Forum

Topic: YLOD, wat nu?

Anoniem's avatar

Heey mensen,

Ik heb na ruim 3,5 jaar toch de Yellow Light of Death (YLOD) gekregen op mijn PS3 60 GB. Mijn vraag is dan ook of één van jullie Sensers een locatie in de buurt van Noord-Holland heeft, waar ik hem voor niet te veel geld kan laten repareren.

Alvast bedankt,

mvg,
Sjoerd!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Free-Box.nl

  2. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Waarom ben jij mij voor? 😛
    Nee, Free-Box electronics is een hele goede… Wel wat duurder geworden, ik heb hem nog voor 35 euro laten maken…
    Btw, Reflow is voldoende. Dat Reball gezeur is gewoon overbodig.
    https://www.free-box.nl/playstation-ylod-reparatie-p-580.html?osCsid=b4a2db8547b3cdb7b5477f22f51fe5a7

  3. 3 XP
    rn66's avatar

    Ligt eraan, ik heb hem bij free-box laten reflowen, maar dat was niet voldoende. Pas na reballen deed hij het weer.

  4. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Hmm… Bij mij wasie niet meer te maken..

    Yellow Light of Death betekend een defect in je moederbord.
    Mocht nou je moederbord te warm zijn geworden en zijn doorgesmolten. (zoals dat bij mij was) dan gaat dit héél veel geld kosten.

    Voor dat geld kun je net zo goed een nieuwe PS3 kopen… Daarom heb ik nu ook een PS3 slim…. =/
    Ik zou meer dan 250 euro kwijt zijn aan de reperatie van de 60GB… Moederbord is namelijk een van de duurste, wie weet wel HET duurste onderdeel van de PS3. =/

  5. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Ligt eraan, ik heb hem bij free-box laten reflowen, maar dat was niet voldoende. Pas na reballen deed hij het weer.

    Dan was die van jouw ook ECHT kapot, want mijn PS3 is ook gereflowed en doet t nog steeds na 7 maand.

  6. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Die van mij doet het sinds de reflow bij Free-box (jaar geleden, kostte toen btw maar 30 euro :D) zoals het hoord. Geen problemen meer mee gehad…

  7. 486 XP
    distefano's avatar

    die reflow kan je toch makkelijk zelf doen als je zo een heteluchtblazer hebt? :shrug: .

  8. 1 XP
    VanDeFrancois's avatar

    Ik heb hem ook bij Free box laten reballen… reflowen ging niet meer.. maar goed die gast moet ook wat verdienen. 😐 Heb een maat van mij er ook heen gestuurd. Zelfde verhaal. Wel zijn we allebei sindsdien helemaal tevreden want geen klachten meer. (half jaartje geleden). Ik zou er zelf niet zomaar aan beginnen… Peter regelt dat namelijk helemaal voor je.

  9. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    die reflow kan je toch makkelijk zelf doen als je zo een heteluchtblazer hebt? :shrug: .

    Nee, daarmee mol je je PS3 alleen maar meer.

  10. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Voor die reflow hoefde ik toen nog maar 30 euro te betalen. Dus was het de moeite niet om het zelf te doen. Nu hij iets van 60 euro kost weet ik het nog niet…

  11. 2 XP
    akm88's avatar

    I am new to this forums…………

  12. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    nog iets bekend over je PS3?

  13. 169 XP
    henkie's avatar

    ik zou hem verkopen op marktplaats en daarna een slim kopen. ik had ook een YLOD op mn 60 gb heb er 90 euro voor gehad. had na 1 dag al 4 biedingen van boven de 80 euro

  14. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Jaa, precies wat Henkie zegt..
    Daar kan je mooi mee vooruit gaan ..

  15. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Mijn PS3 (40GB) had z’n YLOD gehad na bijna 2 jaar, gelukkig werd ie gratis gerepareerd door sony 🙂 Nu heb ik helemaal geen klachten meer, als ik deze nu een YLOD heeft dan zet ik deze op marktplaats en koop ik een slim.

  16. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    ik zou hem verkopen op marktplaats en daarna een slim kopen. ik had ook een YLOD op mn 60 gb heb er 90 euro voor gehad. had na 1 dag al 4 biedingen van boven de 80 euro

    meestal kopen mensen dat die dat ook echt snappen en ook kunnen repareren enzo

  17. 486 XP
    distefano's avatar

    Nee, daarmee mol je je PS3 alleen maar meer.

    dat is bs , ik doe dit als bijverdienste en heb nog geen enkele gemold , integendeel ook nog geen enkele teruggekregen omdat hij opnieuw stuk was

  18. 846 XP
    Thijs's avatar

    meestal kopen mensen dat die dat ook echt snappen en ook kunnen repareren enzo

    Datum 2011>2012

  19. 8864 XP
    7th-son's avatar

    gebeurd wel vaker bij een bepaald persoon 😛

  20. 2 XP
    nielsroodenburg82's avatar

    YLOD is alleen tijdelijk te repareren. Ik zou echt voor een andere Playstation 3 gaan.

    Op deze website kan je terecht voor al je PS3 problemen: PS3 reparateur