Forum

Topic: [OOT] Battlefield 3

Anoniem's avatar

Het is alweer de 12de game uit de Battlefield franchise en vandaag is de eerste teaser verschenen. Hier kan je nogmaals alles lezen wat er vandaag is vrijgekomen en bekijk de teaser hieronder!

In de herfst van dit jaar komt de game uit. Bespreek hier alles over Battlefield 3 en kijk jij uit naar deze game ?

Ikzelf persoonlijk wel en zit op deze echt te wachten. Hopelijk krijgen we binnenkort veel gameplaybeelden te zien van Battlefield 3.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

1 22 23 24

2.391 reacties

  1. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Top! πŸ™‚

    Er zijn nog wel een aantal andere admins ja, maar als jullie willen dat zij niet meer admin zijn dan begrijp ik dat natuurlijk. Als 4 mensen betalen aan de server en er dus 4 admins zijn dan hebben we in principe natuurlijk ook genoeg admins. πŸ™‚

    Ok, maar wat kan ik allemaal doen als Admin, mensen kicken tuuk, maar waar etc?

    We zijn met zn 4en, nice voor 1 Squad, kunnen we tijd afspreken om er in keer met zn allen in te gaan, ook al is ie vol. Haha klinkt lekker. πŸ˜›

    Kbetaal dus morgen, koop ook gelijk ff End Game en dan kan ik in principe morgen nog op de oude Server want dan bestaat ie nog in oude versie. πŸ™‚

  2. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik heb morgen m’n headset ook weer terug, dan kunnen we idd pro als team spelen πŸ˜€

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ok, maar wat kan ik allemaal doen als Admin, mensen kicken tuuk, maar waar etc?

    We zijn met zn 4en, nice voor 1 Squad, kunnen we tijd afspreken om er in keer met zn allen in te gaan, ook al is ie vol. Haha klinkt lekker. πŸ˜›

    Kbetaal dus morgen, koop ook gelijk ff End Game en dan kan ik in principe morgen nog op de oude Server want dan bestaat ie nog in oude versie. πŸ™‚

    Naast mensen kicken en bannen kan je ook de server settings aanpassen, zoals de naam, beschrijving, welkom bericht en de map rotation. πŸ˜‰ Mensen kicken en bannen in-game doe je in het menu. Dus je klikt in-game op start, dan ga je naar Server Settings, en dan naar het tabje Manage Players. Dit wijst zich vanzelf wel. πŸ™‚

    De server settings kan je aanpassen vanuit het Battlefield 3 menu. Je gaat naar Multiplayer en dan klik je op My Servers, hier zie je dan als het goed is de server staan. Dit wijst zich ook wel vanzelf.

    Ik heb natuurlijk ook gewoon een headset, dus kunnen we inderdaad met z’n allen praten en spelen. Ik zal jullie trouwens vanavond ook meteen even toevoegen als Admin! πŸ˜‰

  4. 636 XP
    klapper's avatar

    Naast mensen kicken en bannen kan je ook de server settings aanpassen, zoals de naam, beschrijving, welkom bericht en de map rotation. πŸ˜‰ Mensen kicken en bannen in-game doe je in het menu. Dus je klikt in-game op start, dan ga je naar Server Settings, en dan naar het tabje Manage Players. Dit wijst zich vanzelf wel. πŸ™‚

    De server settings kan je aanpassen vanuit het Battlefield 3 menu. Je gaat naar Multiplayer en dan klik je op My Servers, hier zie je dan als het goed is de server staan. Dit wijst zich ook wel vanzelf.

    Ik heb natuurlijk ook gewoon een headset, dus kunnen we inderdaad met z’n allen praten en spelen. Ik zal jullie trouwens vanavond ook meteen even toevoegen als Admin! πŸ˜‰

    Stuur me je gegevens, dan maak ik ook 10 euro over en als t over een tijdje weer nodig is dan maak ik tegen die tijd ook wel weer geld over πŸ™‚

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Stuur me je gegevens, dan maak ik ook 10 euro over en als t over een tijdje weer nodig is dan maak ik tegen die tijd ook wel weer geld over πŸ™‚

    Is goed! πŸ™‚

  6. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Lekker, snel geregeld!

