Forum

Topic: [OOT] Call of Duty: Modern Warfare 3

Anoniem's avatar

call of duty: MODERN WARFARE 3
releasedate: 08-11-11

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

1.050 reacties

  1. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Dacht dat jij inmiddels anti-CoD was?

  2. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Over een paar maanden is veel gezegd, waarschijnlijk pas in het 4de kwartaal van 2011 xD

  3. 844 XP
    thom430's avatar

    Die plaatjes zijn gewoon fake niet?
    Anyway, ik heb er geen vertrouwen in.
    CoD gaat een langzame dood tegemoet met al die B-teams als Treyass, Sledgehammer en wat van IW over is.
    Maarja, miljoenen apen kopen hem toch wel.

  4. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Dacht dat jij inmiddels anti-CoD was?

    Ben ik ook, dat ik deze forum heb gemaakt betekend niet dat ik gelijk fan bent.
    Maar vond INFINITY WARD tot nu toe wel de beste CALL OF DUTY serie’s maken.
    Wat TREYARCH betreft: SCREW THOSE GUYS 😀

  5. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Ben ik ook, dat ik deze forum heb gemaakt betekend niet dat ik gelijk fan bent.
    Maar vond INFINITY WARD tot nu toe wel de beste CALL OF DUTY serie’s maken.
    Wat TREYARCH betreft: SCREW THOSE GUYS 😀

    true.

  6. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    CoD en BETA? zijn ze dan eindelijk wakker geworden? :p
    naja of het wel echt is,ik weet t niet…
    hoop het wel nu maar weer hoop zetten op mw3
    anders byebye cod 🙂

  7. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    CoD en BETA? zijn ze dan eindelijk wakker geworden? :p
    naja of het wel echt is,ik weet t niet…
    hoop het wel nu maar weer hoop zetten op mw3
    anders byebye cod 🙂

    helemaal mee eens!

  8. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Dit is dus gewoon FAKE want lijkt me stug dat ze opeens met beta’s gaan liggen kloten. Oke lijkt me wel tof om een beta te hebben van MW3 maar denk dat die er nog lang niet is. Denk mocht er een beta komen dat je die pas in Juni/Juli kan verwachten. Want denk dat er nu nog volop aan de game word gewerkt. Maarja ik wacht eerst even af voordat ik deze game ga halen. Want kijk eerst wel of die de moeite waard word en niet weer zo word als MW2 dat je na 2 weken al gelijk weer een prestige hack kan doen enzo.

  9. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Ik denk dat het wel wat wil zeggen dat ze de mw2 problemen gaan proberen te fixen.
    maar idd ik denk ook eerder pas juni/juli
    prestige hack boeit me niet zo, zolang jij degene bent die het wel legit haalt
    is natuurlijk wel zielig dat mensen dit doen maargoed

  10. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Las dit net op internet:

    Call Of Duty Modern Warfare 3 november 2011

    Vandaag werd er een release vrij gegeven voor Call of Duty, Modern Warfare 3. Activision laat weten Call of Duty, Modern Warfare 3 te willen uitbrengen in november 2011. De officiële datum moet echter nog worden aangekondigd.

    Onder de makers bevinden zich Sledgehammer die meewerkt aan de singleplayer met Infinity Ward, maar er was nog niet bekend wie zich met de multiplayer bezig hield. Nu is er ook bekend dat Raven Software zich bezig houd met de multiplayer.

    Ook zijn er geruchten dat Sledgehammer bezig was aan een COD spin-off die richting de Sci-Fi setting zou gaan. Deze worden nu vertraagd door de werkzaamheden aan Modern Warfare 3.

    Infinity Ward is nog steeds de voornaamste studio achter de Call of Duty-serie. Afgelopen jaren bracht de studio elke 2 jaar een Call of Duty game af. Waarbij de tussenliggende jaren werden opgevuld door ontwikkelstudio Treyarch.

    Geruchten over de nieuwe game varieerden daarna van een ‘Call of Duty in de ruimte’ door Sledgehammer tot een prequel van Call of Duty: Modern Warfare door Inifnity Ward. Maar het lijkt nu toch echt een Modern Warfare 3 te worden.

  11. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Las dit net op internet:

    Call Of Duty Modern Warfare 3 november 2011

    Vandaag werd er een release vrij gegeven voor Call of Duty, Modern Warfare 3. Activision laat weten Call of Duty, Modern Warfare 3 te willen uitbrengen in november 2011. De officiële datum moet echter nog worden aangekondigd.

    Onder de makers bevinden zich Sledgehammer die meewerkt aan de singleplayer met Infinity Ward, maar er was nog niet bekend wie zich met de multiplayer bezig hield. Nu is er ook bekend dat Raven Software zich bezig houd met de multiplayer.

