Forum

Topic: [OOT] Battlefield 3

Anoniem's avatar

Het is alweer de 12de game uit de Battlefield franchise en vandaag is de eerste teaser verschenen. Hier kan je nogmaals alles lezen wat er vandaag is vrijgekomen en bekijk de teaser hieronder!

In de herfst van dit jaar komt de game uit. Bespreek hier alles over Battlefield 3 en kijk jij uit naar deze game ?

Ikzelf persoonlijk wel en zit op deze echt te wachten. Hopelijk krijgen we binnenkort veel gameplaybeelden te zien van Battlefield 3.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2.391 reacties

  1. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Nice! πŸ™‚

  2. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Wanneer komt die demo nou uit…..

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Wanneer komt die demo nou uit…..

    IDD! Duurt echt te lang!

  4. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik hoop dat er in de demo ook al jets zitten.. maar dat zal wel niet om het spannend te houden

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    ik hoop dat er in de demo ook al jets zitten.. maar dat zal wel niet om het spannend te houden

    Kan ik jou het ff wat minder spannend maken xD er zitten namelijk wel Jets in de Beta volgens Battlefield’s TW. πŸ˜‰

  6. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    LOL.. ik wil ht wel hoor
    Kn je met zo jet ook napalm strike doen denk je?

  7. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    nee..

  8. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    LOL.. ik wil ht wel hoor
    Kn je met zo jet ook napalm strike doen denk je?

    Lol? Zie je elke mongol een jet in springen

  9. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Haha, geen napalm man, dat gebruiken ze sws al lang niet meer in het leger :p je kan in cod termen “precision airstrikes” uitvoeren, en als je een Harrier of F35B tot je beschikking hebt kan je ook boven je tegenstanders gaan hangen en ze neerschieten.. Maar meestal word jij eerder neergeschoten als je dat doet dan dat jij iemand killt.. Was in BF2 zo dan.. πŸ˜› Verder zit er een “soort van aangekondigde” nieuwe functie in BF3: iemand op de grond heeft een laser apparaat ofzo en daarmee kan hij een doel “laseren” en dat is dan zichtbaar voor alle piloten van dat team als een icoontje op het beeld / op de map en dan is het de bedoeling dat je dat aanvalt als piloot. πŸ˜› Iets vergelijkbaars kon ook al wel in BF2 maar dan met een grote omweg.. Verder heb je radar guided missiles en kan je tanks en andere vijandelijke voertuigen vanuit de lucht uitschakelen. πŸ˜‰

    Nja natuurlijk kan je nog veel meer met jets, zoals Jet VS Jet gevechten uitvoeren (Dogfights)

  10. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik ga gewoon focking Rolling Thundere over al die gebouwtjes ^^ ( cod achtige opmerking :P)

  11. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb gehoord, maar van een onbetrouwbare bron, dat er een Stealth Bomber in BF3 zit o.0

    Ik heb alvast een mooie signature gemaakt xD

  12. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik heb gehoord, maar van een onbetrouwbare bron, dat er een Stealth Bomber in BF3 zit o.0

    Ik heb alvast een mooie signature gemaakt xD

    drrm zeg ik dat..
    omdat ik dat ook al eerder vernomen heb

  13. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    drrm zeg ik dat..
    omdat ik dat ook al eerder vernomen heb

    Haha, ok πŸ˜›

    lijkt me wel enorm hard, beetje alles kapot maken met zo’n ding xD

  14. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    waneer begint die beta dan?
    wand als die beta met die key za al begint ofzo? wij dan toch 2 dagen erna?

  15. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    waneer begint die beta dan?
    wand als die beta met die key za al begint ofzo? wij dan toch 2 dagen erna?

    Ja πŸ˜› het gerucht gaat dat de Closed Beta op 10 September gereleased word en op 12 september de Open Beta.. Maar dat is puur een gerucht op Twitter..

  16. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    zwz deze maand dus πŸ˜€

  17. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    sowieso deze maand ja πŸ˜‰

  18. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik hb nog een vraagje xD
    (ooh wat val ik je toch lastig )

    kan je ook ClanWars doen met Bf?
    via game sites zoals
    GameBattles.com ?