    Van mij mag AS er wel uit, rush, CTF en CQ zijn mijn voorkeur. AS duurt enorm lang en ik kan er niks van πŸ˜€

  7. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ja AS miss 1 keer, niet te vaak, CTF vooral en Rush, beetje fast-paced, miss ook een beetje CQ, weet nog niet hoe het zich zal afspelen.

    Oke thanks Patt voor de info. πŸ˜‰

  8. 636 XP
    klapper's avatar

    AS is bij mij ook een ramp, nja we zullen wel wat leuke gamemodes in elkaar flanzen πŸ˜‰

  9. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Zeker lekker snel geregeld inderdaad. (Y)

    Er zit een filosofie achter AS in de server, haha. xD Aan het eind van de Map Rotation doe ik 1 map AS. πŸ˜› Is dat erg? Haha. Voor de rest is het allemaal Rush, CQ en natuurlijk ook het geweldige CTF. πŸ™‚

    Ik ga jullie nu admin maken op de server trouwens!

    EDIT: Iemand had de map rotation aangepast, vandaar dat er zoveel AS in zat, is nu weer ingesteld op Default (= mijn map rotation). πŸ˜‰

  10. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Server is eigenlijk chill hetzelfde gebleven, verlengt, meer Admins, beschrijving, titel + banner is iets aangepast en de Map Rotation is misschien iets anders. πŸ™‚

    Topp! (Y)

    Kheb nog wel pww, ben om 11 uur uit dus dan zal ik ook End Game downloaden, kspeel in de middag, hopelijk zit ie dan vol.
    Daarna volop de Server in knalleen. πŸ˜›

  11. 636 XP
    klapper's avatar

    Ik probeerde gister nog de tijd aan te passen in CTF aangezien roel had ingesteld dat je de vlag 15 keer moest capturen.
    Maar dat lukt me niet, hoe doe je dat dan ?

  12. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik probeerde gister nog de tijd aan te passen in CTF aangezien roel had ingesteld dat je de vlag 15 keer moest capturen.
    Maar dat lukt me niet, hoe doe je dat dan ?

    Een nieuwe Server preset aanmaken, dan kan je dit instellen. Maar als je dit doet joinen er wel veel minder mensen… De preset moet je dus eigenlijk gewoon op Normal laten staan. πŸ˜‰

    Ik heb de tickets weer ingesteld op 300%, dus moet je 9 vlaggen capturen. πŸ™‚

  13. 636 XP
    klapper's avatar

    Een nieuwe Server preset aanmaken, dan kan je dit instellen. Maar als je dit doet joinen er wel veel minder mensen… De preset moet je dus eigenlijk gewoon op Normal laten staan. πŸ˜‰

    Ik heb de tickets weer ingesteld op 300%, dus moet je 9 vlaggen capturen. πŸ™‚

    Ja dat had ik gedaan, je kan m op 100 200 300 enz zetten en op 20 30 40 enz zetten.
    Maar de tijd blijft op 20 minuten staan?

  14. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ja dat had ik gedaan, je kan m op 100 200 300 enz zetten en op 20 30 40 enz zetten.
    Maar de tijd blijft op 20 minuten staan?

    Ja, maar de tijd kan je dus niet bij de map rotation instellingen aanpassen, maar bij die presets. πŸ˜‰

    Maar zoals ik zei, als je deze preset niet op Normal laat staan dan joinen er minder mensen helaas… Dusja… πŸ˜›

  15. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    200-300 procent is in mijn ogen ook het beste.

    Ik heb de map rotation niet gezin, maar van mij mogen er wel wat B2K maps bij!

  16. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    200-300 procent is in mijn ogen ook het beste.

    Ik heb de map rotation niet gezin, maar van mij mogen er wel wat B2K maps bij!

    Zitten er ook zeker in! Haha. πŸ˜€ Iets van 2 B2K maps zitten in de rotation. πŸ˜‰

    Gewoon de beste maps van de beste 3 DLC Packs heb ik er in zitten. Dus maps van B2K, AM en EG, naast de beste vanilla maps. πŸ™‚

  17. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik verander de map rotation net terug maar default patt. Hij stond op g1o2r3s4 zijn rotation en dat is non stop AS.

