Forum

Topic: Blu Ray Film probleem

Anoniem's avatar

Mensen ik heb een apart probleem, Ik kan geen blu ray films meer afspelen :wacko2:
hij geeft als ik een blu ray film in de speler doe BDMV/BD-ROM normaal gaf hij daar volgens mij ipv BDMV de naam van de film.
en als ik start flikkert het scherm wat en vervolgens krijg ik de foutmelding: Afspelen van BD’s is niet toegestaan op dit systeem.
Neem contact op met de technische ondersteuningslijn voor assistentie, nu vroeg ik me af, zijn er meer mensen met dit probleem??
Ik heb firmware versie 3.56 en compleet systeem herstel gedaan, Games werken perfect, DVD’s ook alleen mn Blu Ray films doen het niet meer, zijn er meer mensen met dit probleem of een oplossing ik hoor het graag. :paperbag:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 80 XP
    chris100's avatar

    Misschien staat de leeftijdgrens aan.

  2. 4 XP
    aoarie000's avatar

    Hey Chris bedankt voor het meedenken, heb even gekeken en het ouderlijk toezicht staat uit, hij gaf nu wel de naam van de film aan, maar nog steeds dezelfde foutmelding bij het starten :'(

  3. 536 XP
    Glennps3's avatar

    Hey Chris bedankt voor het meedenken, heb even gekeken en het ouderlijk toezicht staat uit, hij gaf nu wel de naam van de film aan, maar nog steeds dezelfde foutmelding bij het starten :'(

    zeker dat het geen geïmporteerde films zijn uit amerika want dat kan de ps3 tegenwoordig niet meer draaien.

  4. 4 XP
    aoarie000's avatar

    Ja dat weet ik 100% zeker omdat ik de films eerst ook altijd afgespeeld heb op mn ps3 en toen werkte het wel gewoon maar toch bedankt voor het meedenken 🙂

    Heb net een belletje gadaan naar de playstation helpdesk en die wisten het ook niet… hadden nog nooit eerder van het probleem gehoord, nu zou ik mn playstation op kunnen sturen voor 150 euro en een gerefiseerde playstation terug krijgen (zelfde model) maarja dan kan ik zoiezo een paar weken niet gamen :shakehead: en ach voor dat geld kan je tegenwoordig gewoon een blu ray speler kopen. :tease:

  5. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Ik zou even goed naar je instellingen kijken, het lijkt erop dat er iets is ingesteld dat je deze niet mag afspelen. Lijkt me stug dat je wel kan gamen en geen Blu-ray films ken kijken, want beide zijn zelfde formaat dus moet toch echt een instelling wezen…

  6. 313 XP
    rieks's avatar

    Mensen ik heb een apart probleem, Ik kan geen blu ray films meer afspelen :wacko2:
    hij geeft als ik een blu ray film in de speler doe BDMV/BD-ROM normaal gaf hij daar volgens mij ipv BDMV de naam van de film.
    en als ik start flikkert het scherm wat en vervolgens krijg ik de foutmelding: Afspelen van BD’s is niet toegestaan op dit systeem.
    Neem contact op met de technische ondersteuningslijn voor assistentie, nu vroeg ik me af, zijn er meer mensen met dit probleem??
    Ik heb firmware versie 3.56 en compleet systeem herstel gedaan, Games werken perfect, DVD’s ook alleen mn Blu Ray films doen het niet meer, zijn er meer mensen met dit probleem of een oplossing ik hoor het graag. :paperbag:

    Dat zelfde probleem had ik gisteren avond ook, we wouden Sahara kijken en hij laad hem eerst wel en dan flikkert het scherm een keer en dan gaat hij weer naar de ps3 menu.

    Stuk of 8 keer geprobeert en niks, toen de Sint er in gedaan ook niks dus dacht ik hij zal wel kapot zijn, maar games leest hij zonder probleem. later weer geprobeert en hij leest sahara weer zonder probleem.

    Iemand een idee wat het zou kunnen zijn??

  7. 1 XP
    tattoobydave's avatar

    hallo,
    ik ben net nieuw hier omdat ik ook een oplossing zoek voor het probleem met de bluray films die ik niet kan afspelen op mijn ps3.

    ik zocht het probleem ook al eens op bij youtube en daar vond ik een filmpje met een een man die net het zelfde voor had met zijn console.
    – na het inbrengen van de film hoor je de console een tikkend geluid
    – dan maakt hij het geluid dat hij de disk wil uitwerpen maar er komt niets
    – tot slot nog eens het tikkend geluid en dan stopt hij met proberen.

    op het scherm zie ik niets verschijnen van de bluray , niet eens een logo of naam van de film.
    raar genoeg doen de disk’s die er mij zitten (de bonus disks) het wel en dat zijn ook bluray’s

    wie weet hier de oplossing voor aub want ik wil mijn barry potterfilms wel zien he lol ;D
    groeten dave

  8. 4 XP
    aoarie000's avatar

    hallo,
    ik ben net nieuw hier omdat ik ook een oplossing zoek voor het probleem met de bluray films die ik niet kan afspelen op mijn ps3.

    ik zocht het probleem ook al eens op bij youtube en daar vond ik een filmpje met een een man die net het zelfde voor had met zijn console.
    – na het inbrengen van de film hoor je de console een tikkend geluid
    – dan maakt hij het geluid dat hij de disk wil uitwerpen maar er komt niets
    – tot slot nog eens het tikkend geluid en dan stopt hij met proberen.

    op het scherm zie ik niets verschijnen van de bluray , niet eens een logo of naam van de film.
    raar genoeg doen de disk’s die er mij zitten (de bonus disks) het wel en dat zijn ook bluray’s

    wie weet hier de oplossing voor aub want ik wil mijn barry potterfilms wel zien he lol ;D
    groeten dave

    Ik hoor geen tikkend geluid, maar het scherm flikkerd een paar X en hij geeft de melding…..