Forum

Topic: Mijn recht bij BCC

Anoniem's avatar

Yooo gasten!

Ik heb een beetje een probleempje! (A)
Ik heb mijn Ipod 6 weken geleden opgestuurd naar de BCC, kreeg ik hem vandaag terug met hetzelfde defect! (kapotte oortelefoon ingang) Die man zegt tegen mij ja ik moet hem weer opsturen kan niet anders. Ik nog terug geweest met mijn vader enzo hele discussie. De verkoper was erg klant onvriendelijk maar wist ons te vertellen dat hij pas na 3x nadat hij is opgestuurd een nieuwe kan geven.

Maar het is toch niet normaal dat ik weer 6 weken moet gaan wachten op mn Ipod? En misschien daanrna nog 6 weken?
Weet een van jullie, misschien uit ervaring of weet ik het wat, wat mijn recht precies?
Moet ik echt weer 6 weken gaan wachten? en misschien daarna weer 6 weken?

Laat effe wat weten!
Thnx!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Gewoon via appel zelf doen 😛 heb ik ook gedaan 🙂
    iig als die binnen garantie valt:)

    Had binnen 1 week terug 😛 Oke die was binnen 1 dag kapot:P En gelijk weer op gestuurd 😛 kreeg ik nieuwe terug ;)!

  2. 6677 XP
    Myx's avatar

    Gewoon via appel zelf doen 😛 heb ik ook gedaan 🙂
    iig als die binnen garantie valt:)

    Had binnen 1 week terug 😛 Oke die was binnen 1 dag kapot:P En gelijk weer op gestuurd 😛 kreeg ik nieuwe terug ;)!

    Over overmatig emoticon gebruik gesproken.

    Als je appel belt zullen ze bijna zeker zeggen dat je eerst naar je verkooppunt moet gaan. Je kan ook naar de appel store gaan kijken of ze het daar aannemen maar ben bang van niet.

  3. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Over overmatig emoticon gebruik gesproken.

    Als je appel belt zullen ze bijna zeker zeggen dat je eerst naar je verkooppunt moet gaan. Je kan ook naar de appel store gaan kijken of ze het daar aannemen maar ben bang van niet.

    Nee indd vond ik ookal van niet :S maar nu ben ik hem nog 6 weken kwijt! :O en er is dan een kans dat ie nog niet gemaakt is & dan moet ik weer 6 weken wachten…. en als ie dan weer niet gemaakt is krijg ik een nieuwe…. Is dit gewoon acceptabel in Nederland? :s

  4. 451 XP
    Florian's avatar

    uuhm schijnbaar is dit acceptabel ja..
    zal wss een overeenkomst getekend zijn tussen Apple nederland en BCC, dat er na 3x opsturen pas een nieuwe gegeven kan worden..

    Maar miss zit BCC je wel gwn te klooien? xD
    en laten ze hem 6weken achter liggen:P

    want ik neem aan dat als hij gerepareerd word, hij niet met hetzelfde defect (wat simpel op te lossen is (als ie naar een Erkend Apple reparateur)) terug gestuurd word?

  5. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Dit is wel redelijk normaal.. Alleen die 6 weken snap ik niet. Wat doen ze in die 6 weken dan? xD

  6. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Dit gezeik heeft iedereen, echt niet normaal vervelend! Maarja, je moet gewoon die weken afwachten en als ze hem niet kunnen maken krijg je tenminste gratis een nieuwe. Wat ook niet altijd het geval is, denk hierbij niet aan sony… :unsure:

  7. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Bij sony krijg je ook gewoon gratis een nieuwe? Tenzij je geen garantie meer hebt ..
    Heb tot 3x toe een nieuwe PSP gekregen voor niks.

  8. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Dit is wel redelijk normaal.. Alleen die 6 weken snap ik niet. Wat doen ze in die 6 weken dan? xD

    Ja niks dus dat blijkt maar weer 😛 Maar echt te bijdehand joh! ken nu weer 6 weken gaan wachten >.< heb er net een jaar plezier van gehad....

  9. 127 XP
    LEROYJ's avatar

    Dit heeft niks met BCC te maken maar met het bedrijf die de reparaties uitvoert voor hun. Het is altijd zo dat het product binnen 7 of 14 dagen (kijk op je bon) mag terug gebracht worden en moet geruild worden, zonder op te sturen.. Tenzij het product beschadigd is, oftewel schade veroorzaakt door jezelf waardoor de ipod niet meer verkoopbaar is. Na 3 keer zal het bedrijf jou of BCC benaderen voor een voucher ter waarde van de aankoop (soms krijg je nog korting ter compensatie).

    cheers!

  10. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    @ ro3n:

    Niet helemaal.. Ik zit inmiddels aan mijn 4de PS3 omdat de laatste 3 kapot zijn gegaan.
    De eerste keer 6 weken moeten wachten waarop ik vervolgens een gereviseerd model terug kreeg. (alleen de kapotte onderdelen vervangen + nieuwe kappen.)
    De tweede keer 1,5 week moeten wachten (spoed opname opzowiets) omdat dit al de 2e keer was.
    De derde keer was mn garantie verlopen en heb ik em naar een lokale monteur gebracht, die er na EEN HALF JAAR pas achter kwam dat het moederbord stuk was. Dit was wel zo duur om te laten maken, dat ik hier een nieuwe van kon kopen. (heb ik ook gedaan)

    Zodra ze geld kunnen vangen zijn ze er snel bij, maar niet als ze moeten inleveren. =/

  11. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik zit inmiddels aan mijn 4de PS3 omdat de laatste 3 kapot zijn gegaan.

    Lawl’
    Daar heb ik dus geen last van !
    Ik heb een playstation 1 gekocht sinds m’n 5de.
    Playstation 2 gekocht sinds m’n 7de.
    En een Playstation 3 gekocht sinds m’n 11ste jaar, en ze leven nog (lang) en (gelukkig)? xD
    Nee, maar er is nog nooit een onderdeel of iets kapot gegaan aan mijn playstations.

    Wat doen jullie er toch mee !? xD

  12. 1562 XP
    dikked's avatar

    Bij sony krijg je ook gewoon gratis een nieuwe? Tenzij je geen garantie meer hebt ..
    Heb tot 3x toe een nieuwe PSP gekregen voor niks.

    ja ik ook mijn PSP was kapot ging naar de mediamarkt waar ik hem had gekocht
    die man keek er ff naar en gaf me gewoon een nieuwe mee 😀