    Huidige rotation (die default patt) is perfect

  18. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ja doe maar die van Patty πŸ˜‰

    Vanaaf ( zometeen ) download ik End Game en maak ik 10 over, en dan kan ie morgen verlengd worden. πŸ˜€

  19. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ja doe maar die van Patty πŸ˜‰

    Vanaaf ( zometeen ) download ik End Game en maak ik 10 over, en dan kan ie morgen verlengd worden. πŸ˜€

    Helemaal top. Heb het geld van Vincent (Vinnie) en Andrew (Klapper) al binnen. πŸ™‚

    BF4 Site is Online: http://www.battlefield.com/nl/battlefield-4

    Meld je er voor aan en je krijgt een gratis dog tag voor BF3! πŸ™‚

    En hoe meer mensen zich aanmelden, hoe meer content we te zien zullen krijgen van BF4 op 27 Maart!!!

  20. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Hehe lekkere server net Metro 1050 tickets ong hele avond beest potje:

    http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/4/85758206/319322236/

    Sorry dat ik halverwege Mutete Klap maar mn ouders wilden praten over belastingshit dus daarom moest ie uit sorry. πŸ˜›

    Btw kvoeg morgen denk ik nog even Seine Crossing CQ toe, voor de rest erg nice!

    Ook morgen even de DLC Maps spelen, net heel even Nebandan Flats maar iedereen leavde na Metro en moet nog ff leren haha dus nog weing van End Game meegekregen. πŸ˜‰

    Beter kom jij ook volgende keer Patssy πŸ˜€

  21. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ja heb het alleen erg druk deze week, maar als ik tijd heb kom ik wel hoor! πŸ™‚

    Nieuwe server banner:
    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/Server_Banner-BF3_PSX2_zpscfe89627.jpeg

    Goed of niet goed? πŸ˜›

  22. 636 XP
    klapper's avatar

    Ja heb het alleen erg druk deze week, maar als ik tijd heb kom ik wel hoor! πŸ™‚

    Nieuwe server banner:
    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/Server_Banner-BF3_PSX2_zpscfe89627.jpeg

    Goed of niet goed? πŸ˜›

    Netjes hoor !
    @ DZA ja ik hoorde het, maar maakt niet uit eey.
    Mijn ouders kunnen er ook wat van πŸ™‚

  23. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Haha Patt facking geil! ^^

  24. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Vraagje aan de admins: op maps van welke mappacks wordt er gespeeld? Ik ben gister namelijk geopereerd en moet in ieder geval vandaag en morgen nog de hele dag met mijn been omhoog zitten. Ik ga die uren lekker besteden aan BF3 en ik zou enorm graag met jullie op de server willen spelen. Echter heb ik niet alle mappacks. Ik heb zelf Back to Karkand en Close Quarters. Als de server veel.op de andere mappacks draait heeft het voor mij weinig zin om op de server te komen namelijk.

  25. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Aftermath en End Game komen beide best veel voor, hangt er net van af op welk moment je in de rotation stapt. I <3 back to karkand is een heel chille server met non stop B2K!

    En mooie banner Patty, ziet er slick uit.

  26. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Aftermath en End Game komen beide best veel voor, hangt er net van af op welk moment je in de rotation stapt. I <3 back to karkand is een heel chille server met non stop B2K!

    En mooie banner Patty, ziet er slick uit.

    Hmm ok. Non stop B2K is idd erg vet, maar het lijkt me juist leuk om met een aantal PSX'ers te gamen.

  27. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ja er zijn veel andere DLC Maps bij, anders moet je wachten totdat er een paar Maps die je hebt achter elkaar komen en er dan in te stappen, maar dat is maar de vraag want alles zit door elkaar.

  28. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ok, ik zal straks wel ff zien. Hoe heet de server?

  29. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    [pevc’s server] mixed 300% [rush, cq, ctf]

    Met hoofdletters maar dit skirre ding pakt het niet.

  30. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Geld van jullie allemaal is ontvangen! Ik zal de server vandaag als ik weer thuis ben verlengen! πŸ˜€

    Heb het alleen wel druk vandaag want ik ga een commercial opnemen, haha. Maar denk dat ik om 17:00 a 18:00 wel thuis ben, dus dan is de server sowieso wel verlengt! πŸ˜‰

    (Het kan dus zijn dat de server vandaag even offline is omdat mijn server vandaag officieel verloopt…)

  31. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Gast hoe durft je, dat je dat voor laat gaan.

    Nee hihii top, wat voor commercial? Word jij even een beroemd jongetje? πŸ˜›

    End Game is facking nice, AS net even gedaan, maar 3 kills laat gejoined maar heb nu plezier in het vliegen, bijna air Radar unlocked. xD

  32. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Gast hoe durft je, dat je dat voor laat gaan.

