 90.

    Fatalities zijn gruwelijk maar ook alweer… je hebt t allemaal wel al eens gezien…..

    Kan niet wachten totdat ik online kan met MK… kijken hoe ik daar mijn mannetje sta.