Forum

Topic: Wat is PlayStation Suite?

Anoniem's avatar

[INDENT]

PlayStation Suite is een mobiele versie van de PlayStation Store voor Android toestellen. Hierin kan je onder andere PlayStation 1 klassiekers downloaden, welke onder andere ondersteuning hebben voor touchscreens.

Ook komt alle PlayStation Suite software beschikbaar in de PSP versie van de PlayStation Store, deze software kan je echter alleen afspelen op de PSP2.

PlayStation Suite komt beschikbaar voor alle Android toestellen die draaien op firmware 2.3

Dit topic is ook bestemd voor algemene discussie en ervaringen met PlayStation Suite.

[/INDENT]

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

35 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Misschien toch mar een Android-toestel erbij halen dan xD

  2. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    wat is dan op dit moment het beste android toestel? waarmee je ook die suite kan draaien?

  3. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Ik ben van plan HTC Desire te halen, kan het ook mee #chill 😀

    dan moet je syncen met je ps3 ofso?? (want ik heb paar ps1 classics)

  4. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik heb de samsung galaxy S, dat is een full touchscreen android telefoon. Maar waar kan ik dit downloaden dan?

    Is dat uberhaupt wel al uit of moet dit nog komen?

  5. 336 XP
    .Stan's avatar

    Ik heb de samsung galaxy S, dat is een full touchscreen android telefoon. Maar waar kan ik dit downloaden dan?

    Is dat uberhaupt wel al uit of moet dit nog komen?

    Het moet nog uitkomen.

    Ik heb trouwens een HTC Desire HD, geweldig toestel 😀

  6. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Het moet nog uitkomen.

    Ik heb trouwens een HTC Desire HD, geweldig toestel 😀

    okee mooi, ik ga voor de niet HD, maar vind ik ook wel nice

  7. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Hierin kan je onder andere PlayStation 1 klassiekers downloaden, welke onder andere ondersteuning hebben voor touchscreens.

    Sony moet die zooi nou eindelijk eens gratis maken. Die games hebben hun geld allang opgebracht, en zijn grafisch gewoon niet meer te verkopen eigenlijk :p

  8. 253 XP
    Xenopredator's avatar

    wat is dan op dit moment het beste android toestel? waarmee je ook die suite kan draaien?

    Sowieso de Samung Galaxy S, heb hem zelf ook!:D

    En ik denk dat dit een hele goede stap is van Sony en Android, winnen ze er mensen bij die overstappen op Android!

    Maar waarom een Sony Ericsson plaatje als het over Playstation Suite gaat.?

  9. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Hoop dat het op mijn Ipod kan, want ik heb flink wat classics op mijn PSN acc.

  10. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Dat kan niet.

  11. 292 XP
    Jasper611's avatar

    idd dat denk ik ook niet! xD Hoop dat die Xperia Play niet al te duur gaat zijn… maar hoogstwaarschijnlijk wel :s

  12. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Is een Ipod geen android dan?

  13. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Is een Ipod geen android dan?

    Dat meen je niet:|?

    Dat is IOS 🙂 Van Apple zelf 😀

    Maar via slimme mensen met JB moet ooit toch wel kunnen 😀 hoop ik :$

    Al zit ik nu toch zelf wel te twijfelen, nieuwe iPhone of toch androit :)!

  14. 253 XP
    Xenopredator's avatar

    Al zit ik nu toch zelf wel te twijfelen, nieuwe iPhone of toch androit :)!

    Gwoon Android nemen, doe je nooit verkeerd aan! Is echt een geweldig systeem, open source! (vergeleken met Apple) 😛

  15. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Gwoon Android nemen, doe je nooit verkeerd aan! Is echt een geweldig systeem, open source! (vergeleken met Apple) 😛

    Alsof apple je ooit met wat dan ook teleur heeft gesteld..
    Ik heb nu de nieuwe iPhone, zeer vet gebruik hem meer dan 3 uur per dag. (altijd bij me)

    Wat geluiden van mijn vriend, die een BB torch heeft, dat er toch een aantal problemen bij zulke toestellen voordoen.

  16. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Gwoon Android nemen, doe je nooit verkeerd aan! Is echt een geweldig systeem, open source! (vergeleken met Apple) 😛

    Dat het open source is maakt het niet automatisch beter..