    Nee hihii top, wat voor commercial? Word jij even een beroemd jongetje? πŸ˜›

    End Game is facking nice, AS net even gedaan, maar 3 kills laat gejoined maar heb nu plezier in het vliegen, bijna air Radar unlocked. xD

    Commercial voor Veilig Verkeer Nederland. πŸ™‚ Hij word echt vet. Wel amateuristisch hoor, want we zijn zeker geen professionals. πŸ˜‰

    Ik zal de server zo ff verlengen. Eerst even eten. πŸ˜›

  33. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Haha komt het op TV/Radio ofzoiets?

    Ik kom hopelijk vanavond nog even, toen ik ging eten en mn broertje GTA ging doen zaten er 7 mensen oa Klap en Vin dus vanavond vol wss. πŸ™‚

  34. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Haha komt het op TV/Radio ofzoiets?

    Ik kom hopelijk vanavond nog even, toen ik ging eten en mn broertje GTA ging doen zaten er 7 mensen oa Klap en Vin dus vanavond vol wss. πŸ™‚

    Misschien wel, ligt er aan of VVN kiest voor onze campagne en dus commercial. πŸ˜‰

    Server is vol inderdaad, ik heb hem zojuist verlengt!

    http://i.imgur.com/exjATPT.jpg

    Lekker 3 maanden langer plezier van de server, haha. πŸ˜€

  35. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Nice. Als ik wat eerder op dit topic had gekeken en als ik alle mappacks had, had ik ook zeker meebetaald. Anyway, ik zat zonet nog ff op de server toen Rush/Metro er was. Zat samen met Klapper, Vinniewalker en nog wat mensen met headset. (Geen idee of die ook van hier zijn) Het ging iig wel lekker, tweede in het team geworden. Ik kon alleen zelf niet met headset praten ivm familie over de vloer. Volgende keer kan het wss wel.

  36. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ja dat heb ik dus ook, TV staat beneden ( 43 inch ^^ ) maar dan zijn mn ouders of broertje er ofzo en dan kan je niet chill praten dus moet ik wachten tot zij wegzijn.

    Lekkah 3 Maanden! Khaal ook goeie potjes in de Server, nice teamplay en rotation. (Y)

    Miss met z’n 4en of 5en vanaaf?

  37. 846 XP
    Thijs's avatar

    Hoe zit het met de regels?

  38. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ja dat heb ik dus ook, TV staat beneden ( 43 inch ^^ ) maar dan zijn mn ouders of broertje er ofzo en dan kan je niet chill praten dus moet ik wachten tot zij wegzijn.

    Lekkah 3 Maanden! Khaal ook goeie potjes in de Server, nice teamplay en rotation. (Y)

    Miss met z’n 4en of 5en vanaaf?

    Ik kan vanavond helaas niet. Morgen overdag wel. Zit toch nog met m’n been omhoog. πŸ™

  39. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Hoe zit het met de regels?

    Geen kamikaze en liever geen gebruik van stingers. (mag dus wel, maar liever niet) πŸ™‚

  40. 636 XP
    klapper's avatar

    Server zit goed vol, als je wat vrienden invite zit ie zo vol.

  41. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Idd mooie potjes vandaag, ik ben zo weer terug wie komen nog meer spelen?

    Vet zon eigen server!

  42. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik 9 uur ofzo wss

    En heb je btw het recht als Admin om als de server vol zit er dan als nog in te kunnen?

  43. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ff metro conquest? Dat ging gisteren hard

  44. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Geen kamikaze en liever geen gebruik van stingers. (mag dus wel, maar liever niet) πŸ™‚

    Sorry hoor maar ik vind no stinger enzo vette onzin!! Ik vind het zelf ook wel iritant maar de heli,s en straaljagers moeten toch gewoon uit de lucht geschoten kunnen worden?? net zoals no javelin fuck off gewoon knallen met die dingen:D:P

    Elke x als ik ga gamen zit er niemand in die server.. Ik heb zelf ook een 6 maand een server gehad maar vaak niet vol.

