Forum

Topic: LBP2 save data

Anoniem's avatar

ten eerst : ik wist niet echt waar dit thuishoorde .. bij psn of bij de games maar heb het maar hier neer gezet , move t maar als het niet goed is.

het gaat om mijn save data van lbp .. ik had m donderdag gehaald toen ik n berichtje kreeg van gamemania en had veel huiswerk te doen dus kon m vrijdag avond pas spele.. zater ook nog gespeeld savonds verjaardag en zondag het laatste lvl.. uitgespeeld dus maar dit alles heb ik bij n vriend gedaan omdat ik daar bleef pitten t hele weekend. dus ik wou mijn save data op sticky mee naar huis nemen zoals ik dat normaal doe , maar er was niks dus ik d8 dat het via psn ging.

eenmaal thuisgekomen importeer ik mn profiel , bleek het mijn lbp1 profiel te zijn en niet het 3 dagen eerder gemaakte lbp2 profiel.opnieuw importeren heb ik al geprobeerd maar hij geeft aan dat er verder niks bestaat(terwijl ik gwn verder kan spele bij die vriend op zn ps3)

dus is er een manier om mijn lbp2 profiel die op mijn vriend zn ps3 staat ( op mijn acc natuurlijk) op mijn eigen ps3 te krijgen zonder dat ik overnieuw moet beginnen, wat zonde zou zijn aangezien ik al 90% van de prijzenbubbels had na de eerst snelle playthrough.

alvast bedankt. gr Gioo

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

1. 85 XP
    StefanRSW's avatar

Dit hoort bij games omdat savegames een offline gebeuren is.

Ik denk dat de savegame verloren is.

2. 818 XP
    Justinvd's avatar

Verplaatst [Y]

EDIT:
    Heb je bij beide savemappen gekopieerd en geplakt naar je stick? Je hebt namelijk 2 plaatsen waar appart word gesaved door de playstation.. Meestal is er in 1 de hoofdzakelijke dingen gesaved, in de ander worden profieltjes bijgezet en kleine shit enso..

3. 10 XP
    giswee's avatar

nee er staat niks in de save data map , wel in de game data map maar alles uit de game data map is niet copyable.

en als ik ga spelen bij die vriend van me , ga ik gwn verder waar ik ben gebleven. dus hij is ook niet verloren gegaan :/

ik d8 misschien back up maken van mijn huidige ps3 bestanden/saves .. backup bij die vriend van me.. en die erop zette tot ik klaar ben met lbp2 :P? maar dat kan nogal lang duren dus kan ik net zo goed alles opnieuw doen? mhm