  19. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Er zit niet voor niks BattleLog in BF3 toch? πŸ˜› Dus ik neem aan dat dat kan πŸ™‚ nja het kan gewoon xD alleen moet je je clan in 3 Squads van 4 personen indelen op PS3 (12 vs 12)

  20. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Er zit niet voor niks BattleLog in BF3 toch? πŸ˜› Dus ik neem aan dat dat kan πŸ™‚ nja het kan gewoon xD alleen moet je je clan in 3 Squads van 4 personen indelen op PS3 (12 vs 12)

    ik ga wel stealht classes maken.
    wat is jouw favo game styl in BF?
    Patty?

  21. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    qua game mode of echt qua speel style? πŸ˜›

  22. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Nou ben je echt zo teamspeler dat je op je teammaten wacht en/of gaat helpen als ze in het nouw zitten.
    of dat je denkt. hij red het zelf wel ik ga lkkkr verder wandelen.

  23. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik ben meer het sniper type die iedereen dekking probeert te geven πŸ˜› of ik ben iemand die een beetje ergens op af stormt en dan beetje tactisch gaat aanvallen πŸ˜›

  24. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik ben meer het sniper type die iedereen dekking probeert te geven πŸ˜› of ik ben iemand die een beetje ergens op af stormt en dan beetje tactisch gaat aanvallen πŸ˜›

    ik ben ook wel van het stealht sniper ghilli gedoe.
    bn altijd beetje de US-Seals aant nadoen ^^
    zou wel graag zo’n medespeler hbbn.
    waar mee je een echte teamwork squad gaat maken … snappi?

  25. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    ik ben ook wel van het stealht sniper ghilli gedoe.
    bn altijd beetje de US-Seals aant nadoen ^^
    zou wel graag zo’n medespeler hbbn.
    waar mee je een echte teamwork squad gaat maken … snappi?

    Haha, ja idd. Ik speel BF2 ook altijd met een maat van mij, gaan we of sniperen of beetje in een heli xD

  26. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Haha, ja idd. Ik speel BF2 ook altijd met een maat van mij, gaan we of sniperen of beetje in een heli xD

    ik ga met jouw spel kapot spelen ok?

  27. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Is goed man.

  28. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    dus de squad is al.
    Patty
    joey
    ik
    .. wie erbij voor ultimate teamwork? xD

  29. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ghaha ultimate squad team!!

  30. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Haha yea!

    Wie is No. 4? :p

  31. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Ik niet

  32. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik niet

    We vroegen jouw zwz ook niet

  33. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik niet

    Inderdaad. :p

  34. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Wie is No. 4? :p

    niet speciefiek iemand genoemd dus je jullie vroegen mij zwz niet slaat natuurlijk nergens op….

  35. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Dat is wel waar Mausi xD

  36. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    niet speciefiek iemand genoemd dus je jullie vroegen mij zwz niet slaat natuurlijk nergens op….

    Als jij had gezegd dat Je in de squad wou hddn we nee gezegd.
    XD

  37. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    I need a squad

  38. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    I need a squad

    Als je wil teamspelen xD
    Welkom

  39. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Nu heb ik geen squad meer, maarja ik maak wel een eigen squad

  40. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Sorry.. πŸ˜›

  41. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Nu heb ik geen squad meer, maarja ik maak wel een eigen squad

    Ik speel toch ook met jouw..
    <3 Ahaha

  42. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Nieuwe BF3 Teaser Trailer:
    http://www.youtube.com/watch?v=u5eLbPQt_Pk

  43. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Dit spel word te briljant

  44. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    mensen kunnen gewoon niet meer zggn dat deze game niet leuk gaat worden wand dat wordt ie wel πŸ˜€

  45. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    mensen kunnen gewoon niet meer zggn dat deze game niet leuk gaat worden wand dat wordt ie wel πŸ˜€

    Ik ga een religie oprichten voor de graphics van BF3

  46. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    I’m soo exited! And i just cant hide it!
    Hahahahahhaha xD

  47. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    I’m soo exited! And i just cant hide it!
    Lalalalallaallalalalala xD

    Zo hoort het!!!

  48. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    mensen kunnen gewoon niet meer zggn dat deze game niet leuk gaat worden wand dat wordt ie wel πŸ˜€

    Ja echt hΓ¨ xD deze game kan gewoon niet falen na wat we allemaal gezien hebben. Dat BF3 faalt is zet zo onmogelijk als dat mijn goudvis nu mijn cavia op zal eten. πŸ˜›

  49. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ja echt hΓ¨ xD deze game kan gewoon niet falen na wat we allemaal gezien hebben. Dat BF3 faalt is zet zo onmogelijk als dat mijn goudvis nu mijn cavia op zal eten. πŸ˜›

