Forum

Topic: [OOT] Call of Duty: Modern Warfare 3

Anoniem's avatar

call of duty: MODERN WARFARE 3
releasedate: 08-11-11

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

1 9 10 11

1.050 reacties

  1. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Vanavond 12 uur nieuwe maps ๐Ÿ˜€ gelijk met said Dloade en tot 4 uur spelen ๐Ÿ˜€

  2. 243 XP
    terrorquin's avatar

    3x met de clan goud gehaald ๐Ÿ˜€
    mogguh om 1uur prestigen en de nieuwe maps spelen tot 11 uur :p

  3. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Vanavond 12 uur nieuwe maps ๐Ÿ˜€ gelijk met said Dloade en tot 4 uur spelen ๐Ÿ˜€

    Vaak komt zo’n Mappack niet om 2 uur uit, vaak in de ochtend omdat het in Amerika dan wel 12 uur is ๐Ÿ˜‰
    Maar je krijgt Overwatch er niet bij?

  4. 243 XP
    terrorquin's avatar

    nope only piazza en liberation

  5. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    nope only piazza en liberation

    istie uit ga hem zo DLOADE ๐Ÿ˜›

    Die mp7 speelt echt zo fijn weg met rapid fire <3

  6. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik ben nu 11de prestige lvl 42 ๐Ÿ˜€

  7. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Omg 1000ste post. xD

    Nou ppl, veel plezier met de nieuwe maps. Eindelijk, haha.

  8. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Haha, wil je weer een fanboy war beginnen?

  9. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Haha, wil je weer een fanboy war beginnen?

    Eehm, nee? Ik zeg toch gewoon veel plezier met de nieuwe maps… Wtf..? xD

  10. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Eehm, nee? Ik zeg toch gewoon veel plezier met de nieuwe maps… Wtf..? xD

    Haha, sarcasme is een groot woord voor mensen met een kleine d*ck. xD

  11. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    “Sarcasm doesn’t work on the interwebs” xD

  12. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Patty ben stil en ga bf spelen, ik dacht oo wat aardig van Patty maar bij het woord

    Eindelijk

    Truste ik niet meer ๐Ÿ˜›

  13. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ben nu 11de prestige lvl 48 speel met 4 wapens mp7 , p90 , scarl en type 95

  14. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Patty ben stil en ga bf spelen, ik dacht oo wat aardig van Patty maar bij het woord Truste ik niet meer ๐Ÿ˜›

    LOL, dat is toch waar? Jullie hebben met z’n allen 1 maand moeten wachten met Elite voordat je die maps op de PS3 kon spelen. Maar ga nou maar mooi weer verder spelen hoor. Ik wou alleen veel plezier wensen en de 1000ste post bemachtigen..

    ๐Ÿ™‚

  15. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ben nu 11de prestige lvl 48 speel met 4 wapens mp7 , p90 , scarl en type 95

    Heb jij vrienden?

  16. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Wel komisch: Er werd beloofd dat je elke maand content kreeg als je elite kocht.
    toch is dit de eerste content voor ps3, terwijl de game nu bijna 4 maand uit is.

  17. 243 XP
    terrorquin's avatar

    Heb jij vrienden?

    ja man heel veel jij ???? wrm zou je dit posten alleen maar tege belediging dit is een topic over mw3 dus dan praat ik er over ๐Ÿ˜‰

  18. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    ja man heel veel jij ???? wrm zou je dit posten alleen maar tege belediging dit is een topic over mw3 dus dan praat ik er over ๐Ÿ˜‰

    Ik denk dat hij een joke maakte ๐Ÿ™‚

  19. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ja man heel veel jij ???? wrm zou je dit posten alleen maar tege belediging dit is een topic over mw3 dus dan praat ik er over ๐Ÿ˜‰

    Just kidding man ๐Ÿ™‚
    Je bent wel tering hoog.

  20. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Wel komisch: Er werd beloofd dat je elke maand content kreeg als je elite kocht.
    toch is dit de eerste content voor ps3, terwijl de game nu bijna 4 maand uit is.

    Echt waar? xD ik wil geen Flamewar starten, maar als dat echt zo is worden jullie nรณg harder genaaid..

  21. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Ja en wat nog mooier is: De normale xbox klanten krijgen 4 maps eerder dan de ps3 elite klanten!!!!

  22. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    De normale xbox klanten krijgen 4 maps eerder dan de ps3 elite klanten!!!!

    You Got Really Ass Fucked (c) iRobbert-

  23. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    You Got Really Ass Fucked (c) iRobbert-

    Like a bo55

  24. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Die nieuwe park map is egt goed!!!!

  25. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Die nieuwe park map is egt goed!!!!