    Ook zijn er geruchten dat Sledgehammer bezig was aan een COD spin-off die richting de Sci-Fi setting zou gaan. Deze worden nu vertraagd door de werkzaamheden aan Modern Warfare 3.

    Infinity Ward is nog steeds de voornaamste studio achter de Call of Duty-serie. Afgelopen jaren bracht de studio elke 2 jaar een Call of Duty game af. Waarbij de tussenliggende jaren werden opgevuld door ontwikkelstudio Treyarch.

    Geruchten over de nieuwe game varieerden daarna van een ‘Call of Duty in de ruimte’ door Sledgehammer tot een prequel van Call of Duty: Modern Warfare door Inifnity Ward. Maar het lijkt nu toch echt een Modern Warfare 3 te worden.

    Yup dat las ik ook…
    Eerste werd er vermeld dat het in the ruimte zal gaan spelen.
    Maar nu blijkt het dat er 3 studio#s eraan gaan werken

  12. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Deze game gaat het worden !
    Hoop dat ze wat geleerd hebben van Black Ops en haar fouten.
    Zo niet … Dan zijn ze uitgemaakt ^^

  13. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    http://vkontakte.ru/wall-17437035_30?hash=3d9ed3546295181eb7

    Ik zag dit nog vandaag weet niet of het echt mw3 is maar dacht is sharen waard!

  14. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Op einde zaten sowieso mw2 en mw1 beelden,
    weet nog niet zo zker of het wel mw3 is vind het er een beetje wazig uitzien

  15. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Call of Duty: Modern Warfare 3 is een aankomende first-person shooter video game. Het zal de achtste aflevering in de Call of Duty serie. Vanwege een juridisch geschil tussen uitgever van de game van Activision en de voormalige mede-bestuurders van Infinity Ward – waarbij verschillende lay-offs en vertrek veroorzaakt binnen het bedrijf [20] – Sledgehammer Games zal helpen bij de ontwikkeling van de singleplayer, en Raven Software zal ontwikkeling van de multiplayer [21] Het spel wordt gezegd te zijn geweest in de ontwikkeling omdat alleen twee weken na de release van hun vorige game, Call of Duty:.. Modern Warfare 2 [21] Sledgehammer streeft naar een “bug free” eerste uitje in de Call of Duty franchise, die ook een doel sets voor Metacritic review scores boven de 95 procent. [22] De Britse Official PlayStation Magazine heeft geloof uitgeleend aan speculatie dat Modern Warfare 3 een prequel hoofdrol fan favoriete personage Ghost piloot worden. De MAG’s informanten te versterken een gerucht die voor het eerst de kop vroeg online gehouden in januari 2011. Op de geruchtenmolen pagina in zijn laatste nummer (055), OPM wijst op “insider fluistert” die doen vermoeden: “naast Modern Warfare Infinity Ward titel zal een prequel worden, met Ghost in de hoofdrol.

  16. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    |Game wordt echt teveel uitgemolken. Ieder jaar komt er een nieuwe versie van. En ook elke keer door andere mensen. Of om het jaar mja MW2 was echt goeie knaller mw1 ook en dan komt ineens black ops. Nu 10 keer gespeeld ofzo echt een kut spel.

    Maar ik ben wel MW fan dus deze ga ik wel halen. Hoop veel nieuwe maps maar toch ook weer een paar oldschool maps gewoon om die feeling te houden als je mw speelt.
    Gewoon vette wapens erbij minder perks en al die domme challenges mag ook wel weg. Moet wel wat harder worden en gebouwen instorten enzo net zoals Battlefield.

  17. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Is ook ind uitmelken. maar voor mij houd call of duty ook op tenzij het van infinity ward de maker is.
    Maar nu die 2 piemels zampella en west weg zijn, heb ik niet echt hoop in deze mw3 eerlijk gezegt.
    Ik wacht nu echt op BF3 deze is een optie wacht op de review en hoor wel via via hoe het is.

  18. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Gebouwen instorten enz hoeft voor mij niet,dan gaat het teveel op battlefield lijken wat ik echt een kut serie vind.
    zolang ze geen perks zoals commando, oma cold blooded en danger close gebruiken vind ik t goed en deathstreaks mogen
    ze van mij helemaal weglaten 🙂

  19. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    |Game wordt echt teveel uitgemolken. Ieder jaar komt er een nieuwe versie van. En ook elke keer door andere mensen. Of om het jaar mja MW2 was echt goeie knaller mw1 ook en dan komt ineens black ops. Nu 10 keer gespeeld ofzo echt een kut spel.

    dat zullen ze wel weer met een mappack doen a 15 euro.

