Forum

Topic: [OOT] Resistance: Burning Skies

Anoniem's avatar

[INDENT]De PSP2 krijgt veel launchtitels, en niet de minste ook. Zo is er ook een Resistance op komst, waar we helaas nog geen informatie over hebben. Wat denk jij? De laatste Resistance op de PSP werd goed ontvangen, zal ook de nieuwe PSP2 Resistance gaan knallen? Deel je verwachtingen in dit topic.
[/INDENT]

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

24 reacties

  1. 10 XP
    ThePietn1's avatar

    Deze game zal echt wel nice worden, zeker met die PlayStation 3 graphics.

  2. 1374 XP
    rva_96's avatar

    30 mei ofzo komt tie toch ? Die Multiplayer lijkt me echt vett, eerste shooter mp op de vita ^^

  3. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik ga hem sowieso halen, eerst nog beetje geld verdienen. Wel gay dat ik zakgeld krijg op de eerste van de maand, dus kan hem op de dag van release nog niet halen. De multiplayer ziet er ziek uit, ben alleen benieuwd welke maps er allemaal speelbaar zijn. Zijn er ook veel wapens?

  4. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Gepre-orderd dus, zin in woensdag!

  5. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Reviews vallen tegen van het spel :/

  6. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Reviews vallen tegen van het spel :/

    Dat vind ik best meevallen hoor, het voelt heel natuurlijk met de twee joysticks zeggen ze, alleen jammer dat multiplayer (volgens mij) maar 4vs4 is. De multiplayer heb je zeker 10 uur plezier mee en er is een uitgebreide hoeveelheid wapens en upgrades. Trophies zijn niet al te moeilijk om te halen.

  7. 505 XP
    DarkQ's avatar

    nog meer mensen met deze game meschien kunne nwe samen online knallen ?

  8. 1034 XP
    mickvl's avatar

    nog meer mensen met deze game meschien kunne nwe samen online knallen ?

    I’m in!

    Iets wat jullie misschien niet weten: Als je in een party zit met de daarvoor bedoelde party-applicatie, verschijnt er een optie in Resistance: Burning Skies genaamd “party matchmaking”. Hiermee kom je in een lobby, samen met degene(n) waarmee je in een party zit. Zelf zeurde ik er ook over dat je geen mensen kon inviten, tot ik dit uitvond met dank aan DarkQ!

  9. 505 XP
    DarkQ's avatar

    vandaag ook weer veel gespeeldt egt een top game online

  10. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Meer ervaringen met deze titel? Wat vinden jullie van de graphics? Vind zelf de wereld nogal kaal en heel erg resistance 1/2. Weinig details, ronde vormen worden weer lekker rechthoekig gemaakt. Had er toch wel meer van verwacht!

  11. 505 XP
    DarkQ's avatar

    Meer ervaringen met deze titel? Wat vinden jullie van de graphics? Vind zelf de wereld nogal kaal en heel erg resistance 1/2. Weinig details, ronde vormen worden weer lekker rechthoekig gemaakt. Had er toch wel meer van verwacht!

    Kwa graphics valt hij wel beetje tegen.

    Maar vin het verder wel een leuke shooter en vooral
    Online is ie wel lekker te doen

  12. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Meer ervaringen met deze titel? Wat vinden jullie van de graphics? Vind zelf de wereld nogal kaal en heel erg resistance 1/2. Weinig details, ronde vormen worden weer lekker rechthoekig gemaakt. Had er toch wel meer van verwacht!

    Als je gewoon een shooter wilt voor de PS Vita is dit een aanrader. De graphics zijn over het algemeen niet speciaal, en geluidseffecten (bij bijvoorbeeld gunsound) zijn ook niet alles. De game speelt wel lekker, alhoewel er niet heel erg verhaal in zit. De cutscenes waren vintage bedoeld denk ik, maar nu ziet het er gewoon uit alsof de graphics gewoon erg slecht zijn. Online wel wat glitches, maar is wel gewoon leuk om te doen. Als je een trophy hunter bent, zal je erg tevreden zijn. Op 1 of 2 dagen heb je met gemak de platinum als je nog niet eens zo heel erg veel skills hebt. Bijvoorbeeld krijg je een gouden trophy om een potje online te doen, like wut? Trouwens, het ADS en rondkijken werkt wel erg lekker met de dual analog sticks.

    Conclusie: Graphics is niet veel soeps, en multiplayer heeft af en toe kuren. De game is niet goed, maar wel erg leuk om te doen. Vooral met vrienden! Er is ook near-integratie waarmee je je infecties (bonus xp etc.) kan delen met vrienden, dat is ook erg tof.

  13. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Ik ben gedeeltelijk teleurgesteld in de game. Ik heb de game enkele weken geleden gewonnen via Facebook en nu mijn examens gedaan zijn ben ik er eindelijk eens mee aan de slag kunnen gaan. Wat ik ervan vind? Ik ben wel wat teleurgesteld. Op het grafische vlak stelden ze mij wel hard teleur zeker als je kijkt naar de screenshots die ze eerder online zette. Ook als je kijkt naar Uncharted: Golden Abyss, je kan echt wel zeggen dat Resistance: Burning Skies er stukken beter had kunnen uitzien dan dat het er nu uitziet!