  45. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Sorry hoor maar ik vind no stinger enzo vette onzin!! Ik vind het zelf ook wel iritant maar de heli,s en straaljagers moeten toch gewoon uit de lucht geschoten kunnen worden?? net zoals no javelin fuck off gewoon knallen met die dingen:D:P

    Elke x als ik ga gamen zit er niemand in die server.. Ik heb zelf ook een 6 maand een server gehad maar vaak niet vol.

    Deze zit elke avond wel vol door de mensen die er op spelen ( samen er in gaan ) en de goeie Rotation/Maps/Gamemodes. πŸ™‚

  46. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Deze zit elke avond wel vol door de mensen die er op spelen ( samen er in gaan ) en de goeie Rotation/Maps/Gamemodes. πŸ™‚

    Heb een aantal avonden gehad dat die echt op 0 stond.. Maar kom vaak na 22:30 online:P Zal vanavond weer kijken:)

  47. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik ben rond half 11 ook nog wel ff in de server, hopelijk raakt ie vol

  48. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik ben rond half 11 ook nog wel ff in de server, hopelijk raakt ie vol

    Jammer dat er niemand in kwam, Maar toch nog lekker geknalt:)

  49. 636 XP
    klapper's avatar

    Server is nu vol.
    dus joinen πŸ˜‰

  50. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Nieuwe banner gemaakt voor de server. πŸ™‚

    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/Games/Server_Banner-BF3_PSX2v2_zps546f05d9.jpeg

  51. 636 XP
    klapper's avatar

    Nieuwe banner gemaakt voor de server. πŸ™‚

    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/Games/Server_Banner-BF3_PSX2v2_zps546f05d9.jpeg

    Netjes met de eagle clan logo erbij πŸ˜‰

  52. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Haha prachtig Patty goed gedaan

  53. 636 XP
    klapper's avatar

    Vind dat m’n ps3 maar vaak vast loopt de laatste tijd tijdens battlefield 3

  54. 107 XP
    Slmii's avatar

    Spelen jullie nog vaak met elkaar? Ben weer begonnen met BF3, kan wel joinen als het kan. Moet nog wel ff wat oefenen, merk wel dat ik slechter ben geworden. πŸ˜›

    Zie ook dat jullie een weer server hebben, heb je daar de nieuwe mappen voor nodig?

  55. 636 XP
    klapper's avatar

    Spelen jullie nog vaak met elkaar? Ben weer begonnen met BF3, kan wel joinen als het kan. Moet nog wel ff wat oefenen, merk wel dat ik slechter ben geworden. πŸ˜›

    Zie ook dat jullie een weer server hebben, heb je daar de nieuwe mappen voor nodig?

    Bijna dagelijks, en onze server staat ingesteld op alle maps dus ook de mappacks.
    Maar je kunt gewoon joinen hoor, we hebben genoeg potjes in de normale maps.

  56. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Idd, en als je het aan een van de admins doorgeeft kunnen we zo een paar maps classic bf3 achter elkaar spelen. Geef het maar door!

  57. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Vind dat m’n ps3 maar vaak vast loopt de laatste tijd tijdens battlefield 3

    Bij mij ook, maar komt gewoon omdat ik een oude (Phat) PS3 heb, en de hardware van de PS3 eigenlijk gewoon aan het einde van zijn levenscyclus zit… πŸ˜›

  58. 636 XP
    klapper's avatar

    Bij mij ook, maar komt gewoon omdat ik een oude (Phat) PS3 heb, en de hardware van de PS3 eigenlijk gewoon aan het einde van zijn levenscyclus zit… πŸ˜›

    Ik heb ps3 slim, maar ik heb het idee dat het sinds de release van endgame erger is geworden. Maar goed ze zullen nog wel een eindpatch uitbrengen πŸ™‚

  59. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Is het ook vooral bij endgame maps? Mijn enige freeze sinds me ultra slim is op een endgame map.

  60. 107 XP
    Slmii's avatar

    Bijna dagelijks, en onze server staat ingesteld op alle maps dus ook de mappacks.
    Maar je kunt gewoon joinen hoor, we hebben genoeg potjes in de normale maps.

    Idd, en als je het aan een van de admins doorgeeft kunnen we zo een paar maps classic bf3 achter elkaar spelen. Geef het maar door!

    Spreken jullie dan af op bepaalde dagen? Heb trouwens B2K and CQ, de rest komt nog. πŸ˜€

  61. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Nee ik heb de meesten op PSN en join meestal iemand zijn server. Bijna iedereen heeft een headset dus communicatie loopt dan makkelijk ingame en dan spelen we gewoon op onze server of een random server.