  20. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    MW3 wordt de bom OF een flop, neem dat van mij aan.

    De release van MW3 zal zeker in November zijn, iedereen weet dat Activision jaarlijks CODs uitpoept.

  21. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    dat zullen ze wel weer met een mappack doen a 15 euro.

    Haha ja nog echt ook. Betaal je 3 keer voor zelfde maps 😀

  22. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Wie zien het deze week wel jongens, kijken wat voor trailer we krijgen 🙂

  23. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    of het word de bomb of de faal. als het goed is gaan meer mensen cod spelen,anders gaat iedereen bf3.
    hoop dat het gaaf word want hou wel van cod.
    @atilla wie zegt dat we trailer krijgen en trailer zegt niet veel

  24. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    @atilla wie zegt dat we trailer krijgen en trailer zegt niet veel

    Was precies zelfde aktie met BO ze brachten 1 trailers uit (rond april).
    Denk dat ze het zelfde aktie gaan nemen bij MW3.

  25. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ow oke.

  26. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    MW3 wordt de bom OF een flop, neem dat van mij aan.

    De release van MW3 zal zeker in November zijn, iedereen weet dat Activision jaarlijks CODs uitpoept.

    nogal logisch he 😉

    OT: als ze weer een beetje vernieuwend zijn en wat aan de connecties doen dan zal het waarschijnlijk wel weer een verkoophit worden.

  27. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    MW3 wordt 1000% een verkoophit alweer, omdat de naam ‘Call of duty’ er voor staat… 🙁

  28. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Paar leuke dingen zouden ze wel mogen doen,

    1. Als je altijd campt dat je conditie dan heel slecht is en maar heel even kan sprinten. Als je vaak rushesd dat je conditie dan steeds beter wordt.
    2.Meer close combat wapens.
    3. Tracking system hoeveel je hebt gelopen net zoals ze bij voetballers doen.
    4. Weinig perks zodat je echt skills moet hebben om te winnen of enemy kille.
    5. Iets met water dat je onder water kan enzo.
    6. Level select zodat je alleen in die map komt.
    7. Lag system dat de game even 5 seconden langer wacht zodat iedereen in zijn verbinding zodat de persoon die host geen noobtube voordeel heeft.
    8. Eigen servers is nummer 7 overbodig maar goed.

    Wat willen jullie graag zien in mw3???

  29. 23 XP
    DonJob's avatar

    Krayface,

    ik begrijp uit jouw post dat je campers niet zo leuk vindt. Nu zul je toch echt moeten erkennen dat dit gewoon de hedendaagse realiteit is en dat het merendeel van de shooters tegenwoordig op deze manier wordt gespeeld.

    Wel ben ik het met je eens dat ze de noobtube zoals jij hem noemt weg mogen laten, gewoon helemaal uit het spel. Ook bepaalde perks mogen wat mij betreft weg, het verschil moet gemaakt worden door de speler en niet door de perks.

    En natuurlijk, dedicated servers zou ideaal zijn. Maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren..

    Desalniettemin koop ik deze game sowieso, alleen al omdat ik een fan ben van de cod serie sinds het eerste deel!

  30. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Van mij mogen noobtubes en campers er gewoon in blijven, Noobtubes moeten bij het begin van de ronde 10 seconden uitstaan zoals bij COD5.
    Dedicated servers en een betere host migration, meer balans in de wapens, goedkopere mappacks (De oude COD maps moet je gratis kunnen krijgen als je deze games al hebt, goede oplossing dan opnieuw te kopen)
    Zwemmen in de MP lijkt me wel grappig maar geen goed idee, weer een kans voor campers en de kans dat zoiets ooit in een COD MP zal komen is heel klein gok ik.

  31. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Noobtube heeft iets positief en negatief!

    Posetief: dat mensen niet gelijk naar het respawn plek rennen (zoals bij Search&Destroy)
    Bij black ops weet ik precies waar mensen lopen. Als ik unlimited run heb, ren ik gelijk naar hun toe!

    Negatief: dat je bij de begin mietje achtig kan spelen, wat weer goed maakt is dat je moet verstoppen.

    Vind alles best zolang ze maar iets aan die SERVERS DOEN!! Dat irriteert mij het meest!

  32. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    het heet niet voor niets ”noobtubes” dus van mij mag het gwn eruit, irriteer me rot bij elke noobtube death.
    ook al het zouden het alleen maar nieuwe maps zijn mogen deze ook best goedkoper vind ik, als er bijv. 3
    map packs uitkomen ben je alweer 40-45 euro ofzo kwijt…
    enja idd host migration mag beter

  33. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    http://media.codblackopsnews.com/attachments/3/346/634403695311648348.jpg

    Volgens PS magazine dat op 8 juni uitkomt, krijgen we informatie over MW3.
    Ben benieuwd!!

