Forum

Topic: Wie speelt er nog Modnation racers?

Anoniem's avatar

Modnation racers was een geweldig race game maar ik en vele andere waren er al snel klaar mee. Hoe komt dit? wie speelt het nog allemaal. Moet ik het weer gaan spelen of is het niet de moeite waard? Als iemand toffe banen weet, post ze dan even mee.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

Hoe komt dit? wie speelt het nog allemaal. Moet ik het weer gaan spelen of is het niet de moeite waard?

Allemaal wilde gokjess ..
    – Hoe komt dit? Game is saai?
    – Wie speelt het nog alllemaal? Goede vraag !
    – Moet ik het weer gaan spelen of is het niet de moeite waard? Dat kan je toch ook zelf bedenken? Speel je CoD, omdat het leuk is, of speel je het om erbij te horen? Lijkt me vanzelfsprekend ..

2. 1374 XP
    rva_96's avatar

ik denk ook dat weinig mensen het nog spelen dat je zo ontiegelijk lang moet wachten tot dat het spel is geladen, ik speel zelf af en toe nog wel is maar dit is voor trophies

3. 169 XP
    henkie's avatar

ja de laadtijden zijn na de patch nog steeds lang als ze dat nou is fixen en nieuwe gratis content uitbrengen zou ik het zeker gaan spelen

4. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

Ik denk niemand. Hij was echt een tegenvaller. Hoopte op een game die Mariokart zou gaan slopen en dan ook nog eens een builder-mode had. Beide waren niet echt om naar huis te schrijven.

5. 1562 XP
    dikked's avatar

Modnation is echt een heel vet spel maar mensen zijn er mee gestopt omdat er nieuwe games uitkwamen.
    ik vind dat als je hem leuk vind moet je hem gewoon gaan spelen want zoals ik al zei het is echt een vette game 😀

6. 1374 XP
    rva_96's avatar

tja iedereen zo z’n eigen mening. zelf vind ook wel leuke game maar de laadtijden zijn egt niet normaal meer.

7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

tja iedereen zo z’n eigen mening. zelf vind ook wel leuke game maar de laadtijden zijn egt niet normaal meer.

Je kan ook kijken of je online wat mensen ontmoet?

8. 321 XP
    Gangstha95's avatar

Voeg mij maar toe: Gangstha95, krijg binnenkort modnations nog binnen 🙂

9. 181 XP
    Abel's avatar

Sorry voor de bump, maar wou toch even meedelen dat ik Modnation Racers regelmatig speel. Voeg me maar toe, PSN: Orthanqus

10. 414 XP
    Milkyray's avatar

Voeg mij ook maar toe. Ik doe wel mee!

psn: Milkyray