    Zoo gaaf hb jij een goudvis
    Laat hem genieten vn ze leven en laat Hm mee kijken met bf3

  50. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Zoo gaaf hb jij een goudvis
    Laat hem genieten vn ze leven en laat Hm mee kijken met bf3

    Ik heb geen goudvis, ook geen Cavia. Kan je nagaan hoe onmogelijk. xD Heb alleen een Parkiet (A)

  51. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik heb geen goudvis, ook geen Cavia. Kan je nagaan hoe onmogelijk. xD Heb alleen een Parkiet (A)

    gun je parkiet ook een leven en laat hem BF3 zien

  52. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Okeyy

  53. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    lol ik ga deze game zoo kapoet spelen:p

  54. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    De demo ga ik al kapot spelen xD

  55. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    De demo ga ik al kapot spelen xD

    Ik speel de re play buttons van bf3 trailer kapuut

  56. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik speel de re play buttons van bf3 trailer kapuut

    Die opmerking was pas epic.
    Welke trailer? Ik ee caspian border trailer

  57. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    De demo ga ik al kapot spelen xD

    haha echt heahh

  58. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Die opmerking was pas epic.
    Welke trailer? Ik ee caspian border trailer

    Ga Naar www.battlefield.com en klik op die trailert dan :p

    De demo ga ik al kapot spelen xD

    Wie niet? :p

  59. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ga Naar www.battlefield.com en klik op die trailert dan :p

    Wie niet? :p

    Hopeloose Sukkeltjesx

  60. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    BF3 word gewoon king. Heb zonet ff BF2 gedraaid met de AIX mod.. Geweldig, heb nu zelfs nog meer zin in die Beta! En het echte spel natuurlijk! πŸ˜€

  61. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Btw ik hoop dat je in BF3 net zoals in BF2 ook tegen bots kan vechten. :p

  62. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Btw ik hoop dat je in BF3 net zoals in BF2 ook tegen bots kan vechten. :p

    ja man dan kan je met je vrienden een beetje strategiese moves uit proberen

  63. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    ja man dan kan je met je vrienden een beetje strategiese moves uit proberen

    Idd. :p

  64. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Wanneer komt die gvd Beta nou? Is het al bevestigd?

  65. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik weet 99% zeker dat de closed Beta op één van deze dagen gelanceerd zal worden: 17, 18, 19 of 20 September. πŸ˜‰

  66. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Net gehoord dat je snel moet zijn met het pre-orderen van BF3, veel retailers kunnen namelijk de Limited Edition versie niet meer leveren / niet garanderen.

  67. 1374 XP
    rva_96's avatar

    kan die nog wel bij wehkamp ?

  68. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ja, en dan krijg je de SPECACT KIT er ook bij πŸ™‚ (Dus niet de Physical Warfare Pack, maar die word later dit jaar toch gratis voor iedereen)

    Kijk hier maar: http://www.wehkamp.nl/gaming-films/games/playstation-3-games/battlefield-3-(limited-edition)-(playstation-3)/C25_5E2_E26_252461/

    πŸ˜‰

  69. 1374 XP
    rva_96's avatar

    oh yeaah binnekort maar reseveren πŸ˜€

  70. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    jaa πŸ™‚

  71. 844 XP
    thom430's avatar

    Weet iemand hoe het zit met faction specific weapons?
    Kennelijk zijn deze in de game, en unlock je de wapens van de andere faction door de kit helemaal vrij te spelen(Dit zal wel minder als 100 uur duren, die 100 uur is denk ik om alle wapens helemaal te levelen).

  72. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Je bedoelt dat je bijvoorbeeld als je aan de Russische kant speelt je ook de wapens van de Amerikanen kan kiezen om mee te spelen? Ja dat kan. πŸ™‚

  73. 844 XP
    thom430's avatar

    Je bedoelt dat je bijvoorbeeld als je aan de Russische kant speelt je ook de wapens van de Amerikanen kan kiezen om mee te spelen? Ja dat kan. πŸ™‚

    Dat bedoel ik ja, maar kennelijk kan dat pas nadat je de hele kit hebt vrijgespeeld.
    Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen, er zijn veel meer NAVO/Amerikaanse wapens in de game als Russische.

  74. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Dat bedoel ik ja, maar kennelijk kan dat pas nadat je de hele kit hebt vrijgespeeld.
    Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen, er zijn veel meer NAVO/Amerikaanse wapens in de game als Russische.