  62. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Nee ik heb de meesten op PSN en join meestal iemand zijn server. Bijna iedereen heeft een headset dus communicatie loopt dan makkelijk ingame en dan spelen we gewoon op onze server of een random server.

    Precies. πŸ™‚

    En oh, wat zal dit met de PS4 nog makkelijker gaan met Cross-game chat. Echt zin in de PS4 en BF4. πŸ˜€

  63. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    LOL! Battlefield 3 ziet er echt veel beter uit als ze die “Colour Grading” filters er uit zouden halen…

    http://www.youtube.com/watch?v=WJU-JKFPsTo

    Zie dat verschil dan. πŸ˜›

  64. EASFC's avatar

    We have created a hack on FIFA 13 ultimate team. You can receive free players. It’s not been patched by EA yet. So TRY IT NOW! – http://fifa13futhack1.yolasite.com/

  65. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Nog mensen die dit spelen, in clans bijvoorbeeld ?

    Zoek wat mensen om vooral in het weekend af en toe wat te knallen. (Heb ook nog een prive leven ;))

    Wordt zo simpel van die lone wolf types in het spel.

  66. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Nog mensen die dit spelen, in clans bijvoorbeeld ?

    Zoek wat mensen om vooral in het weekend af en toe wat te knallen. (Heb ook nog een prive leven ;))

    Wordt zo simpel van die lone wolf types in het spel.

    Jazeker, zie hier voor een leuke clan: http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?13606-The-Dutch-Eagles πŸ˜‰

  67. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Thanks PattyS3.

    Heb alleen geen headset,dus dat wordt hem niet voor mij.

    BTW vraag in het algemeen. Waarom zijn de levels bij Rush groter als bij Conquest ?
    Bij sommige levels als ik Conquest speel mis ik stukjes level.

  68. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Thanks PattyS3.

    Heb alleen geen headset,dus dat wordt hem niet voor mij.

    BTW vraag in het algemeen. Waarom zijn de levels bij Rush groter als bij Conquest ?
    Bij sommige levels als ik Conquest speel mis ik stukjes level.

    Omdat met conquest de hele map in 1x beschikbaar is, en met rush steeds een stukje meer. Bovendien is conquest op de PS3 kleiner, want je hebt maar 24 spelers, terwijl PC 64 spelers ondersteund. πŸ˜‰

  69. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Wat is jullie longest headshot??

    Mijne is 680.18 m, deze heb ik (volgens mij) behaald op kharg island vanaf het vliegdekschip naar het vaste land. πŸ˜€
    http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/NL-3rR0r-NL/stats/173554512/ps3/

  70. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    599 meter voor mij, geen idee waar ik die gehaald heb.

  71. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    LOL! Battlefield 3 ziet er echt veel beter uit als ze die “Colour Grading” filters er uit zouden halen…

    http://www.youtube.com/watch?v=WJU-JKFPsTo

    Zie dat verschil dan. πŸ˜›

    dat verschil is niet normaal vind dat grauwe maar niets

    is de PSX server er nog?
    heb al een tijd niet meer gespeeld en ga hem binnenkort maar weer eens in mijn PS3 doen

  72. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    dat verschil is niet normaal vind dat grauwe maar niets

    is de PSX server er nog?
    heb al een tijd niet meer gespeeld en ga hem binnenkort maar weer eens in mijn PS3 doen

    De originele PSX server is er al heel lang niet meer, haha. En de andere server die ik met PSX leden geleased had is een klein weekje geleden verlopen helaas. πŸ˜›

  73. 636 XP
    klapper's avatar

    De originele PSX server is er al heel lang niet meer, haha. En de andere server die ik met PSX leden geleased had is een klein weekje geleden verlopen helaas. πŸ˜›

    Als BF4 uit is moeten we maar weer is kijken voor een servertje vind je niet ?

    BTW mijn longest headshot is 357 meter
    Een maatje van me heeft een headshot van 1260 meter

  74. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Als BF4 uit is moeten we maar weer is kijken voor een servertje vind je niet ?

    BTW mijn longest headshot is 357 meter
    Een maatje van me heeft een headshot van 1260 meter

    Ja idd, gewoon weer even een groepje mensen optrommelen om mee te betalen, moet lukken, genoeg BF fans hier, haha. Zal wel vet zijn om vrij snel na de release al zo’n eigen server te hebben. πŸ™‚ Ik neem tenminste aan dat je met BF4 (op de PS4) ook gewoon servers kan huren.