    Heb je em van mij ๐Ÿ˜€ , die spawns zijn tenminste niet zo ass fuckend ๐Ÿ˜›

  26. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Waarom kun je niet enkel Search & Destroy of TeamDeathMatch of Free For All kiezen bij de 2 nieuwe maps. Want Sabotage, HQ Pro, Kill Confirmed en Domination vind ik geen drol aan. Ben benieuwd wanneer we op de PS3 aan de slag kunnen met de map Overwatch. Hoop toch wel dat we hem krijgen voordat de XBox weer de 4e map krijgt. Zelf ben ik nu 8ste prestige level 45. Speel alleen nog maar met de G36C, MP7 en P90. Minn accuracy is nu 24,33%

  27. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Waarom kun je niet enkel Search & Destroy of TeamDeathMatch of Free For All kiezen bij de 2 nieuwe maps. Want Sabotage, HQ Pro, Kill Confirmed en Domination vind ik geen drol aan. Ben benieuwd wanneer we op de PS3 aan de slag kunnen met de map Overwatch. Hoop toch wel dat we hem krijgen voordat de XBox weer de 4e map krijgt. Zelf ben ik nu 8ste prestige level 45. Speel alleen nog maar met de G36C, MP7 en P90. Minn accuracy is nu 24,33%

    Stop alstublieft met dat accuracy gedoe Styloz ( NO OFFENCE ) Maar aan accuracy zie je nog het minst van alle 4 de leaderboards ๐Ÿ˜›

  28. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Stop alstublieft met dat accuracy gedoe Styloz ( NO OFFENCE ) Maar aan accuracy zie je nog het minst van alle 4 de leaderboards ๐Ÿ˜›

    Moet jij niet een leven gaan zoeke in plaats van je getrol hier op het forum en deze site?? Accuracy vind ik meer zeggen als kill death ( ik zeg vind ik )

  29. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Nieuwe Content voor Xbox Elite op 13 Maart. 3 Dingen waaronder de Map BlackBox en hier is een video met een screenshot van de Map en de Tweet van Robert Bowling: http://www.youtube.com/watch?v=yi_H7APZMwY&list=UU4yqJEGeAbN3fwUgGguwNYA&index=1&feature=plcp
    Maar PS3 heeft weerens Overwatch nog niet gekregen ๐Ÿ™

  30. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Nieuwe Content voor Xbox Elite op 13 Maart. 3 Dingen waaronder de Map BlackBox en hier is een video met een screenshot van de Map en de Tweet van Robert Bowling: http://www.youtube.com/watch?v=yi_H7APZMwY&list=UU4yqJEGeAbN3fwUgGguwNYA&index=1&feature=plcp
    Maar PS3 heeft weerens Overwatch nog niet gekregen ๐Ÿ™

    Dan verwacht ik dat we wij weer een week later Overwatch krijgen. Aangezien wijk Liberation en Piazza ook week later kregen als op de xbox Overwatch kreeg.

  31. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    30 shoten maar een kill of 2 shoten en death wat neem je ???? Accuracy zegt niks aangezien de 99% van de mensen tog randoms sprays doet en aant het eind van het game gaan spraye…

  32. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Moet jij niet een leven gaan zoeke in plaats van je getrol hier op het forum en deze site?? Accuracy vind ik meer zeggen als kill death ( ik zeg vind ik )

    +1 vind ik ook. hier kan je aan zien hoe Nouwkeurig iemand is,

    30 shoten maar een kill of 2 shoten en death wat neem je ???? Accuracy zegt niks aangezien de 99% van de mensen tog randoms sprays doet en aant het eind van het game gaan spraye…

    dat is je eigen schuld als je dat doe

  33. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    En met Accuracy kan je een beetje zien wat voor playstyle iemand heeft, bijv, Snipers hebben 40% +

  34. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    +1 vind ik ook. hier kan je aan zien hoe Nouwkeurig iemand is,

    dat is je eigen schuld als je dat doe

    Ze zeggen allemaal niks, maar ac zegt nog het minst !

  35. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Ze zeggen allemaal niks, maar ac zegt nog het minst !

    Je Kill-Death Ratio, W/L Ratio en Score willen ook niks zeggen,, ik vind van alle 4 de dingen toch accuracy het meeste zeggen,, Dat je aan het eind van een game wat gaat sprayen moet je zelf weet,, kun je ook niks aan doen dat je een josti bent ๐Ÿ˜‰ Evenals sommige mensen doen in SnD als ze met meerdere over zijn en moeten defusen,, gaan ze wat schieten op elkaar. Ik ben gewoon nuchter en ga lekker rondjes rennen dan ofzo ๐Ÿ˜›

  36. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik vind dat alles niks zegt over hoe jij speelt.
    Competitive Gamers waar ik mee omging ging hadden 1 account met Awesome Skills & 1 account met Verpeste Skills.

    0,34 K/D etc etc.

    En een perfect account met een 4.56 Rush K/D etc etc.

