Forum

Topic: Nieuw Wapen Jailbreak – Wijzelf ?

Anoniem's avatar

Hallo Soortgenoten.

Ik zat zo MW2 te spelen. En zoals iedereen al merkt. Hackers die de boel verkloten.
Nu kwam ik met het idee dat we mensen die de boel verkloten zouden moeten aangeven via het aangeefformulier via de Playstation Site.
Maar aangeven is voor pussies” Klopt , maar de boel verkloten voor andere is nog pussier.

Mischien word dit wel een oplossing.
JA, er zullen hackers blijven , maar als mensen telkens worden aangegeven en gebant worden vinden ze het ook niet meer leuk. Zie dit als een soort verdoofpijltje. Ik heb al over 30+ mensen aangegeven.

Optie 1:
https://secure.eu.playstation.com/psn/support/grief-reporting/

Optie 2:
Zodra je met iemand gespeeld hebt in een hobby en je weet wie hackt.
Ga naar Ontmoeten Spelers ( Ik heb engels dat heet dan players met ik weet niet hoe het in het nederlands is)
Kies de persoon uit die aan het hacken is.
Driehoekje en ga helemaal omlaag daar staat dan aangeven of grief report in het engels als het goed is.

Ik weet echt niet of dit zal werken.
Ik weet wel dat er hackers zullen blijven bestaan maar als we nou allemaal een beetje meehelpen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    succes ermee -.-‘
    als je alle hackers wilt reporten tegenwoordig op mw2 heb je wel wat te doen.
    ik wacht wel op IW en zijn deze probelemen hebben opgelost 🙂

  2. 177 XP
    ideklein17's avatar

    We kunnen met z’n alle gerust een steentje bijdragen.
    :annoyed_h4h:

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Mooi initiatief!

  4. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Wat bedoel je precies met je titel? Snap hem niet helemaal 😛
    Maar wel mooi dat iemand er eindelijk iets tegen probeerd te doen. Alleen denk ik dat die luie ****** van IW niks eraan gaan doen!

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Geloof me !
    Als je al die hackertjes wilt reporten dan report je ze maar, maar ze hebben de grootste lol erin hoor !
    En dan zijn ze gebanned?
    Dan maken ze een nieuw account aan op diezelfde dag en dan gaan ze weer keurig netjes verder, zo gezegd …
    Dus, ik doe er niet aan mee .. Maar, een mooi initiatief ! 😀

  6. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Geloof me !
    Als je al die hackertjes wilt reporten dan report je ze maar, maar ze hebben de grootste lol erin hoor !
    En dan zijn ze gebanned?
    Dan maken ze een nieuw account aan op diezelfde dag en dan gaan ze weer keurig netjes verder, zo gezegd …
    Dus, ik doe er niet aan mee .. Maar, een mooi initiatief ! 😀

    Ooit gehoord van een PS3 ban? LOL
    Je kan dan helemaal niet meer op die Ps3 via PSN spelen…
    Dus als ze het blijven doen krijgen ze er zo eentje en dan kan je je PS3 weggooien.

  7. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ooit gehoord van een PS3 ban? LOL
    Je kan dan helemaal niet meer op die Ps3 via PSN spelen…
    Dus als ze het blijven doen krijgen ze er zo eentje en dan kan je je PS3 weggooien.

    Die hackers komen over al omheen 😛 die waarom niet om een PS3 ban heen ?? xD

  8. 536 XP
    Glennps3's avatar

    hoogstwaarschijnlijk voeren ze een mac-adress ban uit, maar net zoals op de psp ga je binnenkort, of misschien kan het al ik weet het niet, je mac adress gewoon kunnen veranderen. het beste zou ps3 ban zijn, dat sony op de een of andere manier een ylod voor online hackers of back-up users invoert.

  9. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Wah, ik ben er achter hoe je al die hacks uitvoerd..
    Ik kan zelfs mensen bannen op PSN. (klinkt ziek, nou, it isn’t !)
    Kan, Challenge lobby, Feesten, Hacken..
    Klinkt leuk, is het niet..
    Weg met die troep !

  10. 1402 XP
    Selec1's avatar

    hoogstwaarschijnlijk voeren ze een mac-adress ban uit, maar net zoals op de psp ga je binnenkort, of misschien kan het al ik weet het niet, je mac adress gewoon kunnen veranderen. het beste zou ps3 ban zijn, dat sony op de een of andere manier een ylod voor online hackers of back-up users invoert.

    Sony kan het ID nummer van je PlayStation3 bannen. Dit ID ligt vast in de hardwar van je ps3. Daar is niet zo makkelijk om heen te komen.

  11. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Kan je die niet spoofen? Ik weet dat je op de iPhone een UDID-faker hebt. Komt ongeveer op het zelfde neer.

  12. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Kan je die niet spoofen? Ik weet dat je op de iPhone een UDID-faker hebt. Komt ongeveer op het zelfde neer.

    Waarschijnlijk wel, maar de meeste hackers zijn toch kindjes van 10 die op internet een filmpje hebben bekeken.
    Dus denk niet dat ze weten hoe dat moet…

  13. 177 XP
    ideklein17's avatar

    Ik snap nog steeds niet waarom jullie PS3 Hack topics supporten.
    ”Wij supporten niet games downloaden en zo maar wel ps3 jailbreak.”
    Ja ’t zal wel.