    Ook op vlak van verhaal stelt het mij toch wel een beetje teleur er zit namelijk absoluut niet veel diepgang in, en is in mijn ogen wel een beetje repetitief. Het is namelijk bijna continue van punt A naar B lopen en wel…. that’s it. Het enige wat het nog een beetje moeilijk maakt is gewoon als je uzelf een beetje focust op de trophy’s en het doel om ze allemaal in je eerste playthrough te spelen.

    Op vlak van online stellen ze mij ook wel teleur, maar zijn ze ergens wel op het goede pad. Er zitten nog behoorlijk veel bug’s en glitches in en ook het geluid had wat beter gekund. Iets wat ook wel tegenvalt en zeker bij de multiplayer zijn de controls, deze voelen in de SP vrij natuurlijk aan, maar zijn dit naar mijn zeggen niet helemaal in de multiplayer.

    Mijn verdict: Een ontzettend grote tegenvaller zowel op vlak van SP als MP. Opzich is de SP wel leuk voor te spelen maar als je hem nader bekijkt ga je tot de conclusie komen dat hij niet geweldig is en hoe dan ook stukken beter had gekund. De MP brengt voor een ontzettend klein deel de console ervaring naar de handheld maar hier moet nog ontzettend veel aan gesleuteld worden voordat ik hem echt ga blijven spelen. Het komt eigenlijk allemaal op het volgende neer: Resistance: Burning Skies had gewoon langer in ontwikkeling gemoeten en mocht absoluut niet gerusht zijn zoals waarschijnlijk iedereen nu het gevoel heeft!

  14. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Soms hoor je in de MP random gunsound terwijl niemand in de buurt werkelijk iemand killt, wat dus eigenlijk aan de andere kant van de map gebeurd. Of schiet je 2 magazijnen leeg in een vijand en gaat deze alsnog niet dood. In zo’n geval kun je hem wel blijven knifen en dan krijg je eindeloos veel kills, maar dat is ook niet helemaal de bedoeling.

    Ik ben het ook zeker met Jasper611 eens.

    Ook op vlak van verhaal stelt het mij toch wel een beetje teleur er zit namelijk absoluut niet veel diepgang in, en is in mijn ogen wel een beetje repetitief. Het is namelijk bijna continue van punt A naar B lopen en wel…. that’s it

    Inderdaad, je loopt gewoon naar je story marker ergens verderop in de map terwijl er Chimera blijven komen die je dan moet afschieten.

    Ik blijf bij mijn conclusie: Het spel is erg leuk om te spelen, maar zeker niet goed.

  15. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Oke bedankt guys! Hier heb ik wat aan, heb de demo uiteraard al gedaan en een vriend van me heeft de game al. Ga deze titel toch halen omdat ik deze serie gewoon wil uitspelen. Moet Resistance 3 ook nog steeds oppakken en ben nog steeds bezig met Retribution (psp titel op de Vita).

    Ik vond inderdaad de graphics in vergelijking met de Uncharted serie ook keihard tegenvallen. Voor mij was het een deja-vรบ naar Uncharted: Drake’s Fortune en Resistance 1. Ook die twee games verschilden zoveel in kwaliteit terwijl ze allebei in de begindagen van de PS3 uitkwamen.

  16. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Kan je bij resistance de taal aanpassen? Ik heb namelijk een Duitse versie gekocht en dacht dat ik het wel naar engels kon aanpassen. Nu zie ik dit nergens staan.

  17. 1374 XP
    rva_96's avatar

    LOL, ik stond vorige week ook voor de rekken in duitsland om Resistance B.S. te kopen, maar toen ik zag dat die net zo duur was als in NL heb ik hem maar over geslagen.

    Misschien kan je je vita op engels zetten, zodat de game ook engels word ?

  18. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Misschien kan je je vita op engels zetten, zodat de game ook engels word ?

    Klopt, dat zou de oplossing horen te zijn..

  19. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    LOL, ik stond vorige week ook voor de rekken in duitsland om Resistance B.S. te kopen, maar toen ik zag dat die net zo duur was als in NL heb ik hem maar over geslagen.

    Misschien kan je je vita op engels zetten, zodat de game ook engels word ?

    Ik heb het even geprobeerd, maar het werkt helaas niet. En RBS op z’n duits spelen heb ik ook niet zo’n zin in. Duiters moeten ook alles weer verpesten ๐Ÿ˜›

  20. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Verwijderen, vita op Engels zetten en weer installeren ? Ik weet niet of het werkt hoor.

  21. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    nee werkt ook niet. Het spel zelf is gewoon geheel in het duits. Denk dat het ook niet aan te passen is. Bij veel spellen zie je de optie om van taal te veranderen maar bij deze niet.

  22. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik heb vandaag hem ook ff gekocht, vanavond komt die binnen ๐Ÿ™‚

  23. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Inmiddels ben ik eraan begonnen, ben nu bij ong lvl2. Maar wat is het verschrikkelijk zeg dat je geen savedata hebt of zelf kunt opslaan. Ik heb nou al heel vaak gehad dat ik fftjes wilde spelen maar als je hem dan uitzet en later weer ff wilt spelen, moet ik vaak dat stuk weer overnieuw doen omdat ik dan niet bij een bepaalde save/check point bent gekomen. Zwaar irritant.

  24. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Inderdaad, dat is echt irritant. Je moet er echt eens even de tijd voor nemen ja. Geloof me, voor de laatste boss moet je even op mijn topic kijken, want anders gaat het niet lukken. Sowieso is dat laatste level best lang en moeilijk. Conversion Tower heet ‘ie.