    Nja, we weten in ieder geval één ding waar DICE heel erg goed in is, en dat is hun game balanceren. Dus dat komt denk ik wel goed. Ik heb gehoord dat je die wapens pas tot je beschikking krijgt als je alle wapens uit een bepaalde standaard fraction kit hebt vrijgespeeld, dus niet als je alles uit een bepaalde kit hebt vrijgespeeld. (dus dat je elk wapen en alle unlocks voor elk wapen, en elke camo voor elk wapen moet vrijspelen) πŸ˜›

  75. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Nja, we weten in ieder geval één ding waar DICE heel erg goed in is, en dat is hun game balanceren. Dus dat komt denk ik wel goed. Ik heb gehoord dat je die wapens pas tot je beschikking krijgt als je alle wapens uit een bepaalde standaard fraction kit hebt vrijgespeeld, dus niet als je alles uit een bepaalde kit hebt vrijgespeeld. (dus dat je elk wapen en alle unlocks voor elk wapen, en elke camo voor elk wapen moet vrijspelen) πŸ˜›

    en doe je dat door bepaalde kils te maken wat weer verschilt per attatchment? ofniet?

    en zijn er voor sniper guys van die lauwe ghilli suits die echt op gaan in de omgeving? (hoop het wel)

  76. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    en doe je dat door bepaalde kils te maken wat weer verschilt per attatchment? ofniet?

    en zijn er voor sniper guys van die lauwe ghilli suits die echt op gaan in de omgeving? (hoop het wel)

    Nja, je speelt wapens vrij als je hogere levels bereikt. Attachments en camo’s speel je vrij voor een bepaald wapen als je met dat wapen kills maakt.

    Ik weet niet of er ghilli suits zijn in BF3. πŸ˜› De ene zegt van wel, iemand anders zegt weer van niet.. :S

  77. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Beta pas in oktober:O

  78. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Beta pas in oktober:O

    En jouw bron is?

  79. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Beta pas in oktober:O

    Nee.

    Mijn bron: OfficiΓ«le Battlefield Twitter Channel
    (@Battlefield) @marluxia123 There is no confirmed date for beta yet. It will be sometime this month. ^WS

  80. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Nu is ht toch wel tijd om Hm bekend te maken

  81. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ja.. Idd.

  82. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ze maken geen datum bekent omdat ze niks willen beloven en geen onhaalbaar dead line voor hun zelf zetten

  83. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ze maken geen datum bekent omdat ze niks willen beloven en geen onhaalbaar dead line voor hun zelf zetten

    Maar ze moeten hem wel IN september online zetten.. πŸ˜›

  84. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    sorry was fake twitter account, had het van deze site:http://bf3blog.com/2011/02/battlefield-3-beta-coming-in-october/

  85. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    sorry was fake twitter account, had het van deze site:http://bf3blog.com/2011/02/battlefield-3-beta-coming-in-october/

    Er zijn echt te veel neppe / onofficiele channels die zomaar dingen zeggen..

  86. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    i hate that :shitthread:

  87. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik begin het nu gwn irritant te vinden… ik wil de release van de beta weten!!

  88. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    mehh too

  89. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    ik begin het nu gwn irritant te vinden… ik wil de release van de beta weten!!

    Idd daamm you dice

  90. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik gok op de 17de. Dat gokt ook de beheerder van I3D die servers verhuurt voor BF3.

  91. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik gok op de 17de. Dat gokt ook de beheerder van I3D die servers verhuurt voor BF3.

    Ik hoor idd veel over de 17de

  92. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik gok na de trailer die we te zien krijgen op 16 September. πŸ˜‰ (17, 18, 19 of 20 September zijn de data waarop ik denk dat de Closed Beta gereleased kan worden) πŸ˜›

  93. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    De BF3 Beta voor PC is klaar om gelanceerd te worden. Het wachten is echter op Microsoft en Sony om de inhoud van de Beta goed te keuren.

    Meer info? Zie hier: http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=165400

  94. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Hoe zit ht met de ps3?

  95. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Hoe zit ht met de ps3?

    Sony moet de inhoud van de Beta nog goedkeuren voordat hij gelanceerd mag worden op het PS Netwerk. πŸ˜‰

  96. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Wat zou er NIET goed zijn xD?

  97. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Wat zou er NIET goed zijn xD?

    De inhoud duhhh….

  98. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Hoe zit ht met de ps3?

    dat is dus de vraag -_-

  99. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    jaah, ik wil bf3 beta spelen!
    anders word ik niet zo blij.

  100. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    27 sep BF3 beta

    is wat hij zei