Forum

Topic: iPhone videos op je PS3 krijgen…

Anoniem's avatar

Aangezien ik net een iPhone 4 heb gekocht (:D:D:D:D) wil ik er graag alles uit halen.
Ik heb bijvoorbeeld een filmpje van Black ops opgenomen op mijn iPhone, weet iemand of ik deze op mijn PS3 (of desnoods PC) kan krijgen?

Ik bedoel dus zonder een of andere dure kabel, gewoon snoertje erin en dan erop zetten ofzo…
Weet iemand hoe ik ze in ieder geval op de PC krijg? Want van daaruit kan ik ze wel met een Flashdrive op mijn PS3 krijgen…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 571 XP
    r03n_d's avatar

    of desnoods PC

    Sorry dat ik het zeg, maar je zal waarschijnlijk nog niet eerder een iPod ofzo hebben gehad?
    Heb je muziek op je iPhone? Dan weet je ook dat je gewoon een niet-dure standaard-iPhone usbkabel aan je iPhone kan doen, en die aan je computer kan verbinden. En voila je kan zo tussen al je foto’s en video’s browsen.

  2. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Sorry dat ik het zeg, maar je zal waarschijnlijk nog niet eerder een iPod ofzo hebben gehad?
    Heb je muziek op je iPhone? Dan weet je ook dat je gewoon een niet-dure standaard-iPhone usbkabel aan je iPhone kan doen, en die aan je computer kan verbinden. En voila je kan zo tussen al je foto’s en video’s browsen.

    Die kabel heb ik, maar als ik hem aansluit zie ik alleen de foto’s en video’s die op mijn computer staan.
    En vraagt hij om die te synchroniseren. Ik wil juist de filmpjes en foto’s die ik met mijn iphone heb gemaakt op mijn PC krijgen…

  3. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Je hebt iTunes al geïnstalleerd neem ik aan?
    Dan hoor je namelijk gewoon onderstaande situatie te krijgen wanneer je de USB-kabel aansluit:

    http://www.ps3-sense.nl/plaatjes/img_4d3c4f8c8edcc.jpg

    En dan kan je gewoon door de foto’s en video’s bladeren en ze naar je computer kopiëren 😉

  4. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ja itunes heb ik geïnstalleerd…
    Maar volgens mij zit je bij: ‘deze computer’ en dan in de iphone?
    Dus helemaal niet via itunes…?

  5. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Klopt. Maar als je iTunes niet hebt geïnstalleerd heb je geen goede drivers.
    Dus als het goed is kan jij ook gewoon via deze computer naar je iPhone browsen.

  6. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Klopt. Maar als je iTunes niet hebt geïnstalleerd heb je geen goede drivers.
    Dus als het goed is kan jij ook gewoon via deze computer naar je iPhone browsen.

    Itunes heb ik overal op geïnstalleerd. Ik zal het zo eens proberen, tnx voor de tips/uitleg.

  7. 253 XP
    Xenopredator's avatar

    Daarom moet je ook geen Iphone kopen hea….:whistling2: Hahah nee hor..een best ding!

    Maar zoals r03n_d al zegt, dan herkent je Pc je Iphone gwoon als een Portable Device, en kun je gwoon in je bestanden bladeren!

  8. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Jep, was al gelukt xD
    Heb mijn eerste ‘game’ videos er al mee gemaakt 😀
    Te bewonderen op:

    http://www.youtube.com/user/IlDevasTaToR?feature=mhum

  9. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Nadeel vind ik wel dat je niet je iPhone kan gebruiken als muziekdrager zegmaar. Dat je dus niet je iPhone kan aansluiten op je PS3, en vervolgens de liedjes die op je iPhone staan kan afspelen. Kon met de xdoos wel..

  10. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Nadeel vind ik wel dat je niet je iPhone kan gebruiken als muziekdrager zegmaar. Dat je dus niet je iPhone kan aansluiten op je PS3, en vervolgens de liedjes die op je iPhone staan kan afspelen. Kon met de xdoos wel..

    Nog niet geprobeerd, maar volgens mij kan ik mijn iPhone gewoon als Flashdrive gebruiken… Zodat ik alles wat ik, niet in itunes maar wel in ‘deze computer’, gewoon op mijn PS3 krijg…