Forum

Topic: [OOT] Uncharted: Golden Abyss

Anoniem's avatar


[INDENT]In tegenstelling tot andere launchtitels is er van Uncharted Portable, die alleen uitkomt op de PSP2, een gameplayvideo beschikbaar. Deze kan je hieronder bekijken. Wat verwacht jíj van deze game?

[/INDENT]

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 292 XP
    Jasper611's avatar

    CAN’T WAIT! MUST-HAVE! CAN’T WAIT! MUST-HAVE! xD

  2. 10 XP
    JvD's avatar

    Gekke game, alleen hoop dat er niet te veel poespas komt met het gebruik van touchscreen voor en dan touchpad achter! Voor de rest ziet de game er nu in mijn ogen heel goed uit, hoop meer van zulke games te gaan zien op de nieuwe PSP.

  3. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Gekke game, alleen hoop dat er niet te veel poespas komt met het gebruik van touchscreen voor en dan touchpad achter!.

    jah vind ik hoop ook echt dat ze hier niet te veel rond gaan doen…

  4. 10 XP
    ThePietn1's avatar

    Wow, die graphics zijn echt niet normaal, mooie game ook!

  5. 46 XP
    krezihenki's avatar

    Zo te zien benut Uncharted alle eigenschappen van de Vita!
    en die graphics zien er ongelooflijk mooi uit :O

  6. 483 XP
    Klart's avatar

    Deze ga ik zeker halen, weet alleen nog niet waar.

  7. 67 XP
    Neo1771991's avatar

    Deze zal wel bovenaan mijn lijstje staan als ik straks een PSV Slim ga aanschaffen.

  8. 1562 XP
    dikked's avatar

    Deze zal wel bovenaan mijn lijstje staan als ik straks een PSV Slim ga aanschaffen.

    ja ik koop hem ook als eerste bij mijn vita 😀

  9. 876 XP
    Esromeron's avatar

    Nu het er is, wat vind men er van? Ik krijg dat mikken op de Vita nog niet helemaal onder de knie, andere ook last van?

  10. 1562 XP
    dikked's avatar

    Nu het er is, wat vind men er van? Ik krijg dat mikken op de Vita nog niet helemaal onder de knie, andere ook last van?

    ja ik deed laatst de demo op mijn vita en ik had ook erg veel moeite met mikken xD

  11. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Haha me2 :S aardig moeilijk, ben nu bij chapter 3 ofzo en ik moet nu al heel wat features doen, zoals kaarten schoonmaken op touchscreen, bamboe hakken :S Beter als je wat verder ben is dat een beetje weg 😀

  12. 1562 XP
    dikked's avatar

    ik haal hem binnenkort ook een keer, hopen dat het net zo lekker speelt als Uncharted 2 en 3, want heb die beide op verpletterend uitgespeeld 😀

  13. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Nu het er is, wat vind men er van? Ik krijg dat mikken op de Vita nog niet helemaal onder de knie, andere ook last van?

    Protip xd ga in menu naar besturing en zet automatisch richten aan xd
    Kwam ik ook pas laatst acher dat dat erin zit.

  14. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik heb een onwijs gave poster, XXL van deze game! Zeker ga ik die ophangen!
    En op de achterkant WipeOuT ;D

  15. 876 XP
    Esromeron's avatar

    Mikken nu iets beter onder de knie, missies worden nog wel erg makkelijk gehaald. Het enige wat ik nog mis de film-elementen die Uncharted 3 op de PS3 zo geweldig maakte, goed gebruik van verschillende camera standen bij actie e.d.

    Protip xd ga in menu naar besturing en zet automatisch richten aan xd
    Kwam ik ook pas laatst acher dat dat erin zit.

    Ik heb deze zien staan, maar was/ben bang dat als ik deze aanzet bepaalde trofeeën misloop xD

  16. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    ik had love voor uncharted geen eens demo gespeeld gewoon direct gekocht maar die aiming wow xD
    zal ff dat trucje gebruiken wie weet

  17. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Wat een spel UC pff en grafisch zo goed damn

  18. 1562 XP
    dikked's avatar

    ik heb hem vandaag net bestelt dus als het goed is licht hij morgen bij mij op de deurmat 😀 😀

  19. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik heb hem bij à platina, moet alleen nog de trophys dat ik de buitset moet voltooien. Volgens mij doe ik dit via zwarte markt en dus ook via near. Maar heeft iemand een idee hoe dit precies werkt ?

  20. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    In Near kun je wat bonus items vinden die andere spelers sharen… Ik denk dat dat ook de bedoeling is voor Uncharted…

    Even wat anders… Ik vind het echt een waanzinnig spel… Als ik ergens gek op ben is het verzamelen! En er valt genoeg te verzamelen… Alleen de verstop plekken zijn soms wel heel erg lastig, wie vind alles zonder maps of gebruik van YouTube etc.?