  34. 28 XP
    The JaynSaw's avatar

    Bwah in black ops zijn die grenadelaunchers bij lange niet meer zo dodelijk als in MW2… dat hebben ze zeker al door… dus zaag daar aub niet meer over.
    Campers zijn in mijn boek gewoonweg easy kills… het is jou fout dat een persoon jou drie keer van dezelfde plek neerschiet… wie is er dan de idioot? Jij of de camper?

    Ik had gelezen dat ze een spin off genaamd GHOST zouden maken ivm het character Ghost uit de MW series…
    Eerlijk gezegd denk ik dat veel mensen niet zitten te wachten op MW3 mits de haat die MW2 gecreeerd heeft… maar uiteindelijk… nog steeds tegen een miljoen players online… voor MW2 alleen al… zegt wel genoeg denk ik.

    LAAT MAAR KOMEN!!

    Alhoewel… Battlefield 3 ziet er zaaaalig uit.

  35. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    hoop op goeie game.
    mw2 engine is heerlijk:)

  36. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Ik speel laatste tijd vaak op pc MW2, ik moet toch zeggen dat ik mw2 veel beter vind dan BO.
    De wapens voelen heerlijk aan, mappen ook heerlijk verdeelt.

    Toch kijk ik stiekem uit naar deze game, als het leuke game is mooi meegenomen als het niet mooi is jammer dan!!

    BF3 is sowieso pre!!! MW3 twijfel achtig!!!

  37. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    meestal heb je campers op meerdere plaatsen?
    ook al schiet je een camper neer kom je 5 sec later tog weer zon kut gastje tegen.
    dit is waar ik me in BO in ergerde tenminste, mw2 valt wel mee en zijn er wel de bekende
    camp plaatsen. voor de rest heb je wel gelijk 🙂 en bf3 ziet er nice uit idd

  38. 28 XP
    The JaynSaw's avatar

    Ja en zoals jij en ik zeker meer dan twee uur per dag COD spelen zul je die plekjes ook wel snel kennen he,
    Ik gooi soms al maar een Semtex of Flashbang wetende dat daar ene zit en vaak krijg ik dan ook een kill gratis en voor niets bij.

    Campers = Noobs with no skill…

    Ik kan erinkomen dat een sniper zich positioneert ook wel… maar in COD … t’is toch niet direct zo’n sniper game.
    Vandaar ook de quickscope noobs die met hun auto aim rond zitten te springen in t midden van de straat, (iets typisch MW2 achtigs vond ik)

    Zelf vind ik Black Ops leuker… Het knifen is perfecter gemaakt, geen kills meer van drie meter afstand met een knife, de levels, de guns, de perks, te killstreaks die niet optellen naar een andere killstreak… allemaal kleine dingen die toch een beter online spel maken ervan.

  39. 64 XP
    loisss's avatar

    als je ‘m wilt hebben dan koop je ‘m gwn, en als je ‘m niet wilt dan niet :P.
    en dat plaatje kan ook bewerkt zijn of van google zijn afgehaald:google:,
    maar boeiend dat spel dat komt wel :). op black ops moest je ook ff wachten,
    maar dan had je daarna wel wat ^^.

  40. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Ik vind Black Ops maar een grote flop.
    vind mw2 veel chiller sinds ik met trickshotten ben begonnen.
    en met black ops is snipen gwn te kut,, hopen dat je in mw3 weer chill kunt snipen
    maar dan wel zonder SoH pro 🙂

  41. 28 XP
    The JaynSaw's avatar

    Bwah ieder zn ding… ik vind mensen die zich bijvoorbeeld bezig houden met ”skillshots” noobs…
    De ander vind zich dan weer een meester als die 360° springt en iemand neer schiet…

    maareuhm… neej…

  42. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Bwah ieder zn ding… ik vind mensen die zich bijvoorbeeld bezig houden met ”skillshots” noobs…
    De ander vind zich dan weer een meester als die 360° springt en iemand neer schiet…

    maareuhm… neej…

    zeker omdat je het zelf niet kan?

  43. 23 XP
    DonJob's avatar

    zeker omdat je het zelf niet kan?

    Ik vind dit ook echt de grootste onzin die er is, en nee ik kan het zelf niet. Maar ik zie de toegevoegde waarde gewoon niet.
    Snipers zijn er gewoon voor de lange afstand en niet voor de close combat, dus ik hoop echt dat ze ervoor zorgen dat je dit minder gaat zien

  44. 181 XP
    Abel's avatar

    Ik vind dit ook echt de grootste onzin die er is, en nee ik kan het zelf niet. Maar ik zie de toegevoegde waarde gewoon niet.
    Snipers zijn er gewoon voor de lange afstand en niet voor de close combat, dus ik hoop echt dat ze ervoor zorgen dat je dit minder gaat zien

    Ik vind dat je volkomen gelijk hebt!