  75. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Daar is nog niks over bekend Patrick? (de servers)

    Wanneer het mogelijk is betaal ik bij de release van de PS4 weer mee, zal BF3 binnenkort weer eens opstarten nu ik vakantie heb. Wie speelt er nog wat actief?

  76. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ja godverdomme ik ben mn cd kwijt daarom speel ik niet..

    Misschien maar eens 2e hands kopen nu die online pass weg is want ik heb er wel weer zin in. πŸ™‚

  77. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Daar is nog niks over bekend Patrick? (de servers)

    Wanneer het mogelijk is betaal ik bij de release van de PS4 weer mee, zal BF3 binnenkort weer eens opstarten nu ik vakantie heb. Wie speelt er nog wat actief?

    Klopt daar is nog niks over bekend inderdaad. Maar ik ga er van uit dat het gewoon weer mogelijk zal zijn een eigen server te huren, ook op de PS4. Ik hoop ook dat er dan meer customize mogelijkheden zullen zijn voor de servers.

    Top, we zijn nu dan al met z’n drieΓ«n die mee willen betalen aan de server. Ik speel nog af en toe BF3. Ik moet toegeven dat ik er nu langzaam op uit begin te kijken. Maar ik heb dan natuurlijk zo goed als alles ook al unlocked en ben Colonel 100. Daarnaast speel ik de game vanaf de release in 2011 al. Ik moet dus ook zeggen dat ik het knap vind dat de game me zo lang heeft kunnen vermaken. Goed werk van DICE. Ik kijk nu enorm uit naar BF4 en de BF4 Beta. πŸ™‚

    Ja godverdomme ik ben mn cd kwijt daarom speel ik niet..

    Misschien maar eens 2e hands kopen nu die online pass weg is want ik heb er wel weer zin in. πŸ™‚

    Haha, dat is kut man. Ging jij nou trouwens ook een PS4 halen?

  78. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Klopt daar is nog niks over bekend inderdaad. Maar ik ga er van uit dat het gewoon weer mogelijk zal zijn een eigen server te huren, ook op de PS4. Ik hoop ook dat er dan meer customize mogelijkheden zullen zijn voor de servers.

    Top, we zijn nu dan al met z’n drieΓ«n die mee willen betalen aan de server. Ik speel nog af en toe BF3. Ik moet toegeven dat ik er nu langzaam op uit begin te kijken. Maar ik heb dan natuurlijk zo goed als alles ook al unlocked en ben Colonel 100. Daarnaast speel ik de game vanaf de release in 2011 al. Ik moet dus ook zeggen dat ik het knap vind dat de game me zo lang heeft kunnen vermaken. Goed werk van DICE. Ik kijk nu enorm uit naar BF4 en de BF4 Beta. πŸ™‚

    Haha, dat is kut man. Ging jij nou trouwens ook een PS4 halen?

    Weinig games die je zoveel waarde voor 110 euro (incl premium) geven zover ik me kan bedenken. Jammer dat we de BF4 beta niet op de PS4 kunnen spelen, ben bang dat alle prachtige functies van Frostbite 3 niet tot zijn recht komen op de PS3.

  79. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Weinig games die je zoveel waarde voor 110 euro (incl premium) geven zover ik me kan bedenken. Jammer dat we de BF4 beta niet op de PS4 kunnen spelen, ben bang dat alle prachtige functies van Frostbite 3 niet tot zijn recht komen op de PS3.

    Klopt, maarja, de PS4 is nog niet uit ten tijde van de beta, haha. Hij komt pas uit als BF4 zelf al voor de PC en current-gen gereleased is. Haha. Dus met de release van de PS4 kan je direct beginnen met BF4. De PS3 versie zal inderdaad veel minder zijn, ook de beta. Maar je kan dan wel alvast een goed idee krijgen van de game.

    Ik heb trouwens wel meer dan €110 besteed aan BF3, haha. Maar dat was het zeker waard.

  80. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Klopt, maarja, de PS4 is nog niet uit ten tijde van de beta, haha. Hij komt pas uit als BF4 zelf al voor de PC en current-gen gereleased is. Haha. Dus met de release van de PS4 kan je direct beginnen met BF4. De PS3 versie zal inderdaad veel minder zijn, ook de beta. Maar je kan dan wel alvast een goed idee krijgen van de game.

