Forum

Topic: [OOT] L.A. Noire

Anoniem's avatar

Rockstar’s nieuwe game L.A. Noire komt dan 20 mei in de winkels te liggen en we kunnen weer een pracht van een game verwachten van de makers van GTA. Deze game verdient ook een OOT-topic, dus bespreek hier alles over L.A. Noire. Ga jij deze game halen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

26 reacties

  1. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Ik ga hem denk wel halen ziet er echt gruwelijk vet uit!

    tja rockstar doet z’n ding xD

  2. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Ziet er wel gruwelijk uit idd 🙂
    denk wel dat ik ooit ga halen :p

  3. 82 XP
    CrookedFing3rs's avatar

    Wel een mooie voor de collectie

  4. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Yup! 😀

    Zeker weten dat ik em ga halen.

    Even een paar trailers op een rijtje. 🙂
    http://www.youtube.com/watch?v=tO0W27D1TrY
    http://www.youtube.com/watch?v=aL9wsEFohTw
    http://www.youtube.com/watch?v=skAkfQr3e-4&feature=fvst

    Dit word naar mijn idee een supervet spel. 😀
    Combinatie van GTA met CSI, in de settings van Mafia 2.

    De perfecte combinatie voor een Detective game. :D:D

  5. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Is ook vet dat je zegmaar een detectiv kan zijn enzo geen enkel game op de ps3 heeft dat ofwel?

  6. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    CSI komt er het dichtst in de buurt aangezien je daar ook moorden mee moet oplossen, maar ja..

    CSI was / is een flop. Je bestuurd niemand, je loopt niet, het nigste wat je doet is vanuit een camera standpunt op dingen inzoomen en op highlights klikken om zodoende de storyline te completen. =/ Dit is eigenlijk ook nieteens te vergelijken met een game als dit. 2 Compleet andere games.

  7. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    TJa L.A. Noir heeft open spel wereld plus vette setting ( i love 40/50 jaren) plus vette shooter actie detectiv opspeuring dingen. En vette Grafics!

  8. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Weet iemand of het eigenlijk een multiplayer heeft want bij mij bepaalt dat of ik het koop of niet?

  9. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Ik denk het…. idunno bij red dead redemption had ik ook niet verwacht dat het mp heeft maartoch. Trouwens bijna elke game tegenwoordig heeft mulitplayer.

  10. 82 XP
    CrookedFing3rs's avatar

    Geen multiplayer kan echt niet meer anno 2011.

  11. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Zojuist bevestigd: exclusieve content voor de PS3-versie van L.A. Noire !!!

    http://www.psx-sense.nl/2011/04/rockstar-bevestigd-exclusieve-content-ps3-versie-l-a-noire/

  12. 14 XP
    medigian's avatar

    komt zeker in mijn collectie

  13. 181 XP
    Abel's avatar

    Komt ooit wel in mijn collectie. Dit is zo’n game die ik pas een tijdje nadat hij is uitgekomen, koop. 🙂

  14. 23 XP
    Edward's avatar

    Morgen gaan we naar Breda naar 1 van de studio’s waar we hem gaan spelen! Dus morgen, of overmorgen kun je een video-item verwachten..

  15. 181 XP
  16. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Komt ooit wel in mijn collectie. Dit is zo’n game die ik pas een tijdje nadat hij is uitgekomen, koop. 🙂

    Ik ook als die 30 euro is ofzo

  17. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    ik heb hem al en is echt een fantastische game, maar denk dat als ik hem uitgespeeld heb weer verkoop want dan zal ik deze game tog niet meer spelen

  18. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Ik ga hem zeker nog is spelen. Elke case kan je anders laten eindigen. De game is zo verfrissend. Super langzaam, niet voor de ADHD Cod spelers die alleen willen schieten. Er word op prachtige wijze een verhaal verteld, met technieken en gameplay. die je niet eerder heb gezien , supergame.

  19. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik ga hem zeker nog is spelen. Elke case kan je anders laten eindigen. De game is zo verfrissend. Super langzaam, niet voor de ADHD Cod spelers die alleen willen schieten. Er word op prachtige wijze een verhaal verteld, met technieken en gameplay. die je niet eerder heb gezien , supergame.

    Ik ben een hardcore CoD fan, maar toch vermaak ik mij ook met deze game. En over die reactie van hierboven over de multiplayer … Deze game duurt 15 uur ofzo in de singleplayer en de blu-ray zit al vol. Dus een MP kan er volgens mij er nooit bijkomen. Dan hebben ze voor de xbox 4 dvd’s nodig lol.xD

  20. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    idd ben zelf ook hardcore cod speler, en deze game is echt wel geweldig.
    geen mp vind ik niet erg vermaak me goed met deze singleplayer

  21. 871 XP
    -Sander's avatar

    Ik ben nu bij de laatste “homocide” case. Echt een geweldige game. Vrij moeilijk ook, wat in dit geval wel prettig is, want dat maakt het realistischer. Echte zaken los je ook niet op met twee vingers in je neus.

  22. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Het is wel makkelijk hoor. Want je kan in principe niets fout doen. Je komt hoe dan ook aan het einde van je case, je heb je intuition points etc, alleen replay waarde is hoog.

  23. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Ik ben nu bij Arson, waar zijn jullie?

  24. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    case 12 nu

  25. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    [spoiler]Het einde is wel even een tegenvaller na die twist bij vice. Gaan tegenwoordig bij Rockstar alle hoofdpersonen dood? Manier waarop was ook heeeeel anti-climax, jammer. Verder erg goed verhaal.[/spoiler]:rofl1:

  26. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    [spoiler]Het einde is wel even een tegenvaller na die twist bij vice. Gaan tegenwoordig bij Rockstar alle hoofdpersonen dood? Manier waarop was ook heeeeel anti-climax, jammer. Verder erg goed verhaal.[/spoiler]:rofl1:

    vind ik ook, ik heb btw ook de platina trofee 😛