Forum

Topic: Game geluiden via de koptelefoon krijgen

Anoniem's avatar

Hallo iedereen!

Een paar weken geleden heb ik een koptelefoon gekocht voor een goedkoop bedrag voor de PC. Ik heb het ook uitgeprobeerd op de PS3 en het werkt perfect. Alleen krijg ik alleen maar game chat geluiden te horen van mensen die zitten te praten in Black Ops.

Is het ook mogelijk om alle game geluiden van Black Ops in mijn koptelefoon te laten horen. Zou heel erg leuk zijn als dat kan! 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 261 XP
    marcovk's avatar

    Misschien een beetje omslachtig, maar je kan een Rood-Wit tulpstekker–> 3,5 mm jacket ingang kopen (heb er zelf 1 thuis liggen en het werkt prima, alleen gebruik het nooit:P):

    – Pak je av-kabel erbij die je bij je PS3 kreeg;
    – Sluit die op de PS3 aan, laat de video-aansluiting voor wat het is, maar pak de rode en witte tulpstekkers (audio dus);
    – Sluit je rood-wit tulpstekkertje –> 3,5 mm jacket aan op die av kabel van je PS3;
    – Ga naar de Instellingen van de PS3, de geluidsinstellingen, selecteer AV-kabel ditdat.

    En als het goed is hoor je dan alles via je koptelefoon.

    I know, het is echt heel omslachtig, maar wss de enigste manier…:P

  2. 143 XP
    polopolo's avatar

    lol, niet zo’n slecht idee. 😉

    Alleen is mijn koptelefoon via USB. Dat was ik vergeten te vertellen. 😛