  45. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    ik vind dat je volkomen gelijk hebt!

    me 2!

  46. 11 XP
    Qbrain's avatar

    Ik vind het sowieso bullshit wat er tegenwoordig allemaal gebeurd online. Niets slechts gezegd hoor, ik doe er zelf vierkant aan mee, maar als je ff normaal nadenkt, waarom zeggen mensen dan de hele tijd “dit is noob, dat is noob, zus is noob en zo is helemaal noob!” In principe is het spel toch het spel en als je niet kan accepteren dat het spel zo in elkaar steekt, moet je het simpelweg toch niet kopen/spelen?

    Dat geldt voor campen, snipers, etc. (behalve voor glitchers, dat is opzettelijk misbruik maken van fouten in het spel, en dus niet de bedoeling van het spel dus fout.) Het is allemaal onderdeel van het spel…. of je het nu leuk vind of niet… toch?

    -Q

  47. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    @hierboven
    402 heeft al bevestigt dat snipen gewoon weer “normaal” terug komt, dus minimaal hetzelfde als met cod4, omdat ze bij iw ook een aantal “dedicated snipers” hebben.
    Als je de tweet wil opzoeken wens ik je veel suc6 xd

  48. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Als je anders speelt dan iemand anders ben je al snel een noob in hun ogen
    Zij sniper jij rushes met mp5 uzi etc Roepen ze noob tegen je omdat je niet sniped
    En zo gaat dat hele tijd heen en weer. Noob vind ik mensen die niets doen wachten en wachten en wachten campen en je dan killen en stoer komen praten 😛
    Haat die mensen zo

    Ik vind het sowieso bullshit wat er tegenwoordig allemaal gebeurd online. Niets slechts gezegd hoor, ik doe er zelf vierkant aan mee, maar als je ff normaal nadenkt, waarom zeggen mensen dan de hele tijd “dit is noob, dat is noob, zus is noob en zo is helemaal noob!” In principe is het spel toch het spel en als je niet kan accepteren dat het spel zo in elkaar steekt, moet je het simpelweg toch niet kopen/spelen?

    Dat geldt voor campen, snipers, etc. (behalve voor glitchers, dat is opzettelijk misbruik maken van fouten in het spel, en dus niet de bedoeling van het spel dus fout.) Het is allemaal onderdeel van het spel…. of je het nu leuk vind of niet… toch?

    -Q

  49. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Ik vind het gwn saai om alleen een beetje te ”hardscopen” en dat een beetje rond te rennen.
    quickscopen en trickshotten laat gwn je skills zien vind ik dan weer.
    en ik snap ook dat mensen dit allemaal bullshit vinden, maarja ik vind het bullshit dat er mensen
    rondlopen met MLC en ump of oma noobtubing…
    en idd het ergste van alles zijn de kut campers

  50. 28 XP
    The JaynSaw's avatar

    zeker omdat je het zelf niet kan?

    Ik zet mijn aim op supersensitive bij opties en juich gelijk n kind als ik na een 360 een kill heb gemaakt… = LAME 🙂
    Trouwens… wtf heb je daaraan…

    Ik heb nie echt last van Rage als ik cod speel… meestal doe ik t wel goed, ik zal maar bescheiden blijven 😉

  51. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Als het goed is wordt Call of Duty: Modern Warfare 3 een veel groter spel met een veel langere verhaallijn, zodat je het spel niet in dik acht uur uitspeelt. Daarnaast zal de omgeving deels verwoestbaar zijn. Denk aan gebouwen die kunnen instorten en dergelijke.

    Bron XGN.

    Wtf gaan ze nu opeens BF na apen?!
    Ik heb nu echt serieus een grote vraagteken bij deze spel!!

  52. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Ik zet mijn aim op supersensitive bij opties en juich gelijk n kind als ik na een 360 een kill heb gemaakt… = LAME 🙂
    Trouwens… wtf heb je daaraan…

    een 360 is tegenwoordig kinderspel :p

  53. 28 XP
    The JaynSaw's avatar

    Mensen die skillshots proberen tijdens een online game neerschieten is een kinder spel.

  54. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    http://www.gamekings.tv/wp-content/uploads/medium_2vaks44.jpg

    cover?

  55. 728 XP
  56. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    ik hoop dat die boxart legit is, ziet er echt te nice uit 🙂

  57. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    23 MEI officiele uitkondiging van MW3, volgens nowgamer.com

  58. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    oke hoop op veel info dan

  59. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Fuck yeah!