  17. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Dat het open source is maakt het niet automatisch beter..

    Maar meestal wel door het open karakter.

    Sent from my Desire HD using Tapatalk

  18. 593 XP
    tovenaar's avatar

    PlayStation Suite komt beschikbaar voor alle Android toestellen die draaien op firmware 2.3

    Daarom dat ze X10i niet updaten naar hogere versies van Android, bang dat alle X10 gebruikers ook de playstation games zouden spelen zonder een nieuw toestel te kopen.

    Heb zelf een htc desire HD wie draait op android 2.2.1.

    Maar verwacht toch dat android 2.3 gingerbread update snel beschikbaar word voor de htc toestellen..
    heb even nagekeken en de update voor htc komt in Q2 2011

  19. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Mijn moeder heeft net een HTC – Desire Z, het is echt een top-ding, en scoort het het hoogst atm.

  20. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Scoort het hoogst? Desire HD is al beter.. 😛

  21. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Ik kijk naar specs, niet naar user-reviews.
    HD heeft groter scherm, betere camera, meer RAM geheugen, snellere processor en weegt minder.
    Hij kost dan ook wel meer, maar hij blijft gewoon beter dan de Z. Ookal zullen veel mensen een fysiek toetsenbord prefereren. Zo komt hij aan een betere score; goedkoper & fysiek toetsenbord.

    Waarom ik niet naar user reviews kijk? Nou de iPhone 4 16GB krijgt een 9,0
    De iPhone 4 32GB krijgt een 8,8.
    Terwijl de iPhone 3GS 32GB weer een 9,3 krijgt.
    Kortom, aan die reviews heb je niks.

  22. 486 XP
    distefano's avatar

    ik had 3 jaar geleden een htc diamond wat me toen 600 euro kostte , met als resultaat dat hij het na 3 maanden niet meer deed , hetzelfde met alle toestellen die ik daarvoor had , tot ik na de htc mijn iphone kocht , en ik ben nog nooit zo positief geweest als over de iphone . die heeft me nog nooit in de steek gelaten . dus ik zweer bij iphone

  23. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Ik ben zeer tevreden over mijn Desire HD vind hem persoonlijk beter dan Iphone

  24. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Hahaa, dat zal zker !
    Ik ben zelf ook een HTC FAN ! 😀
    Heb nu al 3 jaar een HTC 😉

  25. 486 XP
    distefano's avatar

    Hahaa, dat zal zker !
    Ik ben zelf ook een HTC FAN ! 😀
    Heb nu al 3 jaar een HTC 😉

    je mag die htc diamond komen halen dan , na 3 maanden gewoon van de ene dag op de andere een wit scherm en niets meer .
    ruilen voor een spelleke 😛

  26. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Ik ben zeer tevreden over mijn Desire HD vind hem persoonlijk beter dan Iphone

    Ik denk dat beide telefoons zo hun eigen pluspunten hebben. HD is wel een mooi toestelletje, maar toch blijk ik zelf bij een iPhone =$

    @distefano, wat kost reparatie dan? 😛

  27. 3104 XP
  28. 486 XP
    distefano's avatar

    Ik denk dat beide telefoons zo hun eigen pluspunten hebben. HD is wel een mooi toestelletje, maar toch blijk ik zelf bij een iPhone =$

    @distefano, wat kost reparatie dan? 😛

    ik heb er geen idee van , ik heb hem vandaag nog eens opgestart en hij doet het weer ineens .
    maar ja , gebruiken doe ik hem toch niet meer

  29. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Ruilen voor juiced 2 van mij>?? xD

    Als ie het toch doet whaha..

  30. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    misschien 1 voor de blackberry’s?

  31. 13 XP
    RVDK87's avatar

    Ik ben zeer tevreden over mijn Desire HD vind hem persoonlijk beter dan Iphone

    Helemaal wanneer je er een custom rom en cpu manager tegen aan gooit scoort hij vele malen beter dan de Iphone!

  32. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    htc sensation ownt gwn kei hardt

  33. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    htc sensation ownt gwn kei hardt

    Dat is correct beantwoord. +1

  34. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    Hoop dat het op mijn Ipod kan, want ik heb flink wat classics op mijn PSN acc.

    staat toch dat het alleen op ANDROID kan 😉