Forum

Topic: Wat zijn je favoriete game(s)

Anoniem's avatar

Beste leden van deze prachtige site.

Mijn favoriete games zijn………………………….
Hier zijn beelden van mijn favoriete games 🙂

Gothic 1

Gothic 2 night of the raven

Gothic 3

Dungeonlords

Dungeonsiege 2 broken world

Zoals je ziet, ben ik echt een RPG/RTS fan het zijn zeer goede games.
Ik heb meer favoriete games, anders wordt het lijstje te lang (H)

Groeten van Willem

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 304 XP
    Edwin's avatar

    Heb je topic verplaatst naar games, dit is natuurlijk geen nieuwspost 😉

    Mijn favoriete games van “vroeger” zijn GTA Vice City en Generals

    Mijn favoriete games sinds de PS3 zijn Uncharted, Gran Turismo 5 Prologue, Burnout.

    Daar komt overigens zeer snel GTA IV bij ben ik bang :p

  2. 84 XP
    killer's avatar

    Sorry Edwin, dat is snel gedaan.

    Ik heb nietzo veel ervaring met dat gedoe, tis mijn eerste keer.
    Even vraagje………als ik binnenkort een Ps3 heb, komen er ook vette RPG of RTS eraan voor de PS3?

    Ik heb ooit met Lair gespeeld, 7 maanden voor de release was erg onder de indruk.
    daarom wil ik ook zo graag de PS3 hebben.
    Heb ook Uncharted gezien, ook erg indruk wekkend.
    Generals, bedoel je die onderste picture?

    http://commandandconquergenerals.homespot.nl/site_images/847_generalsEwebsiteEhomeEafbeelding.jpg

    Want dat game is erg vet, heb er veel plezier eraan gehad.
    Nog laatste vraagje beetje persoonlijk…………ben jij Edwin die ook bij blogo.nl?
    Want je naam komt vaak voor als moderator noem maar op 🙂

    Groeten van Willem

  3. 251 XP
    Bassen's avatar

    Op 1 staat nog altijd Mafia

    verder is er een hele waslijst van toffe games:

    GTA III
    GTA Vice City
    Rollercoaster Tycoon
    Sims
    Battlefield 2

    enz..

  4. 84 XP
    killer's avatar

    Ik vind railroad tycoon ook wel erg ruig, voorral dat je de baas bent voor je transport berdijf (H)

    http://img.hexus.net/v2/internationalevents/gc_2006/railroads/railroads_small_2.jpg

    Moet je eens proberen, tis ongeveer hetzelfde als rollercoaster maar alleen moderner met treinen. 🙂

    Het spel begint in cowboy tijd zeg maar en eindigt met moderne treinstellen.

    Groeten van Willem

  5. 304 XP
    Edwin's avatar

    Killer, of er veel RPG’s uitkomen weet ik zo niet uit mijn hoofd, de RPG die ik voornamelijk heb gespeeld was Oblivion (de Game of the Year edition voor PS3 heeft alle uitbreidingen ingebouwd, aanrader dus). Echter zit je met blockbusters als Final Fantasy XIII en XIII Versus wel snor wat RPG’s betreft.

    Overigens zullen keuzes, en vooral de gevolgen van die keuzes, een groot onderdeel van GTA IV worden. Misschien valt deze dan ook onder het kopje (volwassen) RPG?

    RTS op een console is wat mij betreft een beetje half: de muis is misschien toch makkelijker hiervoor… Toch schijnt Tom Clancy’s Endwar heel erg vet te worden. Check gametrailers maar voor een gameplay filmpje, je kan alles met je stem commanderen, en dat maakt de muis weer overbodig!

    Wat Lair betreft ben je net op tijd, er is net een patch uit die controle over de draken makkelijker maakt: dit was eerst volgens velen onmogelijk vanwege de besturing maar dat is nu verholpen.

    En ik ben niet de Edwin op blogo.nl 🙂

  6. 84 XP
    killer's avatar

    Oke, Oblivion was ook een RPG.
    Alleen vond deze spel niet echt aangenaam zoals de Gothic series en de Dungeonlords. Ik denk dat het ook aan mij ligt omdat ik ook bepaalde voorkeur heb met RPG’s

    Omdat de werelden van Gothic series velemaal mooier en levendiger zijn en de NPC zijn ook stuk slimmer zijn 🙂
    Ruige NPCers en de mietjes NPCers, dat is gewoon vet ze gedragen en leven als ze zijn 🙂

    Ik heb verder geen ervaring zoals met Final Fantasy, lijk mij een top game.
    RTS op de PS3 kan gemakkelijk evenaren als de PC, tsja het is powerhous de PS3 en ik heb in de toekomst veel vertouwen erin. Volgens mijn maat gaat Sony ook binnenkort ook RTS game ontwikkelen enzo laten presenteren.

    Een goede maat werk bij Sony R&D en heeft toen een PS3 vaak mee genomen naar mij om wat game te laten zien, onder closed doors 😀 Toen was de PS3 nog niet in Nederland, en ik was de gelukkige om hem te bewonderen.

    Trouwens, Gothic 4 komt ook naar de PS3, meende iets volgend jaar of de jaar erop.
    Zodra er meer nieuw is laat ik jullie als eerste weten. En dat wordt een TOP RPG dat kan ik je verzekeren 😀

    Dat Blogo.nl, was nieuwsgierig heb daar iets raars mee gemaakt vandaar 😀
    Alhoewel daty Edwin van Blogo.nl zeer eerlijke moderators is vandaar dat ik naar jou vroeg.

    Groeten van Willem

  7. 207 XP
    Niekker's avatar

    Aoe II… 🙂

  8. 84 XP
    killer's avatar

    Niekker, bedoel je deze.

    http://www.wargamer.com/articles/y2k_awards/aoe2-2.jpg

    Als dat zo is, dan ben ik ook 120% mee eens.
    dat was ook zeer mooi spel, met een goede sfeer.

    Deel 3

    http://www.gamepro.com/computer/pc/games/reviews/images/84039-6.jpg

    Vond ik ook mooi, alleen wat minder dan deel 2, vond deel 2 wat leuker gameplay betreft.

    Dan heb ik deze ooit gezien, wat vind jij ervan?

    http://www.journaldugamer.com/images/2005_10/aoe4and5.jpg

    Ik ben erg benieuwd of het ook echt komt :sunglass:

    Groeten van Willem

  9. 207 XP
    Niekker's avatar

    mwah, ik houd het op nummer 2, die is echt te meesterlijk kwa graphic’s en gamplay:)

  10. 3 XP
    RuftCrush's avatar

    Resistance: Fall of Man en Assassin’s Creed. Vooral mede door het perfecte verhaal.

  11. 12 XP
    mourad's avatar

    gta iv, gt prologe, driver 76(psp) en cod4

  12. 1386 XP
    Redd's avatar

    Staat er niet een identieke post hier onder? Niet aanvallend bedoelt.. mischien kan een Mod hem even Mergen? 🙂

  13. 13 XP
    BusT3D's avatar

    Mijn collectie in volgorde van Leuk, naar minder.

    – GTA IV
    – Guitar Hero III
    – FIFA’08
    – Unreal Tournament III
    – MotorStorm
    – Resistance
    – Tony Hawk’s Proving Grounds.