  60. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Hopen op veel info idd 😀
    en dat het gwn een cod game blijft zonder bullshit en dus ook geen bf achtige dingen 😀

  61. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Hopen op veel info idd 😀
    en dat het gwn een cod game blijft zonder bullshit en dus ook geen bf achtige dingen 😀

    ja vind ik ook,maar als er een paar dingen in kunnen storten in grote maps lijkt me wel gaaf maar niet te veel.

  62. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Ja, anders heeft het geen nut om beide games te kopen!
    Dan moet je echt tussen 1 van die 2 kiezen.

  63. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    idd een beetje vernieling is niet erg, maar dat je echt een heel huis kunt laten instorten zoals bf, vind dit gwn niet bij een cod game passen.
    mocht het wel zo zijn ga ik tog voor cod 🙂

  64. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    idd een beetje vernieling is niet erg, maar dat je echt een heel huis kunt laten instorten zoals bf, vind dit gwn niet bij een cod game passen.
    mocht het wel zo zijn ga ik tog voor cod 🙂

    ja ik ook heb niks met bf maar ze gaan toch niet doen dat er grote huizen kunnen instorten.

  65. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    idd een beetje vernieling is niet erg, maar dat je echt een heel huis kunt laten instorten zoals bf, vind dit gwn niet bij een cod game passen.
    mocht het wel zo zijn ga ik tog voor cod 🙂

    Serieus?!
    Nee als het echt opelkaar lijkt ga ik voor bf3.
    Ben toe aan iets anders 😀

  66. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Serieus?!
    Nee als het echt opelkaar lijkt ga ik voor bf3.
    Ben toe aan iets anders 😀

    lol ik vind bf echt kut.
    maja iedereen zijn mening

  67. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    komt gwn omdat ik de cod gameplay ben gewend, en bf2 vond ik wel een vette game
    heb het niet lang gespeeld omdat ik cod tog echt veel fijner vind spelen

  68. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Ja daar hebben jullie wel gelijk in, COD is vlotter.
    BFBC2 heeft vaak frame drops!! Kan af en toe irri zijn.
    Hoop dat BF3 dat niet heeft

  69. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ja ik ga sowiezo pre order mw3,bf3 haal ik later denk nog wel.

  70. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    wat ik vooral irritant vond was dat je heel lang nodig voordat je iemand neer had, als dit minder is in bf3 wordt de keuze tog wel iets moeilijker
    want ja bf3 ziet er wel tering vet uit 🙂

  71. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ja ik hoop dat ze bij aankondiging gelijk wat trailers etc plaatsen

  72. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    First Details on MW3
    Kotaku have got hold of quite a lot of pictures of the game which are shown in one of these articles below. They show a lot of guns that look like they will be in multiplayer and no surprise to see many returning guns. Also for anyone interested a lot of what they talk about is single player and they have made a video showing what they believe is each level in the game, then they have tried their best to put them all in order and summarise the plot from start to finish. There are spoilers so anyone who doesn’t want to know, don’t visit the links.

    http://kotaku.com/5801353/modern-war…ishu/gallery/1

    This link has 27 pictures of multiplayer.

    http://kotaku.com/5801345/where-youl…dern-warfare-3

    This link has a video about single player and a summary of the story.

    http://kotaku.com/5801226/the-modern…t-game-of-2011

    Finally, this link is just some general details about the game.

    Expect a big reveal at E3 next month month which is 7-9th June.

    Original posted by Ryan92- on an other site.

  73. 253 XP
    lauwie's avatar

    vind het toch vreemd: iedereen vind de cod serie stom worden maar toch betalen mensen 60 euro + 15 voor een map pack (met maar 4 maps en 1 zombie map) en wedden: zodra de volgende map pack uitkomt koopt iedereen die weer. en bij de volgende cod gaat het het zelfde: 1 week na de release hebben ze ineens een map pack klaar liggen voor 15 euro!

    daarom vind ik de battlefield series beter. er komen vordurend klijne map packs die gratis zijn. maar iedereen vind het een k*t spel omdat het ‘niet vernieuwd wordt’. nee, bij bf komen niet tot nooit map packs omdat ze alle maps die afzijn in het spel doen en als ze een map niet af hebben geven ze die later gratis uit.

    ik heb nooit geld naar de cod serie latten rollen. heb wel MoH geruild voor mw2 maar ik zal nooit mijn geld verspillen aan een map pack van 15 euro.

    edit: cod word alleen een succes omdat cod 4 en 6 een goed spel is en iedereen nu denkt dat de cod serie ‘legendaries’ is.
    ga maar na:
    cod 4 : geniaal
    cod 5 : prut maar iedereen koopt het toch
    cod 6 : iets minder geniaal maar iedereen koopt het toch + de te dure map packs.
    cod 7 : prut. de game is leuk maar de graphix zijn slecht, en het geluid kan ik nog met mijn mond produceren. (zo slecht.)
    cod 8 : als die komt word hij wel leuk maar met al die map packs en apps die je kunt / moet kopen word hij echt te duur.

    btw: sorry voor de spelfouten, Nederlands is niet mijn goedste ding.

    bericht had ik al bij een andere cod topic gezet. maar hier nog eens.