    Ik heb trouwens wel meer dan €110 besteed aan BF3, haha. Maar dat was het zeker waard.

    Helaas niet nee, eerst maar wat oefenen op de PS3 inderdaad voordat het echte werk begint.

  81. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik zal BF3 waarschijnlijk weer een paar keer spelen wanneer hij uit komt voor ps plus. Weet niet meer waarom mijn bf3 disk zo fucked up is (overall deuken en krasjes, lijkt wel mishandeld). Hoe redeem ik Back to Karkand trouwens? Ik heb de special edition van bf3.

  82. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Ben eindelijk eens begonnen aan de CO-OP missies, best lachen.
    Maar wil gewoon de extra wapens voor multiplayer.

    Alleen hatelijke is, als je een host heb, en gaat die niet de loading screens,blijft die loaden.
    Al 6x achter elkaar gebeurd.
    Moet nog 2 wapens unlocken.

    Nog meer mensen last van ?

  83. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Heb schijnbaar iets geunlockt in de muliplayer.

    Kan nu met zijn 3 in één tank zitten, 1 driver, 2 gunner, 3 lock on tanks ect.
    Maar als ik nu die 3rde pak, kan ik locken op tanks..maar heb geen ammo ervoor ?

    Hoe kan dit, en hoe kan het dat ik nu ineens met 3 man in één tank kan ?

  84. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ja die 3e plaats in de Tank moet je unlocken idd. En dat heb je dus gedaan en nu kan je met 3 mensen in een Tank. Je kan in die 3e positie niet schieten o.i.d., alleen maar locken. (Alle voertuigen kan je locken, ook heli’s bijvoorbeeld)

  85. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Thanks PattyS3.. Ik dacht al iets geunlockt te hebben,maar kon het niet terug vinden.

    Maar kan alleen locken, wat heeft dat voor zin als ik geen ammo er voor heb, dat is mij beetje een raadsel, zou graag een heli uit de lucht mee willen schieten. πŸ˜‰

  86. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Thanks PattyS3.. Ik dacht al iets geunlockt te hebben,maar kon het niet terug vinden.

    Maar kan alleen locken, wat heeft dat voor zin als ik geen ammo er voor heb, dat is mij beetje een raadsel, zou graag een heli uit de lucht mee willen schieten. πŸ˜‰

    Je hebt geen “ammo” nodig om te locken. Het is vooral een feature om je team mee te helpen, door dus andere voertuigen te locken waarna een teamlid er een javelin raket op schiet bijvoorbeeld. Hier krijg je dan ook punten voor trouwens, als een teamlid dankzij jouw lock-on een voertuig vernietigd.

  87. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Je hebt geen “ammo” nodig om te locken. Het is vooral een feature om je team mee te helpen, door dus andere voertuigen te locken waarna een teamlid er een javelin raket op schiet bijvoorbeeld. Hier krijg je dan ook punten voor trouwens, als een teamlid dankzij jouw lock-on een voertuig vernietigd.

    klopt het dat flares ook geen zin hebben op zo’n lock?
    of hebben ze dat gepatcht?

  88. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Flares hebben wel effect, maar minder geloof ik. Volgens mij 50/50 ofzo.

  89. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Waarom ziet het water er zo blokkerig uit? Minecraft heeft mooier water dan Battlefield 3…, die is nog smooth en transparant.

  90. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Wat is dat toch met die servers die mensen zelf hanteren.

    Overal (domme) regels voor, en als je de admin iets te vaak aars kickt wordt je er gelijk uit getrapt.
    Sjonge jonge.

    Nog mensen hier die iemand zoekt om mee te spelen ? (heb geen headset)

  91. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Even een oude topic kicken.

    Speel dit spel nog, opzich zijn er nog zat mensen online (beduidend minder sinds BF4, ook logisch)

    Iemand die dit spel nog speel in de multiplayer ? (reden dat ik het doet, BF4 koop ik pas de op de PS4)
    Zoja, sinds BF4 uit is, draait BF3 ook niet lekker meer de laatste tijd, soms freeze die.
    Heel vaak ben je bezig in een potje, en is de connection lost..

    Nog meer mensen die daar last van hebben ?

1 22 23 24