    En het mooiste is als je een Clan War speelt (P2P dan voor de echte gamers onder ons) en op je beroerdste account speelt dat je ze denken, het is een beginneling, en dat je ze dan helemaal afmaakt. Dat vind ik persoonlijk het mooiste wat er is onder Clan Wars. En het winnen natuurlijk.

    Maar mijn mening is dat Gegevens van CoD, Battlefield weinig zegt. Natuurlijk niet voor mensen die voor de eerste keer het spelen ๐Ÿ™‚

  37. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Je Kill-Death Ratio, W/L Ratio en Score willen ook niks zeggen,, ik vind van alle 4 de dingen toch accuracy het meeste zeggen,, Dat je aan het eind van een game wat gaat sprayen moet je zelf weet,, kun je ook niks aan doen dat je een josti bent ๐Ÿ˜‰ Evenals sommige mensen doen in SnD als ze met meerdere over zijn en moeten defusen,, gaan ze wat schieten op elkaar. Ik ben gewoon nuchter en ga lekker rondjes rennen dan ofzo ๐Ÿ˜›

    Je maakt me aan het lachen, dus als je bent een Josti als je aan het eind van de ronde sprayed ?? Wat een on onderbouwd argument….

  38. 243 XP
    terrorquin's avatar

    vandaag de map overwatch ๐Ÿ˜€ zin in

  39. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=lMEM8n05Os8

    2.20.12 mw3 blackout !

  40. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=lMEM8n05Os8

    2.20.12 mw3 blackout !

    Ze moesten Anonymous eigenlijk vragen.. xD

    En ze kunnen ook beter ff een petitie maken. ๐Ÿ˜›

  41. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik blijf gwn lekker gamen ๐Ÿ˜›

  42. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    ik blijf gwn lekker gamen ๐Ÿ˜›

    Jij wilt dus 4 jaar dezelfde game blijven spelen, mij best ! ik speel pas als ze de COD4 Roots toepassen !

  43. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Jij wilt dus 4 jaar dezelfde game blijven spelen, mij best ! ik speel pas als ze de COD4 Roots toepassen !

    Echt hรจ. Ze moeten gewoon CoD4 uitbrengen met een nieuw engine, super mooie gfx en extra wapens. ๐Ÿ˜›

  44. 243 XP
    terrorquin's avatar

    Jij wilt dus 4 jaar dezelfde game blijven spelen, mij best ! ik speel pas als ze de COD4 Roots toepassen !

    ik ga in november weer black ops 2 halen dus ik speel niet 4 jaar dezelfde game maar ik vind cod4 ook goed hoor

  45. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    ik ga in november weer black ops 2 halen dus ik speel niet 4 jaar dezelfde game maar ik vind cod4 ook goed hoor

    Cod4 speel ik over 12 jaar nog maar mw3 ligt dan al lang bij het grofvuil xD

  46. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Zijn er ook veel MOAB’s gedropt af gelopen maanden???

  47. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    en hoe is het afgelopen op 20 april, speel de game lang niet meer

  48. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Je Kill-Death Ratio, W/L Ratio en Score willen ook niks zeggen,, ik vind van alle 4 de dingen toch accuracy het meeste zeggen,, Dat je aan het eind van een game wat gaat sprayen moet je zelf weet,, kun je ook niks aan doen dat je een josti bent ๐Ÿ˜‰ Evenals sommige mensen doen in SnD als ze met meerdere over zijn en moeten defusen,, gaan ze wat schieten op elkaar. Ik ben gewoon nuchter en ga lekker rondjes rennen dan ofzo ๐Ÿ˜›

    Ik vind dat accuracy helemaal niks zegt.. als je alleen met een sniper speelt is Acc al veel hoger. Als bijvoorbeeld wist van dat er om de hoek iemand zat dan begon ik al met schieten voor ik de hoek om was. Dusja..

  49. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Ik vind dat accuracy helemaal niks zegt.. als je alleen met een sniper speelt is Acc al veel hoger. Als bijvoorbeeld wist van dat er om de hoek iemand zat dan begon ik al met schieten voor ik de hoek om was. Dusja..

    Ja oke,, maar je weet zelf hoe ik speel,, ik schiet pas als ik ook iemand echt kan killen. Maakt niet uit als ik weet dattie om de hoek zit, ik schiet pas als ik 100% kill kans heb met zo min mogelijk kogels te gebruiken. Maarja ik ben nu ook al dik 4 weken gestopt met spelen onderhand. Misschien dat ik morgen weer ff speel met die Face Off gamemode. 2 vs 2 kill confirmed of teamdeathmatch.

  50. 243 XP
    terrorquin's avatar

    yeah nu al 20 moabs 1x een double gehaald en al op 11 maps ๐Ÿ˜› like a boss ๐Ÿ˜€

1 9 10 11