  74. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    20 maps en Spec Ops in Modern Warfare 3

    20 maps
    De 15 multiplayermaps waarvan Kotaku de namen wist te achterhalen gaan van Manhattan tot de catacomben van Parijs, het is echter nog niet zeker of de onderstaande maps allemaal in de game zullen zitten. Het kan zijn dat sommige maps nog geschrapt worden of later als DLC uitkomen. Een aantal maps zijn gebaseerd op de missies uit de singleplayer en zullen een compleet nieuwe ervaring bieden. Mogelijke namen voor de maps werden ook door de betrouwbare bron prijsgegeven, welke je hieronder kunt vinden.
    Alpha
    Alps
    Bootleg
    Bravo
    Brooklyn
    Carbon
    Coast
    Dome
    Exchange
    Hardhat
    Interchange
    Lambeth
    Meteora
    Mogadishu
    Paris
    Plaza 2
    Radar
    Seatown
    Underground
    Village

    Spec Ops
    Net zoals bij Modern Warfare 2 zou de co-op Spec Ops-mode weer terug kunnen moeten komen. Hierin wordt onderscheid gemaakt tussen ‘Survival’ en ‘Mission’, en als gamer zul je in de survivalmaps moeten vechten tegen verschillende golven van steeds sterker wordende vijanden. Ook van de Spec Ops maps zijn een aantal namen gelekt.
    Survival
    Carbon
    Dome
    Radar
    Seatown
    Village

    Mission
    Civilian Rescue
    Flood the Market
    Invisible Threat
    Little Bro’s
    Out of Africa
    No Fly Zone
    Wing Man

  75. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Kan je dat niet beter gwn in het MW3 topic plaatsen?

  76. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Inderdaad, dit is de zoveeelste topic.

  77. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Inderdaad, dit is de zoveeelste topic.

    Idc ^^

  78. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    http://imageshack.us/m/12/2211/mw3.png

    mw3 hebbon

  79. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    ^^^ Je kan er beter spoilers bij zetten voor de verhaallijn voor mensen die dit niet willen lezen.

  80. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Ik ga MW3 puur voor SPEC-ops kopen.
    Ben vooral benieuwd naar de survival mode van MW3.

  81. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Ik denk dat de survival-mode veel op zombies gaat lijken, misschien dit keer dan wel met moderne zombies.

  82. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Ik denk dat het net als deze is maar dan met oneindig waves! plus met 4 players…

    http://www.youtube.com/watch?v=8cTGHT-K5cQ

  83. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Ja, dacht ik ook aan maar dat lijkt me niet echt leuk, sowieso 4 players denk ik.

  84. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Ja, dacht ik ook aan maar dat lijkt me niet echt leuk, sowieso 4 players denk ik.

    Serieus?! Kijk dat vind ik juist leuk, hier kan je echt team-work spelen.
    Zombie mode speelt iedereen door elkaar… en je bent echt af hankelijk van 1je team mates…
    Bij spec ops was dat niet zo… daarom heb ik liever spec-ops

  85. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Zombie mode speelt iedereen door elkaar… en je bent echt af hankelijk van 1je team mates…

    Kijk, en daarvoor heb je private matches,
    en daarvoor heb je dus ook een clan ;),
    en daarvoor heb je dus ook een headset :rofl:.

    Maar, snap je punt, lijkt mij ook vet !

  86. 28 XP
    The JaynSaw's avatar

    Ik haat clans met hun trainingen en ”gecoordineerde” aanvallen… helemaal niet voor te vinden.

    Wel voor met al je vrienden gewoon te blasten en te winnen… nomatter what.

    Twijfelaars sterven eerst.

  87. 169 XP
    henkie's avatar

    Kijk, en daarvoor heb je private matches,
    en daarvoor heb je dus ook een clan ;),
    en daarvoor heb je dus ook een headset :rofl:.

    Maar, snap je punt, lijkt mij ook vet !

    ja idd haha

  88. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    http://betacache.gawkerassets.com/assets/images/9/2011/05/xlarge_mw3_multiplayer_splash.jpg

    http://kotaku.com/5801353/

  89. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    mw3 zal geen lead platform hebben,dus de dlcs zullen te gelijk uitkomen etc.
    en word miss verboden voor England

  90. 844 XP
    thom430's avatar

    mw3 zal geen lead platform hebben,dus de dlcs zullen te gelijk uitkomen etc.
    en word miss verboden voor England

    MW3 zal toch echt wel een lead-platform krijgen, namelijk de X360, geloof je nou werkelijk die bullshit die Activision naarbuiten brengt, ben je echt zo dom?
    En het is al sinds E3 2010 bekend dat de DLC tot 2012 eerst naar de X360 komt, ik begrijp echt niet hoe je daar iets anders over denkt.
    http://clanaorx.ucoz.com/news/e3_2010_call_of_duty_dlc_tot_2012_altijd_timed_exclusive_voor_xbox_360/2010-06-14-2230

    Kan je ook wat anders als nieuws (foutief) op het forum posten?

  91. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    WAAROM word het verboden?!
    Niet om dat het met WW3 te maken heeft toch?!
    Als het zo is ga ik me echt kapot lachen!!

  92. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    MW3 zal toch echt wel een lead-platform krijgen, namelijk de X360, geloof je nou werkelijk die bullshit die Activision naarbuiten brengt, ben je echt zo dom?
    En het is al sinds E3 2010 bekend dat de DLC tot 2012 eerst naar de X360 komt, ik begrijp echt niet hoe je daar iets anders over denkt.
    http://clanaorx.ucoz.com/news/e3_2010_call_of_duty_dlc_tot_2012_altijd_timed_exclusive_voor_xbox_360/2010-06-14-2230

    Kan je ook wat anders als nieuws (foutief) op het forum posten?

    ze zeggen het zelf dus we zullen zien.
    dan moet je niet meteen gaan zeiken dat ik het verkeerd heb gezegd.

  93. 844 XP
    thom430's avatar

    ze zeggen het zelf dus we zullen zien.
    dan moet je niet meteen gaan zeiken dat ik het verkeerd heb gezegd.

    Dat je gelooft dat er werkelijk geen lead-platform is valt nog te begrijpen, de meeste mensen geloven het nieuws zonder na te denken, maar hoe jij uit iets dat toch eigenlijk al bullshit is bij de conclusie komt dat DLC gelijk uitkomt over de meerdere consoles begrijp ik even niet.

  94. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Zijn echt van die strategische MOTHER FUCKERS!!!
    Weetje waarom geen lead platform hebben en met ongeveer 23 maps komen.
    Ze hebben grote vraag teken of deze call of duty uberhaupt wel een grote hit word!!!
    Want nu dat zampella en west zu weg yijn van infinty ward, hebben de meeste mensen geen vertrouw in MW3…

    Ze willen alles zo aantrekkelijk maken ze dat ze de geld weer binnen krijgen en de rec. verbreken!!

  95. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Zijn echt van die strategische MOTHER FUCKERS!!!
    Weetje waarom geen lead platform hebben en met ongeveer 23 maps komen.
    Ze hebben grote vraag teken of deze call of duty uberhaupt wel een grote hit word!!!
    Want nu dat zampella en west zu weg yijn van infinty ward, hebben de meeste mensen geen vertrouw in MW3…

    Ze willen alles zo aantrekkelijk maken ze dat ze de geld weer binnen krijgen en de rec. verbreken!!

    ik vind het beter dat ze weg zijn.
    eens iets nieuws

  96. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Zampella en West hebben een hele grote bijdrage aan de COD serie. Jammer dat ze weg zijn.
    @At1lla, ze proberen alleen een specifiek groepje ‘Twijfelaars’ overhalen, want bijna iedereen koopt alles waar ‘Call of duty’ op staat, zie black ops terwijl het de grootste boutgame uit de codserie is.

  97. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Oké, nu ga ik lullig doen tegen iedereen die wat gepost heeft op deze Topic.

    Jullie weten ALLEMAAL nog NIKS over de game.
    Alleen de Titel.

  98. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Er is al flink wat info geleaked en screenshots+ de trailer of ken je die nog niet?

  99. 844 XP
    thom430's avatar

    Oké, nu ga ik lullig doen tegen iedereen die wat gepost heeft op deze Topic.

    Jullie weten ALLEMAAL nog NIKS over de game.
    Alleen de Titel.

    Behalve dat het dedi’s heeft, dat het waarschijnlijk speelbaar is op FirstLook, waar het zich afspeelt, wat het verhaal is, een aantal wapens, waarneer het uitkomt, dat de DLC exclusief naar de X360 komt voor de 1e maand.

    NIKS.
    Je hebt helemaal gelijk.

    Haal je hoofd uit je reet, dan zie je zelfs misschien nog wat….

  100. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ja je weet miss 3 procent,noem je dat veel?